Apart hequote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die van mij 6 keer en dan neemt ie nog steeds 1 verkeerd iets mee en 1 ontbrekend iets.
Van hier weet ik wss alleen hoe Ama eruit zietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:53 schreef Myrr het volgende:
Jullie hebben elkaar allemaal gemeet en ik heb behalve van Am en een paar kerels niet eens een foto gezien
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft weer ban zeker die zit ineens weer op discord
Fijn dat ik daar niet zit dan als jullie paupers toelatenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft weer ban zeker die zit ineens weer op discord
Ja ik wacht ook nog steeds op foto van jurkje.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hij was het winkeltje ingelopen en had de screenshot van het jurkje laten zien. Tegenwoordig doe ik het maar zo. Gewoon foto van wat ik zoek
Ja ik post fake fotosquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van hier weet ik wss alleen hoe Ama eruit ziet
Oh ja jij ook nog. Moet zeggen dat ik het allemaal niet zo goed onthou. Van sommigen hier heb ik wel 'kenmerken' voorzover het niet fake news is allemaal. Het zal wel, het blijft internetquote:
Zosk is geelquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja jij ook nog. Moet zeggen dat ik het allemaal niet zo goed onthou. Van sommigen hier heb ik wel 'kenmerken' voorzover het niet fake news is allemaal. Het zal wel, het blijft internet
Ongeveer ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik me Frass voor
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
haags de paags lama drama pyjama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |