abonnement Unibet Coolblue
pi_181041782


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.




Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2018 22:23:14 ]
pi_181042018
pi_181042200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:11 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat denken jullie van Tether
Prima coin, goeie fundamentals, TA zegt dat hij stijgt.
Lambo of Rekt
pi_181042220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Prima coin, goeie fundamentals, TA zegt dat hij stijgt.
Meest stabiele coin momenteel :+
Vakman pur sang
pi_181042831
het lijkt erop alsof Bitcoin momenteel oversold is, paniekvoetbal
pi_181042997
kope kope kope
pi_181043083
haha, heb even uitgevogeld hoeveel fiat ik er eigenlijk in heb steken nadat ik gisteren weer nieuwe erin geklapt hebt. Haha, niet best -.-

Maarja wie niet waagt wie niet wint.
pi_181043348
precies, no risk no reward, don't spend money you cannot afford to lose
pi_181043449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:11 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat denken jullie van Tether
Zit zelf in TUSD / TrueUSD. Durf niet meer op Tether te vertrouwen.
pi_181043532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:19 schreef noobcrypto het volgende:
nadat ik gisteren weer nieuwe erin geklapt hebt.
Dat is wel kut timing ja.
pi_181043566
anti-FOMO
pi_181043611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat is wel kut timing ja.
Dat snap ik echt niet, dat je fiat erin klapt als de boel ongeveer elke 12 uur 10% zakt.
Wacht dan tot je overtuigd bent een soort van nieuwe trend te zien. Ofzoiets.. :')
Vakman pur sang
pi_181043684
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat snap ik echt niet, dat je fiat erin klapt als de boel ongeveer elke 12 uur 10% zakt.
Wacht dan tot je overtuigd bent een soort van nieuwe trend te zien. Ofzoiets.. :')
jij snapt wel meer niet :')
pi_181043692
bear volume spike. ga ff een beetje btc kopen. tight stop loss natuurlijk.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:52:53 #15
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181043707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Prima coin, goeie fundamentals, TA zegt dat hij stijgt.
TrueUSD ging moon vandaag *O* (portfolio maar 1% omlaag vanwege restjes BAT/Stellar :{ )
Wel +15+% t.o.v BTC

Mooie vid om spirit te houden via een andere analytische benadering:



[ Bericht 3% gewijzigd door edcetera op 09-08-2018 00:02:45 ]
The best firms advertise the least...
pi_181043732
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat snap ik echt niet, dat je fiat erin klapt als de boel ongeveer elke 12 uur 10% zakt.
Wacht dan tot je overtuigd bent een soort van nieuwe trend te zien. Ofzoiets.. :')
Deze man is billionaire door te traden zo te zien.
It All Goes Back in the Box
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:01:07 #17
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181043859


[ Bericht 100% gewijzigd door edcetera op 09-08-2018 00:02:08 ]
The best firms advertise the least...
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:19:59 #18
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181044252
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:54 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Deze man is billionaire door te traden zo te zien.
Maar geen ongelijk de laatste dagen: Die "bearish trend is over" jongens hebben nog geen gelijk gehad tot nu toe.

Sommige analyses gaan uit om nog verder te zakken naar 2000-3000: We zullen zien! TA is niet altijd "your friend" OF de grafiek ziet er achteraf wel weer logisch uit: Het is maar, wat je geloof is ;)
The best firms advertise the least...
pi_181044280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Maar geen ongelijk de laatste dagen: Die "bearish trend is over" jongens hebben nog geen gelijk gehad tot nu toe.

Sommige analyses gaan uit om nog verder te zakken naar 2000-3000: We zullen zien! TA is niet altijd "your friend" OF de grafiek ziet er achteraf wel weer logisch uit: Het is maar, wat je geloof is ;)
achteraf praten kan ik ook vaak mijn gelijk halen ja.

Die man heeft achteraf altijd de juiste beslissingen genomen. Ik neem hem sowieso niet serieus..
pi_181044339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Maar geen ongelijk de laatste dagen: Die "bearish trend is over" jongens hebben nog geen gelijk gehad tot nu toe.

Sommige analyses gaan uit om nog verder te zakken naar 2000-3000: We zullen zien! TA is niet altijd "your friend" OF de grafiek ziet er achteraf wel weer logisch uit: Het is maar, wat je geloof is ;)
Als hij een trade kan laten zien van gisteren dat hij short ging dan had hij gelijk ja. Morgen kan ik ook makkelijk zeggen of je had moeten kopen of beter short had kunnen gaan vandaag.
It All Goes Back in the Box
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:34:38 #21
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181044555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:21 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

achteraf praten kan ik ook vaak mijn gelijk halen ja.

Die man heeft achteraf altijd de juiste beslissingen genomen. Ik neem hem sowieso niet serieus..
Hij heeft voor de laatste dagen gelijk gehad (verkondigt dit al dagen, wat niks wilt zeggen, maarnu wel).

Beetje slap om je eigen verlies/frustraties af te geven op anderen hier: De meesten hier hebben hun Lambo in 6 maanden tijd zien veranderen in een "tweedehandse" op Marktplaats: Niet erg, C'est la vie en "die hards" zijn "not impressed": Zolang je je investeringen erin houdt (evt bijkoopt) hebben we samen over een paar jaar toch die Lambo of beste investering ooit :)
The best firms advertise the least...
pi_181044585
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:34 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hij heeft voor de laatste dagen gelijk gehad (verkondigt dit al dagen, wat niks wilt zeggen, maarnu wel).

Beetje slap om je eigen verlies/frustraties af te geven op anderen hier: De meesten hier hebben hun Lambo in 6 maanden tijd zien veranderen in een "tweedehandse" op Marktplaats: Niet erg, C'est la vie en "die hards" zijn "not impressed": Zolang je je investeringen erin houdt (evt bijkoopt) hebben we samen over een paar jaar toch die Lambo of beste investering ooit :)
Toch wel zware VET tassen nu, ofniet dan...
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:37:42 #23
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181044622
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Toch wel zware VET tassen nu, ofniet dan...
Moet je mij niet vragen, heb geen VEN/VET

Niet geinteresseerd!
The best firms advertise the least...
pi_181044664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:37 schreef edcetera het volgende:

[..]

Moet je mij niet vragen, heb geen VEN/VET

Niet geinteresseerd!
Oke! Dan vergis ik me :)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:46:24 #25
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181044801
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Oke! Dan vergis ik me :)
Als er een coin goed gechilled is op FOK, dan voor nu Maikuuul met zijn Verge:

Waves, VeChain, SEAL: :?
The best firms advertise the least...
pi_181045526
Er is buiten wat mensen op FOK! helemaal niemand die SEAL kent.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181045836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:46 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als er een coin goed gechilled is op FOK, dan voor nu Maikuuul met zijn Verge:

Waves, VeChain, SEAL: :?
Nou, dat valt ook wel weer mee. SEAL wordt hier geshilled door letterlijk 1 persoon, en dat is dan ook gelijk maar de enige van Fok die erin heeft geïnvesteerd volgens mij.

Volgens mij vat jij het gekscherende "Wavesmaand" en "SEAL godencoin"-geroep een beetje te letterlijk op.
pi_181046488
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Maar geen ongelijk de laatste dagen: Die "bearish trend is over" jongens hebben nog geen gelijk gehad tot nu toe.

Sommige analyses gaan uit om nog verder te zakken naar 2000-3000: We zullen zien! TA is niet altijd "your friend" OF de grafiek ziet er achteraf wel weer logisch uit: Het is maar, wat je geloof is ;)
Elke idioot heeft wel eens gelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 08:10:08 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181046579
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Toch wel zware VET tassen nu, ofniet dan...
Rustig verder accumuleren. 2 a 3 swingtrades per dag proberen te pakken. Ieder procentje is er 1.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 9 augustus 2018 @ 08:11:39 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181046592
https://www.ccn.com/micro(...)tter_impression=true


Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181047686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 01:56 schreef chroestjov het volgende:
Er is buiten wat mensen op FOK! helemaal niemand die SEAL kent.
houden zo.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:40:17 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_181047728
Nu je over Verge begint; daar blijft echt niks van over heh? Je hoort nooit meer wat van ze, Reddit dood, github dood, dev is weg, geen hype, geen development. Vaporware zoals al door velen werd gezegd.
pi_181047912
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:40 schreef Afwazig het volgende:
Nu je over Verge begint; daar blijft echt niks van over heh? Je hoort nooit meer wat van ze, Reddit dood, github dood, dev is weg, geen hype, geen development. Vaporware zoals al door velen werd gezegd.
Ja, dit zei ik laatst in het vergetopic, maar toen werd ik flink afgebrand.
Lambo of Rekt
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:55:11 #34
131603 Afwazig
Serious business
pi_181047955
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, dit zei ik laatst in het vergetopic, maar toen werd ik flink afgebrand.
Door Maikuul en Kuifje zeker. Die nemen het woord delusional echt to the next level.
pi_181047994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:40 schreef Afwazig het volgende:
Nu je over Verge begint; daar blijft echt niks van over heh? Je hoort nooit meer wat van ze, Reddit dood, github dood, dev is weg, geen hype, geen development. Vaporware zoals al door velen werd gezegd.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181048126
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Maar geen ongelijk de laatste dagen: Die "bearish trend is over" jongens hebben nog geen gelijk gehad tot nu toe.

Sommige analyses gaan uit om nog verder te zakken naar 2000-3000: We zullen zien! TA is niet altijd "your friend" OF de grafiek ziet er achteraf wel weer logisch uit: Het is maar, wat je geloof is ;)
Als dit zo is ga ik nog veel rekter. Maar dat maakt niet uit, want nu is het geen kwestie van rekter meer, nu is het een kwestie van goedkoop inkopen als het nog veel rekter gaat dan dit.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 03:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, dat valt ook wel weer mee. SEAL wordt hier geshilled door letterlijk 1 persoon, en dat is dan ook gelijk maar de enige van Fok die erin heeft geïnvesteerd volgens mij.

Volgens mij vat jij het gekscherende "Wavesmaand" en "SEAL godencoin"-geroep een beetje te letterlijk op.
SEAL _O_
Lambo of Rekt
pi_181048236
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 07:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Elke idioot heeft wel eens gelijk.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_181048648
pi_181048688
https://coinmarketcap.com/currencies/jesus-coin/

_O_ Zo blijkt maar weer, houdt vast aan uw geloof mensen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181049015
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:34 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hij heeft voor de laatste dagen gelijk gehad (verkondigt dit al dagen, wat niks wilt zeggen, maarnu wel).

Beetje slap om je eigen verlies/frustraties af te geven op anderen hier: De meesten hier hebben hun Lambo in 6 maanden tijd zien veranderen in een "tweedehandse" op Marktplaats: Niet erg, C'est la vie en "die hards" zijn "not impressed": Zolang je je investeringen erin houdt (evt bijkoopt) hebben we samen over een paar jaar toch die Lambo of beste investering ooit :)
Waar praat ik in frustraties? Ik zeg alleen dat ik die man niet serieus neem. Hij verkoopt altijd high en koopt altijd low in. Met zijn uitspraken ik heb weer MAXIMALE rendement gehaald op de verkoop van mijn coins en blablabla.

Het is een praatjesmaker.

Ik lach er gewoon om over deze hele situatie. Ik heb 0,0 frustraties hoor. Dus niet zo snel je eigen vooroordelen op anderen af reageren.

Dankje
pi_181049121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:00 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Waar praat ik in frustraties? Ik zeg alleen dat ik die man niet serieus neem. Hij verkoopt altijd high en koopt altijd low in. Met zijn uitspraken ik heb weer MAXIMALE rendement gehaald op de verkoop van mijn coins en blablabla.

Het is een praatjesmaker.

Ik lach er gewoon om over deze hele situatie. Ik heb 0,0 frustraties hoor. Dus niet zo snel je eigen vooroordelen op anderen af reageren.

Dankje
Welke hele situatie? :P

Heb volgens mij iets gemist :@
pi_181049122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:40 schreef Afwazig het volgende:
Nu je over Verge begint; daar blijft echt niks van over heh? Je hoort nooit meer wat van ze, Reddit dood, github dood, dev is weg, geen hype, geen development. Vaporware zoals al door velen werd gezegd.
Hoe gaat het met jouw waves dan? Waves maand 42 zitten we nu in?

Of mag ik daar niks over zeggen?

Enige wat ik hoor over Waves is dat er weer een scam coin bij zit en of dat ze weer een gare update hebben gedaan die fout gaat.
pi_181049134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Welke hele situatie? :P

Heb volgens mij iets gemist :@
Je ziet toch wie ik quote? Nou dan kan je het dus ook teruglezen he ;)
pi_181049161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:05 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Je ziet toch wie ik quote? Nou dan kan je het dus ook teruglezen he ;)
Te lui voor.
pi_181049175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Te lui voor.
En ik te lui om het uit te leggen ;)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:16:18 #46
131603 Afwazig
Serious business
pi_181049344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:04 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw waves dan? Waves maand 42 zitten we nu in?

Of mag ik daar niks over zeggen?

Enige wat ik hoor over Waves is dat er weer een scam coin bij zit en of dat ze weer een gare update hebben gedaan die fout gaat.
Wavesmaand is volgende maand pas _O_. Wat een feest wordt dat joh.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:17:03 #47
131603 Afwazig
Serious business
pi_181049356
Wel mooi dat jij constant getriggerd wordt door Waves trouwens.
pi_181049387
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:17 schreef Afwazig het volgende:
Wel mooi dat jij constant getriggerd wordt door Waves trouwens.
Wel mooi dat jij constant getriggerd wordt door Verge trouwens.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:19:39 #49
131603 Afwazig
Serious business
pi_181049417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:18 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Wel mooi dat jij constant getriggerd wordt door Verge trouwens.
Niet alleen Verge hoor. Ook IOTA voornamelijk.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:19:56 #50
131603 Afwazig
Serious business
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')