Dit nummer is een van de meer mainstream punk nummers, dus ook niet-punkliefhebbers mogen dit kennenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
livelink is idd een echte alternative rock en punkchick
Ik ken het helemaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit nummer is een van de meer mainstream punk nummers, dus ook niet-punkliefhebbers mogen dit kennen
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:13 schreef brother52 het volgende:
Oei, kan zo niet op de titel komen...
Gallows Pole?
Ja, dat hoorde ik bij het eerste akkoord alquote:
Dank je wel voor deze redding.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit nummer is een van de meer mainstream punk nummers, dus ook niet-punkliefhebbers mogen dit kennen
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavondhet regent hier al vanaf een uur of 1...
Hoe gaat het bij jullie?
Hoi Diaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie?
Goedenavond Diaan. Hier heeft het ook geregendquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie?
Hoe gaat het bij jullie?
De gele tekst.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
Scorpions in ieder geval. Maar hoe deze heet ben ik even kwijt.
Vandaar dat hij me niet bekend voor komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
Scorpions in ieder geval. Maar hoe deze heet ben ik even kwijt.
Dat was 'm. Ik herkende het gitaargeluid van Michael/Rudolf Schenker al.quote:
Ik vind dit vele malen mooier dan Heaven's Door. Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan dat nummer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt een beetje als Knocking on heaven's door
Doe me ook denken aan Children of the damned.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt een beetje als Knocking on heaven's door
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:21 schreef Melting het volgende:
Vandaag kreeg ik een mail van Ziggo.
Ik kreeg deze maand ¤ 3,78 terug.
Geen idee hoe dat kan, maar ik vind het niet erg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:24 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, Twice as hard natuurlijk...
Standaard? Was een fantastische liveband.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb niet echt veel met Black Crowes. Beetje te standaard of zo.
Ah, net als met Bruce Springsteen dus. Dan zal ik een keertje wat live optredens van ze checken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Standaard? Was een fantastische liveband.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Rime of the Ancient Mariner was vanavond meer toepasselijk geweest, voor één enkel regeltje in de lyrics:
Then down in falls comes the RAAAAAAIIIIIIINNNNNNNNNNNnnnnnnnnnnnnn hahahahahah
Ja, alleen dan nog een stuk beter dan Bruce.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, net als met Bruce Springsteen dus. Dan zal ik een keertje wat live optredens van ze checken.
Je grote voorbeeld?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef MTheBassman het volgende:
Eeeeeeeeeeen het regent weer. Ik moet nog naar een feestje, hopelijk houdt het zo op![]()
Steve Harris
Niet mijn grootste voorbeeld (Dat is James Jamerson), maar vooral in mijn zelfgeschreven nummers merk ik dat ik best wel wat Steve Harris momentjes hebquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Je grote voorbeeld?
Die man kan bassen hè?
Gebruik jij ook alleen je wijsvinger?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet mijn grootste voorbeeld (Dat is James Jamerson), maar vooral in mijn zelfgeschreven nummers merk ik dat ik best wel wat Steve Harris momentjes heb
Nou dat ook weer nietquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Gebruik jij ook alleen je wijsvinger?
twee wijsvingersquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietIk bedoelde meer de baslijnen in mijn nummers, zelf speel ik met twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |