cachiiiicachaaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:58 schreef xcachet het volgende:
Heb nu wel leuk contact met een 8,5/10 alleen kwam er gisteren achter dat hij net zo lang als ik is. Weet nog steeds niet wat ik daarvan moet vinden.
Gewoon gebukt en onderdanig achter je laten lopen op platte slippersquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Iemand afwijzen om lengte is wel maximale oppervlakkigheid.
Ik ben 1,70 en mijn vriendin in 1,95, ideal om moeiteloos te motorboten.
Ben nog nooit op Kreta geweest en praat ook niet over paardenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:15 schreef Catkiller het volgende:
Vervolgens vraag je haar voor een drankje en moet je 1,5u gezwets over haar paardrijden en vakantie naar Kreta aanhoren, om op het eind na een rekening van 20 euro misschien een zoen te krijgen als je geluk hebt. Is me nu al drie keer overkomen. Wil misschien nog wel tweede dates doen maar dan wil ik eigenlijk ook wel garanties op seks krijgen, ik bedoel, ik dacht dat daar die hele app voor was bedoeld?
Die TS heeft cachet ontmoet
leukste wat er isquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:19 schreef xcachet het volgende:
Zou ook gek worden als iemand 1,5 uur over voetbal gaat praten.
Bij een 10/10 kerel luister je desnoods een jaar of twee naar voetbalverhalen, ik ken jouw slakkenspoor typequote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:19 schreef xcachet het volgende:
Zou ook gek worden als iemand 1,5 uur over voetbal gaat praten.
Had gisteren een date met een jongen die toch zeker echt wel knap is. Knap dat ik er haast verlegen van werd. Kon zijn verhalen over z'n werk niet meer aanhoren hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij een 10/10 kerel luister je desnoods een jaar of twee naar voetbalverhalen, ik ken jouw slakkenspoor type
Ja dan is het geen 10/10 slimpie, ik ken ook genoeg bloedmooie vrouwen waarbij ik qua uiterlijk een keiharde kloppende machtige lul krijg en dat ik het zaad gewoon hoor gonzen in mijn oren, echter zodra ze hun mond open doen en saai en muf beginnen te praten dan is het slechts 5/10quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had gisteren een date met een jongen die toch zeker echt wel knap is. Knap dat ik er haast verlegen van werd. Kon zijn verhalen over z'n werk niet meer aanhoren hoor.
Staat een beetje haaks op wat je net zei, dat ik een jaar of twee naar voetbalverhalen zou luisteren als iemand een 10/10 is. Dan zou het dus een 5/10 zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan is het geen 10/10 slimpie, ik ken ook genoeg bloedmooie vrouwen waarbij ik qua uiterlijk een keiharde kloppende machtige lul krijg en dat ik het zaad gewoon hoor gonzen in mijn oren, echter zodra ze hun mond open doen en saai en muf beginnen te praten dan is het slechts 5/10
Ik bedoel dat ik iemand pas echt aantrekkelijk vind als er naast een mooi uiterlijk ook een leuke mond op staatquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat een beetje haaks op wat je net zei, dat ik een jaar of twee naar voetbalverhalen zou luisteren als iemand een 10/10 is. Dan zou het dus een 5/10 zijn.
Okequote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik iemand pas echt aantrekkelijk vind als er naast een mooi uiterlijk ook een leuke mond op staat
En kom nu maar eens picsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik iemand pas echt aantrekkelijk vind als er naast een mooi uiterlijk ook een leuke mond op staat
Dat zijn er veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Myrr het volgende:
Godverdomme. 600duizendmiljoenmiljard dolle schroeven van dakterras verwijderen.
?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Myrr het volgende:
Godverdomme. 600duizendmiljoenmiljard dolle schroeven van dakterras verwijderen.
Had je maar niet zo'n prutser moeten zijn en gewoon goede schroeven moeten kopen met het correcte bitje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Myrr het volgende:
Waarom? Laat lekker zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:53 schreef Myrr het volgende:
Droge poesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:07 schreef SideEffect het volgende:
Ik heb inspiratie nodig, wat gaan jullie eten?
Huurwoning, daar wordt nooit erg veel in geïnvesteerd. Heb nu gewoon sterke vlonderschroeven ter vervanging.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n prutser moeten zijn en gewoon goede schroeven moeten kopen met het correcte bitje.
Er zitten allemaal spleten tussen de planken. Heel goed over nagedacht door de pauper die het heeft geplaatst.quote:
Twijfel nog tomatenrisotto of lasagne florentinequote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:07 schreef SideEffect het volgende:
Ik heb inspiratie nodig, wat gaan jullie eten?
Ooh ja heb wel zin in lasagne thnxquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Twijfel nog tomatenrisotto of lasagne florentine
side, bazin der bazinnenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ooh ja heb wel zin in lasagne thnx
Is toch voor het water, mutsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er zitten allemaal spleten tussen de planken. Heel goed over nagedacht door de pauper die het heeft geplaatst.
Ik zet ze nu strak tegen elkaar aan.
Is dat soort bodybutter?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:17 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
Se haal deze is zoo lekker
Ja uit je tepels, dat wisten we alquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:21 schreef Catkiller het volgende:
Bij mij komt soms ook bodybutter uit plekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |