Ja, die is wel nice.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:19 schreef Myrr het volgende:
Nu heb ik er trek in, maar gisteren al Maccie geweest en moet zeggen de Homestyle Chrispy Chicken is ervaren als minimaal een 7,5 op de schaal van Mc Donalds.
Sws melk uit een blikjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn Thaise kokossoep is sws beter
Ik ga er nooit heen, probeer wel altijd even de nieuwe dingen die me wat lijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb volgens mij al ruim drie jaar geen maccie meer gehad eigenlijk
kokos is nooit beterquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn Thaise kokossoep is sws beter
hadden ze dat glas niet even kunnen spoelen..quote:
Tja als je over kokossoep begint mankeert er wel wat met je natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
is die friet rauw ofzo.
Je hebt echt waardeloze smaak in snackvoer.
What are you?!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn eetlust is ook weer weg. Bedankt.
goed puntquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja als je over kokossoep begint mankeert er wel wat met je natuurlijk.
We mogen hier geen blote piemels postenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn eetlust is ook weer weg. Bedankt.
al jaren geen kfc meer gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Maar niemand dus de DoubleDown van KFC geprobeerd?
Ja dat klopt welquote:
Dat zeg je elke keer weer en je betert je leven niet. Verontrustend.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We mogen hier geen blote piemels posten
ahhh nee flauw haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |