Ik ga er nooit heen, probeer wel altijd even de nieuwe dingen die me wat lijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb volgens mij al ruim drie jaar geen maccie meer gehad eigenlijk
kokos is nooit beterquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn Thaise kokossoep is sws beter
hadden ze dat glas niet even kunnen spoelen..quote:
Tja als je over kokossoep begint mankeert er wel wat met je natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
is die friet rauw ofzo.
Je hebt echt waardeloze smaak in snackvoer.
What are you?!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn eetlust is ook weer weg. Bedankt.
goed puntquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja als je over kokossoep begint mankeert er wel wat met je natuurlijk.
We mogen hier geen blote piemels postenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn eetlust is ook weer weg. Bedankt.
al jaren geen kfc meer gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Maar niemand dus de DoubleDown van KFC geprobeerd?
Ja dat klopt welquote:
Dat zeg je elke keer weer en je betert je leven niet. Verontrustend.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We mogen hier geen blote piemels posten
ahhh nee flauw haha
In Amerika is ie beter dan in NLquote:
wist niet wat het was maar heb het net opgezocht en daar ga ik er vrijdag na het werk meteen 2 van bestellenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Maar niemand dus de DoubleDown van KFC geprobeerd?
Ben je een soort harmonica? dat als je eet je ook langer word?quote:
Die straatkraampjes zijn soms nog best goed.. sowieso als je half afgestorven bent van de kou, gaat er zo'n sate dingetje er best in.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
Beste burger ooit was bij een of andere karige straatkraam in Brooklyn my god lig daar soms nog wakker van
Zijn echt goed te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet wat het was maar heb het net opgezocht en daar ga ik er vrijdag na het werk meteen 2 van bestellen
Ja, maar niet in de lengte.. wel en in de breedtequote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je een soort harmonica? dat als je eet je ook langer word?
Yay paardtalkquote:
zijn ze ook apart te bestellen want zie alleen zo'n boxmeal op de site, als ik friet en cola wil ga ik wel naar huisquote:
ben blank, ik mag daar niet komenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer weer en je betert je leven niet. Verontrustend.
Talk paard to mequote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yay paardtalkgemist. Chai doet dat niet meer.
Its all good.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de lengte.. wel en in de breedte
Nee, blijf!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee komt goed ik loop gewoon rustig onopvallend weg.
Ja. En anders gewoon 2 menu's er bij toch? kan jou het schelen..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn ze ook apart te bestellen want zie alleen zo'n boxmeal op de site, als ik friet en cola wil ga ik wel naar huis
heb je tegenwoordig ook varkentjes? wat leukquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:25 schreef xcachet het volgende:
Moet de manen nodig weer bijknippen. Morgen even doen. Varkentje dan maar meteen wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |