Ja niet te mals...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze weet ze wel uit te zoeken he..
Wowquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik naar Limboland zou vertrekken voor het down graden van m'n pandapunten.
Dat vinden vrouwen saai ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en gianni zijn gewoon te sexy en te eerlijk
Heb dit weekend een double down gehadquote:
Wie is die jongen links middenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ikquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wie is die jongen links midden
Waarom was het niet gelukt?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben in Vegas naar de heart attack grill geweest dat was wel vaag
Belachelijk jaquote:
06-11quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb je het nummer van die jongen tegenover je aub
Knoeit men zoveel dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee je moet je ook omkleden alsof je patient in ziekenhuis bent enzo echt vaag
hou niet van chocola, heb altijd 1 hand vrij als ik achter de PC zit, ga nooit naar de mcdonalds, vind die geelzwarte dingen linksboven tyfusvies, hou geen dichte blikken knakworst op mijn bureauquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jij bent dit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lijkt me ook echt goorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Waarom ligt er op die onderste foto friet op een broodje
omdat belgen ranzig zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Waarom ligt er op die onderste foto friet op een broodje
Wtf man ja vooral in de hand werkenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee is een soort grap ofzo. En als je meer dan 160 kilo weegt dan eet je daar gratis.
Domme redenatiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf is daar goor aan
je lust brood, je lust friet, waarom zouden ze niet samen gaan
Ja ik hou ook van neuken en ook van mijn broertje maar dan ga ik dat nog niet combineren.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf is daar goor aan
je lust brood, je lust friet, waarom zouden ze niet samen gaan
Dit dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, nu is mijn honger weer een beetje weg
sushi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |