Ja niet te mals...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze weet ze wel uit te zoeken he..
Wowquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik naar Limboland zou vertrekken voor het down graden van m'n pandapunten.
Dat vinden vrouwen saai ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en gianni zijn gewoon te sexy en te eerlijk
Heb dit weekend een double down gehadquote:
Wie is die jongen links middenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ikquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wie is die jongen links midden
Waarom was het niet gelukt?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben in Vegas naar de heart attack grill geweest dat was wel vaag
Belachelijk jaquote:
06-11quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb je het nummer van die jongen tegenover je aub
Knoeit men zoveel dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee je moet je ook omkleden alsof je patient in ziekenhuis bent enzo echt vaag
hou niet van chocola, heb altijd 1 hand vrij als ik achter de PC zit, ga nooit naar de mcdonalds, vind die geelzwarte dingen linksboven tyfusvies, hou geen dichte blikken knakworst op mijn bureauquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jij bent dit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |