Ik ben binnen aan het schoonmaken. Alle ramen open en ik zweet me nog een ongeluk. 'T is nog 25 grd hier binnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ramen lappen, maar ik gok dat het morgen met regen en wind dan weer opnieuw gedaan kan worden
En verder heb je geen zonnesteek opgelopen ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ramen lappen, maar ik gok dat het morgen met regen en wind dan weer opnieuw gedaan kan worden
Die zijn nauwelijks fatsoenlijk te maken idd. Is het weer nou eenmaal te chaotisch voor. Ik verbaas me hoeveel mensen wel compleet blind varen op hun weerapps vaak.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:21 schreef Remzz het volgende:
Regenvoorspellingen per locatie geloof ik geen zak van. Al zou het morgen wel behoorlijk los kunnen gaan als ik alle verhalen zo mag geloven.
En nu laat je het belangrijkste detail weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn nauwelijks fatsoenlijk te maken idd. Is het weer nou eenmaal te chaotisch voor. Ik verbaas me hoeveel mensen wel compleet blind varen op hun weerapps vaak.
Tijdje terug ook. Zou gaan bbq'en bij een vriend. Was totaal zonnig. Graadje of 26. Geen enkele neerslag voorspeld of omstandigheden waarin het snel zou kunnen ontstaan. Kom ik daar aan:
"Ja, we gaan niet bbq'en. Er komt regen om 19:10"
-"Ik heb net nog gekeken anders, wordt echt niks verwacht en het ziet er ook niet naar uit dat er snel buien ontstaan als ik zo naar boven kijk."
"Ja, voor jou thuis, dit is 3 kilometer verderop! Groot verschil!"
-"Voor hier zegt ie ook niks bij mij hoor. En zo nauwkeurig kan dat ding niet voorspellen."
Maar nee, app had regen voorspeld dus binnen eten.
We hebben ipv bbq er steengrillen van gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu laat je het belangrijkste detail weg.
Nee, heeft het geregend?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben ipv bbq er steengrillen van gemaakt.
Tuurlijk niet. Voorspelling was ook voor het hele land droog. Maar het geloof in de app dat die precies voor dat ene plekje om 19:10 correct regen kon voorspellen was zo groot dat ik ze echt niet omgeluld kreeg.quote:
Idd! Ik kan eindelijk weer flink met de hond erop uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt heerlijk hoe je nu weer bij komt buiten![]()
![]()
Erg prettigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:53 schreef butz0rs het volgende:
De hittegolf houdt in Twente en de Achterhoek nog een dagje langer aan
[ afbeelding ]
Hier met die kouquote:
Zolang het niet minstens -10 is en de straten met 2 meter sneeuw zijn bedolven kwalificeert het niet als "kou".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |