Dikke pret.quote:
Zijn gewoon de zwakke handen die er meer en meer uitgaan. Mensen die hun vakantiegeld erin gestopt hebben en het er nu toch uit halen. Straks komt iedereen weer terug en pompen ze allemaal die euros erin!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:03 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dikke pret.
Dit komt nooit meer goed.
Alles dood. Rekt.
Klinkt zo goed, dat moet wel gaan verkopen idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:09 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Zijn gewoon de zwakke handen die er meer en meer uitgaan. Mensen die hun vakantiegeld erin gestopt hebben en het er nu toch uit halen. Straks komt iedereen weer terug en pompen ze allemaal die euros erin!
Jongeren zitten aan de vakantiebaantjes, studenten idem dito. Maar ook die gaan straks hun geld erin pompen.
En dan moooooon!!!!!!
Ik moet er eigenlijk nog een mooie tekening bij maken en dan kan ik dit soort informatie verkopen voor paar 100 per maand????!!!!
De zeehond orderbook op idex is wel rekt ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:03 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dikke pret.
Dit komt nooit meer goed.
Alles dood. Rekt.
Idex is sowiso rekt ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef Aventuras het volgende:
[..]
De zeehond orderbook op idex is wel rekt ja.
azie krijgt eind vd maand vakantiegeld binnen dan opzeker mooning!!!1!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:09 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Zijn gewoon de zwakke handen die er meer en meer uitgaan. Mensen die hun vakantiegeld erin gestopt hebben en het er nu toch uit halen. Straks komt iedereen weer terug en pompen ze allemaal die euros erin!
Jongeren zitten aan de vakantiebaantjes, studenten idem dito. Maar ook die gaan straks hun geld erin pompen.
En dan moooooon!!!!!!
Ik moet er eigenlijk nog een mooie tekening bij maken en dan kan ik dit soort informatie verkopen voor paar 100 per maand????!!!!
Ik weet niet wat je in die 2 jaar hebt gedaan, waarschijnlijk uit je neus gevreten, want anders had je niet zo dom geluld. BTC draait om onveranderlijkheid en censuurbestendigheid. Het is een back-up valuta voor als je eigen munt door het putje gaat aan inflatie óf als de overheid jouw transacties censureert en/of je rekening blokkeert. Het is een neutrale valuta die los staat van de normale economie of het handelen van welke overheid, bank, bedrijf of persoon dan ook. Dit is het fundament van BTC en natuurlijk speelt vertrouwen op BTC om dit te waarborgen een rol betreffende de waarde, net als speculatie en vraag/aanbod.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:07 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ah nu komen we ergens. Ik ben geen troll overigens. Ik heb me 2 jaar geleden erin verdiept en kwam er toen achter dat het niks werd. Ze kostten toen $300 en dat vond ik toen al veel te hooggewaardeerd. Plus dat de wallets toen nog bagger waren.
En nu zie ik blind vertrouwen in de BTC bij zo ongeveer iedere user hier en waarom is me een raadsel. Er wordt niet kritisch gedacht. En als je kritisch bent wordt je weggezet als trol.
Maar dan is dus de gateway functie geld waard. Ik dacht dat er platformen waren waarbij je direct altcoins kon kopen zonder BTC tussenstap. Als die er wel al zijn of komen verliest ook daar de BTC zijn waarde.
Hitbtc had al een jaar of 3 geleden gelist moeten zijn, maar we blijven positiefquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:16 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Idex is sowiso rekt ja.
Afijn, alles is rekt nu.
Allemaal kut gewoon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hitbtc had al een jaar of 3 geleden gelist moeten zijn, maar we blijven positiefWANT SEAL
Echt van die vieze smerige kutkloontjes die hier een beetje wijsneus komen spelen, die moet je gewoon bij de knieën afzagen. Weg ermee. Lamlendig stuk vreten dat het er is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
Goh, die MisChrartin troll die claime dat BTC geen nut had en toen ongeveer 4 pagina's aan argumentatie kreeg, die zien we ook niet meer terug.![]()
![]()
Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met die niet cryptominded op basis van argumenten hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus. Als je echt enthousiast bent over crypto graag ziet dat crypto meer acceptatie krijgt bewijs je jezelf ook geen dienst door je zo vijandig op te stellen tegenover de mensen die juist nog overtuigd moeten worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
Goh, die MisChrartin troll die claime dat BTC geen nut had en toen ongeveer 4 pagina's aan argumentatie kreeg, die zien we ook niet meer terug.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt van die vieze smerige kutkloontjes die hier een beetje wijsneus komen spelen, die moet je gewoon bij de knieën afzagen. Weg ermee. Lamlendig stuk vreten dat het er is.
Dat had hij toch volledig aan zichzelf te danken, de eerste posts die op die manier waren, kwamen van hem ("ik zie hier alleen maar onzin", "ik lees alleen maar onzin en gelul"), en dan kan je hier natuurlijk de volle lading verwachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met argumenten die niet cryptominded zijn hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus.
Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.quote:
Eens, maar dit werkt natuurlijk beide kanten op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met die niet cryptominded op basis van argumenten hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus. Als je echt enthousiast bent over crypto graag ziet dat crypto meer acceptatie krijgt bewijs je jezelf ook geen dienst door je zo vijandig op te stellen tegenover de mensen die juist nog overtuigd moeten worden.
Misschien had hij even normaal moeten beginnen met zijn lulverhaal. Geduld is wel op met zulke figuren hoor, gewoon hard aanpakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de manier waarop hij/zij hier antwoord krijgt ("je lult dom", "je hebt er geen zak van begrepen") ook niet echt netjes. Zo hou je inderdaad alleen een clubje mensen over die het allemaal met je eens zijn. Op zich moet iemand met die niet cryptominded op basis van argumenten hier ook mee kunnen praten zonder gelijk te worden aangevallen. Die zure vijandige sfeer die hier bij tijd en wijle hangt maakt een discussie op argumenten niet aantrekkelijk. En dat dit SC is, is wat mij betreft geen excuus. Als je echt enthousiast bent over crypto graag ziet dat crypto meer acceptatie krijgt bewijs je jezelf ook geen dienst door je zo vijandig op te stellen tegenover de mensen die juist nog overtuigd moeten worden.
Ook als je zelf als tactloze mongool met de deur binnen komt vallen? Kill 'em with kindness, ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
Echt hé. Maar goed die kwam hier in januari al vertellen dat bitcoin 1000$ waard was omdat dat de prijs was om er één te minen en er geen reden zou zijn dat het meer waard zou zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:39 schreef illusions het volgende:
![]()
Je hebt mensen die iets willen opsteken en je hebt wijsneuzen die komen zeggen dat alles rondom crypto kut is en die luisteren toch niet naar je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat echt zo grappig? Deze user kwam in mijn ogen met valide argumenten. Het is aan ons om dat te ontkrachten. Je bewijst de cryptocommunity geen enkele dienst en overtuigt niemand door zo lomp en onbeschoft te doen.
Ja, en toen ie $300 was was z'n assessment dat het overgewaardeerd was en is hij dus niet ingestapt volgens eigen zeggen. Klinkt mij een beetje zuur allemaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:52 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Echt hé. Maar goed die kwam hier in januari al vertellen dat bitcoin 1000$ waard was omdat dat de prijs was om er één te minen en er geen reden zou zijn dat het meer waard zou zijn.
Nu is dat blijkbaar nog iets verder gezakt richting 0.
Ik lach juist puur omdat jouw post vlak daarna kwamquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet mee eens. Waarom zouden wij verplicht zijn om iemand die duidelijk al zijn verhaal en mening klaar heeft en er nooit van af zal wijken te overtuigen? Wij moeten juist eens ophouden met iedereen te proberen overtuigen. Iedereen hier moet zijn eigen huiswerk maar eens doen en zijn eigen mening vormen. Als Pietje alleen maar VET koopt, omdat ik zeg dat VET goed is dan is dat gewoon niet slim. Als Henkie zegt dat BTC zuigt ga ik ook niet al mijn BTC verkopen. Iedereen kan zijn argumenten posten en iedereen kan dan kijken wat hij/zij er van vindt en wat hij/zij er mee wil doen. Dat constante noodzaak om elkaar te overtuigen zorgt juist voor een vijandig sfeertje waar jij over klaagt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel meer zijn vermoed ik. 2 Jaar iets bestuderen en het dan niets vinden om het vervolgens naar de 20k$ zien gaan is lastig. Als het daarna ook nog niet echt dood bloed en ondanks een dikke crash mensen vertrouwen blijven houden is natuurlijk niet te bevatten voor sommige.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, en toen ie $300 was was z'n assessment dat het overgewaardeerd was en is hij dus niet ingestapt volgens eigen zeggen. Klinkt mij een beetje zuur allemaal.
Ik heb er goed de tyfus in dat ik niet bij $300 ben ingestapt.
Het klonk inderdaad alsof hij vooral bezig was zichzelf te overtuigen van het feit dat het allemaal kut met peren was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:58 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel meer zijn vermoed ik. 2 Jaar iets bestuderen en het dan niets vinden om het vervolgens naar de 20k$ zien gaan is lastig. Als het daarna ook nog niet echt dood bloed en ondanks een dikke crash mensen vertrouwen blijven houden is natuurlijk niet te bevatten voor sommige.
Dikke prima toch? Een euro today is a euro tomorrow. Ik zou ook gewoon lekker euros holden als ik hem/haar was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij vooral bezig was zichzelf te overtuigen van het feit dat het allemaal kut met peren was.
Ze kopen hun eigen coins opquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:41 schreef EggsTC het volgende:
ICX flinke pump op binance, dat zal komen door dit;
https://medium.com/helloi(...)om-icon-8ea0f5a18d6f
En niet eens zo'n gekke manier, als je ze daarna ook burnt. Doet Binance ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze kopen hun eigen coins op![]()
Dat is ook een manier om de prijs op te drijven ja
Alsof er nooit dingen onder of boven hun kostprijs verhandeld wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:52 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Echt hé. Maar goed die kwam hier in januari al vertellen dat bitcoin 1000$ waard was omdat dat de prijs was om er één te minen en er geen reden zou zijn dat het meer waard zou zijn.
Dat staat er niet, ze halen ze uit de roulatie. Die kunnen ze natuurlijk weer net zo goed dumpen wanneer de markt weer gunstiger is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:25 schreef illusions het volgende:
[..]
En niet eens zo'n gekke manier, als je ze daarna ook burnt. Doet Binance ook.
Waaróm doen ze het eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat staat er niet, ze halen ze uit de roulatie. Die kunnen ze natuurlijk weer net zo goed dumpen wanneer de markt weer gunstiger is.
Volgens mij hebben ze dat nu nog niet gedaan hoor, die pump komt niet daardoor... dat gaat nog gebeuren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat staat er niet, ze halen ze uit de roulatie. Die kunnen ze natuurlijk weer net zo goed dumpen wanneer de markt weer gunstiger is.
“ICX repurchase program is a great way to give back to our community as well as reinforce confidence in our own project,” oftwel vertaald naar het Nederlands:quote:
Ja nu kopen en na de rebuy weer alles verpatsen. Pump n dump.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat nu nog niet gedaan hoor, die pump komt niet daardoor... dat gaat nog gebeuren.
Lekker danquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
“ICX repurchase program is a great way to give back to our community as well as reinforce confidence in our own project,” oftwel vertaald naar het Nederlands:
"We pompen de prijs op, want onze investeerders rennen weg."
Mja, maar ik zie ICX niet zo snel falen, het is eigenlijk 1 van de meest unlikely projecten om te falen, daar de koreaanse overheid erbij betrokken is. Gezichtsverlies en azie.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja nu kopen en na de rebuy weer alles verpatsen. Pump n dump.
Dat gaat misc de komende 2 jaar bestuderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof er nooit dingen onder of boven hun kostprijs verhandeld worden
Henk zegt alleen dat je vet moet kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet mee eens. Waarom zouden wij verplicht zijn om iemand die duidelijk al zijn verhaal en mening klaar heeft en er nooit van af zal wijken te overtuigen? Wij moeten juist eens ophouden met iedereen te proberen overtuigen. Iedereen hier moet zijn eigen huiswerk maar eens doen en zijn eigen mening vormen. Als Pietje alleen maar VET koopt, omdat ik zeg dat VET goed is dan is dat gewoon niet slim. Als Henkie zegt dat BTC zuigt ga ik ook niet al mijn BTC verkopen. Iedereen kan zijn argumenten posten en iedereen kan dan kijken wat hij/zij er van vindt en wat hij/zij er mee wil doen. Dat constante noodzaak om elkaar te overtuigen zorgt juist voor een vijandig sfeertje waar jij over klaagt.
Maar toen het nieuwe topic werd gestart was het weer klaar net de pret...quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.
Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.
Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
Jij was degene die begon met zeggen dat iedereen hier onzin lult, en dan nu lekker uit de hoogte doen dat het onze schuld is en jij dan gaat prikken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Ik wou net zeggen dat het uiteindelijk nog best goede discussie is geworden. Maar dan lees ik die onzin hierboven.
Heb best wel interessante dingen gehoord. LN nodes kende ik nog niet en dat lost het schaalbaarheids probleem deels op.
En ja ik kwam nogal met gestrekt been in. Ik reageer hier nauwelijks maar lees af en toe mee en ik vind dat het niveau over het algemeen nou niet echt denderend is. Puur mijn mening. Dan reageer ik misschien teveel uit ergernis over tientallen nietszeggende posts.
Ik vond het eind van vorig topic echt prima, toen kwamen we ergens en hadden we een goede discussie in plaats van die zielige persoonlijke aanvallen. Niet iedereen is crypto addept en als iemand mij niet kan uitleggen waarom hij dat wel is ga ik prikken. En blijkbaar vatten sommigen dat niet bepaald volwassen op.
Kom jij dan ook eens met goede argumenten waarom het naar 0 gaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
Goed, ik hap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef ChickenMan het volgende:
Vaporware zoals VET aanraden zou verboden moeten worden
Hahaha en nu opeens een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, gooi jezelf toch weg joh vent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef MisChrartin het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hahaha en nu opeens een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, gooi jezelf toch weg joh vent.
Dit was al voldoende geweest als reactie.quote:
Dit soort reacties zijn echt top! Laat zien hoe weinig je zelf weet anders zou je niet zo reageren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hahaha en nu opeens een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, gooi jezelf toch weg joh vent.
Ok gozer doei, ga maar ergens anders vervelend zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn echt top! Laat zien hoe weinig je zelf weet anders zou je niet zo reageren.
Maar hoe kan je zeggen dat je BTC noob bent, maar ondertussen wel beweren dat je genoeg weet en daarom beweert dat het naar 0 gaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.
En ik reageer fel als iemandpost omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een
reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
Als dat al je argumenten waren kan je deze krijgen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Echt waarom het naar mijn idee naar 0 gaat heb ik al uitgelegd. Ga ik niet nog eens herhalen, staat eind van vorig topic.
En ik reageer fel als iemandpost omdat je dan blijkbaar geen argumenten meer hebt. Ik ben een bitcoin noob, maar als ik je met simpele vragen al tot een
reactie krijg zou je ook achter je oor kunnen krabben en kijken waarmee je in godsnaam mee bezig bent. Want blijkbaar snap je er dan nog minder van dan een bitcoin noob. Ik denk alleen vanuit simpele economische regels.
Je hebt ook genoeg tegen argumenten gekregen, waarom de BTC waard is, wat die waard is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:19 schreef MisChrartin het volgende:
Heb ik al eerder uitgelegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zeggen dat je BTC noob bent, maar ondertussen wel beweren dat je genoeg weet en daarom beweert dat het naar 0 gaat?
Maar jij bent een self proclaimed BTC n00b dus we hebben hier niks aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Heb ik al eerder uitgelegd.
Ik vroeg wat de BTC waard geeft. Als enige is het vertrouwen en veiligheid omdat geen overheid eraan zit en dat BTC nodig is om andere alts te kopen.
Veiligheid durf ik te betwijfelen met whales en hun onbekende agenda. Misschien is dat nog wel erger dan een overheidsagenda.
Andere platformen kunnen ervoor zorgen dat BTC zijn gateway functie verliest.
En vertrouwen: behalve een paar addepten hebben weinig mensen vertrouwen erin door scams en enorme volatiliteit.
Alles wat BTC waarde geeft is op de lange termijn twijfelachtig. Als je dat in extreme mate doortrekt kom je op 0 uit.
Daarmee zeg ik niet dat de blockchain niet werkt, maar alleen dat ik voor de BTC nogal wat beren op de weg zie.
Sorry, maar hier kan je toch alleen maar met eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Alles wat BTC waarde geeft is op de lange termijn twijfelachtig. Als je dat in extreme mate doortrekt kom je op 0 uit.
Dan moet het toch een eitje zijn om gaten in mijn verhaal te schieten. Maar die heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar jij bent een self proclaimed BTC n00b dus we hebben hier niks aan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar jij bent een self proclaimed BTC n00b dus we hebben hier niks aan.
Nu stel je ineens nieuwe vragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:35 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Dan moet het toch een eitje zijn om gaten in mijn verhaal te schieten. Maar die heb ik niet gehoord.
Hoe voorkom je koersmanipulatie door whales?
Hoe voorkom je dat andere platformen de gateway functie over gaan nemen van de BTC?
Hoe kan het dat de BTC koers zonder nieuws in een kwartier 10% kan stijgen of dalen? Dat doen enorm afbreuk aan het vertrouwen in de BTC.
Simpele vragen die je jezelf moet stellen voor je ergens in investeert.
Meneer is aan het trollen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu stel je ineens nieuwe vragen.
De stelling was: waarom zou BTC naar 0 gaan?
Antwoord er zijn tegenover de nadelen ruim voldoende voordelen om BTC van een flinke waarde te voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |