huh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:50 schreef SideEffect het volgende:
Boven de 18 kan 3 jaar verschil gewoon
Als je 17 bent is het van belang dat degene met wie je een relatie hebt ook 17 is, daarboven is not done
Op tijd beginnen met de afscheidswip dan, want vóór 0.00u moet je verplicht terugtrekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 00:41 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
huh?
op de dag dat een van beide 18 wordt moet je het uitmaken?
Dus die kerel was klaar met zijn bachelor en besloot toen een brugklasser te gaan daten?quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ach ik ken een stel van zij 24 en hij 33... al 10 jaar samen en samenwonend in een koopwoning.
Wat is je punt
Investering in de toekomst.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 07:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus die kerel was klaar met zijn bachelor en besloot toen een brugklasser te gaan daten?
Hij zoekt een smoes om geen relatie aan te gaan. Punt. Slotje.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:26 schreef Fmwn het volgende:
Hoi allemaal, ik ben al 6 maanden bezig met een jongen. Hij is 20, ik ben 17. In het begin was hij nog niet klaar voor een relatie, toch hielden we contact en zagen elkaar regelmatig. We hebben ook het een en ander gedaan met elkaar in die tijd. Hij staat er nu op zich wel voor open, maar hij zit met 1 “probleem”; het leeftijdsverschil. Ik vind 3 jaar zelf totaal geen probleem en ik merk het verschil ook niet echt, maar hij vindt het wel een klein probleempje. Wat vinden jullie? Stelt hij zich aan of heeft hij gelijk?...
dat is de enige logische verklaring. Want het is echt een kul excuusquote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:56 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Hij zoekt een smoes om geen relatie aan te gaan. Punt. Slotje.
Als je elkaar leert kennen op latere leeftijd is er niks mis mee idd. (bv 28 en 40+)quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je druk maken om 3 jaar, tussen mij en mijn man zat 12 jaar, tussen mij en mijn ex 13 jaar en heb nu een vriend waarbij er 18 jaar leeftijdsverschil is. Als je gek op elkaar bent, maakt leeftijd niets uit.
We hebben het hier over 17 en 20quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als je elkaar leert kennen op latere leeftijd is er niks mis mee idd. (bv 28 en 40+)
13 en 25 is toch een ander verhaal
ik had het over jouw voorbeeld aan leeftijdsverschil. Niet dat van TSquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
We hebben het hier over 17 en 20
Ik was 20, daarvoor zat ik nog teveel met mijn neus in de boekenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik had het over jouw voorbeeld aan leeftijdsverschil. Niet dat van TS
sletjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je druk maken om 3 jaar, tussen mij en mijn man zat 12 jaar, tussen mij en mijn ex 13 jaar en heb nu een vriend waarbij er 18 jaar leeftijdsverschil is. Als je gek op elkaar bent, maakt leeftijd niets uit.
chipsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, ga zo beginnen aan leuke film en grote zak chips
Succesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Fmwn het volgende:
Ik ga vanavond met hem praten, bedankt allemaal
en..?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Fmwn het volgende:
Nou ja, de vader, 55 jaar van 3 meiden, 3OGNE, heeft een relatie met 20 jarige meid. Ik vind het wel kunnen, maar ze zijn echt verliefd op elkaar... zijn kinderen accepteren het ook al. Laat ze maar genieten van elkaars liefde. Je ziet ook vele paren die een groot leeftijdsverschil met elkaar hebben en ze zijn ook toch gelukkig met elkaar. Liefde heb je niet in de hand, maar overkomt je gewoon wanneer je verliefd wordt op oudere of jongere persoon.quote:
Precies!, vind ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:43 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nou ja, de vader, 55 jaar van 3 meiden, 3OGNE, heeft een relatie met 20 jarige meid. Ik vind het wel kunnen, maar ze zijn echt verliefd op elkaar... zijn kinderen accepteren het ook al. Laat ze maar genieten van elkaars liefde. Je ziet ook vele paren die een groot leeftijdsverschil met elkaar hebben en ze zijn ook toch gelukkig met elkaar. Liefde heb je niet in de hand, maar overkomt je gewoon wanneer je verliefd wordt op oudere of jongere persoon.
Ja, dat is echt zonde van een relatie als iemand echt twijfelt aan kleine of grote leeftijdsverschil. Maar iemand heeft dan eigen visie op hun eigen leven als het om liefde gaat zowel hoe zij of hij voelt te leven met een partner die groot of klein leeftijdsverschil heeft. Ik vind 3 jaar leeftijdsverschil echt een klein verschil, daar moet je ook niet over te twijfelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 06:08 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Precies!, vind ik ook
Maar als je dan moeilijk gaat doen over 3 jaar leeftijdsverschil dan zit er vlgs mij toch wat anders achter
De truc is daarom ook gewoon om langzamer volwassen te worden. Dan kan je langer plezier maken op nieuwe fietsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:20 schreef spiritusbus het volgende:
Leeftijdsverschil boeit niet, zolang je qua levensfase maar redelijk levelt en dat lijkt me met 20 en 17 niet zo'n probleem.
Al uitgepraat?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Fmwn het volgende:
je beseft dat dit niet heel erg bewijst dat het goed gaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 27 en heb nog onlangs wat gehad met iemand van 20 jaar. dat is 7 jaar
Een stabiele relatie als je 20 bent, vind ik persoonlijk al een beetje raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
je beseft dat dit niet heel erg bewijst dat het goed gaat?
'onlangs nog wat gehad' klinkt niet echt als een stabiele relatie
15 jaar jonger en alsnog een milf? Hoe oud ben jij wel nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn huidige vriendin is een goddelijk milfje dat 15 jaar jonger is
Ben hier in ieder geval al 14 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
15 jaar jonger en alsnog een milf? Hoe oud ben jij wel niet
quote:geregistreerd op: maandag 30 augustus 2004 @ 16:38
Je hebt haar versierd door haar te vertellen dat je een oldbie was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben hier in ieder geval al 14 jaar
[..]
Zo is het helemaal. Beide hebben een mening. Jij vind het niet erg. Hij wel. Mjah dan is het toch een probleem, tenzij je hem kunt overtuigen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:36 schreef Fearce23 het volgende:
Uiteindelijk is het zijn mening die telt. Als wij het allemaal prima vinden maar hij vind het niets dan schiet je er nog niks mee op
Wtf denk dat die alleen seks wil. Heb wel grotere leeftijd verschil gehad 17/31quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:26 schreef Fmwn het volgende:
Hoi allemaal, ik ben al 6 maanden bezig met een jongen. Hij is 20, ik ben 17. In het begin was hij nog niet klaar voor een relatie, toch hielden we contact en zagen elkaar regelmatig. We hebben ook het een en ander gedaan met elkaar in die tijd. Hij staat er nu op zich wel voor open, maar hij zit met 1 “probleem”; het leeftijdsverschil. Ik vind 3 jaar zelf totaal geen probleem en ik merk het verschil ook niet echt, maar hij vindt het wel een klein probleempje. Wat vinden jullie? Stelt hij zich aan of heeft hij gelijk?...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |