Dit inderdaad. Waarom grijp je zo veel van die dingen TS?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:13 schreef SietsSeal het volgende:
Je bent aardig los gegaan met die grijpautomaten...
Is verder ook geen handel hoor dit heb je gewoon over..quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
1200 euro vragen voor je knuffelcollectie. Was het leven maar zo'n feest.
Succes.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:44 schreef Timv37 het volgende:
[..]
Is verder ook geen handel hoor dit heb je gewoon over..
Nee, ik heb helaas geen Togepi artikelenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ligt er niet toevallig ergens een Togepi voor het grijpen?
Heyquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:46 schreef tailfox het volgende:
Heb je toevallig ook een eevee plush? Edit ik kan niet lezen maar die prijs vind ik iets te duur.
Helaasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:39 schreef Deeyennay het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen Togepi artikelen
Update:
Rilakkuma handdoek verkocht
Ah, oke. Dat is dan jammer. Hopelijk vind je ‘m snel op de een of andere manier. >_<quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HelaasIk had er ooit 1, maar die is op miraculeuze wijze verdwenen
Bedankt voor je reactie in ieder geval, veel succes met de verkoop!
Banpresto heeft dit jaar Psyduck, Feebas en Milotic uitgebracht. Soms zijn die tegen te komen in Japanse grijpautomaten. Ik heb er op dit moment geen, maar ik laat het je weten als ik er een win ^^quote:
Volgens mij vindt men het een beetje duur. Voor iets dat van de kermis komt heb ik persoonlijk ook niet zo veel voor over... daarentegen is t wel van Pokemon. Beetje lastig. Mocht je toch naar Tokyo gaan mag je ook nog wel wat andere dingen voor mij meenemen 😄quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk dat ik maar even een ticket naar Tokio boek.
Of is dit geen goede handel?
Ik begrijp dat de prijzen voor sommigen reden is voor aarzel, maar ze zijn lager dan elders waar dezelfde producten worden worden. Daarnaast zijn de bij alle artikelen reeds de importheffingen betaald. De kwaliteit is verder uitstekend en geen van de producten zijn geopend. Maar goed, het is wellicht meer bedoeld voor niche-kopers.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:21 schreef SietsSeal het volgende:
[..]
Volgens mij vindt men het een beetje duur. Voor iets dat van de kermis komt heb ik persoonlijk ook niet zo veel voor over... daarentegen is t wel van Pokemon. Beetje lastig. Mocht je toch naar Tokyo gaan mag je ook nog wel wat andere dingen voor mij meenemen 😄
Het is geen handel maar mijn persoonlijke collectie die ik verkoop. Ik heb dit gesprek reeds met een moderator gehad toen mijn topic werd gesloten, en na uitleg is het weer open gegaan. Maar bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:59 schreef _Flash_ het volgende:
Uh, er mogen toch geen handeltjes aangeboden worden? Of ben ik nou gek?
Edit: nee ik ben niet gek:
1b. Wat ook niet is toegestaan:
• Handel, al dan niet commerciëel, hieronder valt ook winst maken op producten
• Commerciële V&A topics openen
Sorry hoor, maar als je het hebt over "nieuw binnen", dan bestel je ze en verkoop je ze meteen. Dat is zo ongeveer de definitie van handel.quote:Update:
Een aantal nieuwe plushies zijn nu te koop (ik kan mijn eerste post niet wijzigen).
Nieuwe plushies binnen:
Rilakkuma (Black) - 25 EUR
Rilakkuma (White) - 25 EUR
Rilakkuma Setprijs: 40 EUR
Eevee - Minna no Monogatari - Big Plush: 30 EUR
Great Ball (Vacuum Sealed) - Huge Plush: 40 EUR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn onderweg vanuit je eigen collectie-opslag in Japan ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:13 schreef Deeyennay het volgende:
[..]
Er is momenteel nog een Eevee onderweg vanuit Japan, van de Pokemon filmset "Minna no Monogatari". De set bestaat uit een grote knipogende Eevee en Pikachu, maar zo kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. De prijs voor de laatstgenoemde Eevee zal 30 euro zijn. Intussen is hier een foto van de plushies die onderweg zijn:
Eevee - Minna no Monogatari (Banpresto):
[ afbeelding ]
Eevee - Pokemon Sun & Moon (Banpresto):
[ afbeelding ]
Ik kan betere foto's van de plushie maken zodra ik het heb ontvangen ^^
Wees gerust het is in overleg met mods goedgekeurd die al 2 weken lang niet inhoudelijk meer kunnen reagerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg vanuit je eigen collectie-opslag in Japan ofzo?
Hoezo is nieuw binnen je eigen collectie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:20 schreef Deeyennay het volgende:
[..]
Het is geen handel maar mijn persoonlijke collectie die ik verkoop. Ik heb dit gesprek reeds met een moderator gehad toen mijn topic werd gesloten, en na uitleg is het weer open gegaan. Maar bedankt voor je reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |