Beter voor je.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahaha.. nee nee.. ik kom even terug vervelen bij jullie.. daarna ben ik heeul snel weer weg!
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2018 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Mijn respect voor jou is toegenomen sinds je zo gezond eet.
Oké. Doei alvast.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahaha.. nee nee.. ik kom even terug vervelen bij jullie.. daarna ben ik heeul snel weer weg!
Nee, maar schijnbaar valt het op als ik zeg dat ik rijst met kip en broccoli eet, hele onlogisch-hype enzo.quote:
HA HA HAquote:Op maandag 6 augustus 2018 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar valt het op als ik zeg dat ik rijst met kip en broccoli eet, hele onlogisch-hype enzo.
Eet je dat elke dag dan? In rijst zitten toch ook gluten?quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar valt het op als ik zeg dat ik rijst met kip en broccoli eet, hele onlogisch-hype enzo.
Dat zal hij vast niet gecontroleerd hebben van tevoren.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Eet je dat elke dag dan? In rijst zitten toch ook gluten?
Eten indianen eigenlijk rijst???quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal hij vast niet gecontroleerd hebben van tevoren.
wilde rijstquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:34 schreef GGMM het volgende:
Ah ja van die usertjes die net mod zijn en dan hier opeens komen opdagen om een naam voor zichzelf te maken.
Dat hadden we nooit eerder gezien
Keer of twee per week, en nee.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Eet je dat elke dag dan? In rijst zitten toch ook gluten?
Log uit.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:47 schreef GGMM het volgende:
Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur.
Witte LIJSTHAHAHAHAHAHAHA
kquote:
Muul.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:47 schreef GGMM het volgende:
Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur.
Witte LIJSTHAHAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |