Misschien een idee om een Chinees in te huren die achter je met een waaier loopt, zal niet veel kostenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn hotel is loopafstand naar het kantoor. Maar in 5 minuten buiten ben je al doorweekt.
Ik merk wel dat ik hier extreem makkelijk vrouwen kan versieren. Sterker nog, zij komen naar mij en dan zijn het niet eens hoertjes... Als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld Japan, daar was ik minder dan een paria.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja klote is dat, komt vooral door de condens die op je koude kleding slaat, geen pretje HongKong in de zomer
Met zo'n mobiele airco op z'n rug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien een idee om een Chinees in te huren die achter je met een waaier loopt, zal niet veel kosten
HongKong is ook een leuke stadquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik hier extreem makkelijk vrouwen kan versieren. Sterker nog, zij komen naar mij en dan zijn het niet eens hoertjes... Als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld Japan, daar was ik minder dan een paria.
Dan woon je int verkeerde land.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga voor + 2 boven nul het gehele jaar. Koud maar droog. Zonnetje erbij. Zalig.
Hallo meidquote:
Nog beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met zo'n mobiele airco op z'n rug.
Zou mooi zijn. Sowieso zon. Zonnepanelen genotquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga voor + 2 boven nul het gehele jaar. Koud maar droog. Zonnetje erbij. Zalig.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:12 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijke ochtend is het!
wel jelly op zoveel schijt dat je dat doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de ‘man’ die met een handtasje rondloopt.
Wat zou je moeten meenemen, dat niet in je broekzakken past?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:19 schreef Saind het volgende:
[..]
wel jelly op zoveel schijt dat je dat doet
lijkt me wel handig, zeker in de zomer als je geen jas ofzo hebt
Sleutelbosquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat zou je moeten meenemen, dat niet in je broekzakken past?
Oh, ik heb geen sleutelbos, ik heb geen porto meer (maar zo'n kaarthouder) en ik rook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Sleutelbos
Die waanzinnig dikke beurs van me
Vroeger peuken
Een kaarthouder in België? Moest gisteren nog een kwartier lopen in Bels omdat je daar nergens gewoon kunt pinnen godverredommequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen sleutelbos, ik heb geen porto meer (maar zo'n kaarthouder) en ik rook niet.
Vreemd, ik heb het idee dat er juist meer pinautomaten zijn in België dan in Nederland.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Een kaarthouder in België? Moest gisteren nog een kwartier lopen in Bels omdat je daar nergens gewoon kunt pinnen godverredomme
Ik bedoel bij winkels. Moest 80 euro aftikken, alleen cashquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb het idee dat er juist meer pinautomaten zijn in België dan in Nederland.
Maar sowieso, in die kaarthouder heb ik ook een vak voor cash. Muntjes (zover ik die nog heb) heb ik los in mijn broekzak zitten.
Oh ja klopt, vandaar dat er zoveel pinautomaten zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel bij winkels. Moest 80 euro aftikken, alleen cash
Dit is verwarrend:quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:12 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijke ochtend is het!
Maar dan moet je toch altijd een pak cash in dat kaarthoudertje hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, vandaar dat er zoveel pinautomaten zijn.
Gemiddeld heb ik 200 ongeveer. heb het al een paar keer meegemaakt dat een pinautomaat in een winkel/restaurant/taxi plots niet meer werkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch altijd een pak cash in dat kaarthoudertje hebben?
Ik denk dat hij dit als humor ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |