SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:59 schreef TheJanitor het volgende:
ik kan me die Preud'homme niet zo goed meer herinneren als coach maar als dit klopt biedt het wel perspectievenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Twente was het een behoorlijke kamikazetrainer als ik me het goed herinner.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me die Preud'homme niet zo goed meer herinneren als coach maar als dit klopt biedt het wel perspectieven
Eerst thuis wel matig, kan je het niet lekker afmaken in een volle Arena.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:19 schreef BobW het volgende:
Ajax volgende ronde tegen Dinamo Kiev of Slavia Praag, maar dat wisten we al.
Eerst thuis.
Ik vind het voor Ajax tegen counterploegen ook altijd wel een nadeel. Die loeren op een uitdoelpuntje waardoor Ajax weer moet gaan komen in de uitwedstrijd en daardoor defensief kwetsbaar is.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst thuis wel matig, kan je het niet lekker afmaken in een volle Arena.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:59 schreef TheJanitor het volgende:
mijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Statistisch gezien wel voordeliger. Vooral omdat een uitdoelpunt ook dubbel telt in de verlenging. Tegen Schalke uit heeft dat ons ook geholpen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst thuis wel matig, kan je het niet lekker afmaken in een volle Arena.
Punten zijn belangrijker dan ooit.quote:Coefficient ranking (585m)
A new ranking has been introduced on the basis of performances over a ten-year period. In addition to coefficient points accumulated during this period, this ranking includes bonus points for winning the UEFA Champions League/European Champion Clubs' Cup, the UEFA Europa League/UEFA Cup and the Cup Winners' Cup. On the basis of these parameters, a ranking has been established and the total amount of 585.05m has been divided into 'coefficient shares', with each share worth 1.108m. The lowest-ranked team will receive one share (1.108m). One share will be added to every rank and so the highest-ranked team will receive 32 shares (35.46m).
Wat is dit nou weer... Waar komt dat geld nu opeens vandaan? Is dit eenmalig?quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Punten zijn belangrijker dan ooit.
Ik vond hem volslagen idioot. In zowel gedrag als speelwijze.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me die Preud'homme niet zo goed meer herinneren als coach maar als dit klopt biedt het wel perspectieven
Dus de gaten tussen de top en de subtop en de rest gaat steeds groter worden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Punten zijn belangrijker dan ooit.
Inkomsten van UEFA zullen gestegen zijn en ze willen dat geld verdelen onder de rijke clubs. Benieuwd hoeveel Ajax daarvan terugziet.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:21 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer... Waar komt dat geld nu opeens vandaan? Is dit eenmalig?
Ook fijn dat de UEFA wat wil doen aan competitiviteit door Madrid lekker extra geld geven.
Nee, we staan 21ste. Het gaat om 10 jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax staat nu op de 29e plek, dus 3 shares lijkt me dan...
en waar staan psv en feyenoord? (er vanuit gaande dat dat de top 3 is ).quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax staat nu op de 29e plek, dus 3 shares lijkt me dan...
PSV staat 35ste en krijgt dus niets. Feyenoord staat ergens onderaan.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en waar staan psv en feyenoord? (er vanuit gaande dat dat de top 3 is ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |