en nog een seizoen verhuren aan Ajaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:52 schreef gniffie het volgende:
60 miljoen plus een jetski voor ome marcie voor de ligt vind ik prima
Het zal verschrikkelijk warm zijn vanavond. Dus ik hoop dat we goed de bal rond kunnen laten gaan zonder al te veel zelf te moeten rennen.quote:
Tegen wie moet Arsenal dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat we er best eenvoudig overheen klappen en al vlot een 2-0 er in hebben liggen, that’s right I said it.
Zelfde 11 denk ik.quote:
fijn je er bij te hebben!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geen idee man, ik zit effe in een fase dat ik alleen Nederlands voetbal wil zien.
AD denkt van niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Zelfde 11 denk ik.
Enige aanpassing kan zijn dat Blind basis staat ipv Schone/Eiting en dan Frenkie naar het middenveld.
Ja toch kan gewoon.quote:
dan gaan ze die toch lekker halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen net alsof de Ligt het 8ste wereldwonder isDoe eens even rap normaal. Er zijn in de buitenlandse competities echt wel verdedigers die ongeveer even oud zijn en (minstens) net zo goed. En de Ligt is niet de snelste, dat heeft hij nota bene zelf als verbeterpunt aangehaald. Waarom zou je daar dan over willen discussiëren?
juistem. creatief denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en nog een seizoen verhuren aan Ajax
het is GGMM nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:46 schreef Elan het volgende:
GGMM is echt teringdom.
De Ligt is het grootste verdedigende talent in de wereld op dit moment.
Bij Ajax gaan de spelers niet voor een fooitje weg hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
60 milJuist. Het is geen FIFA 18 hier.
ze hebben nog maar 2 dagen dus dan zit je zo aan dat bedragquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij Ajax gaan de spelers niet voor een fooitje weg hoor
De Jong happy gehoudentwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:28:22Vermoedelijke opstelling #Ajax Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, De Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar, Tadic. #staaja 20.00 uur. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |