SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ja!quote:
Ik zal er even over nadenkenquote:
Nee, mijn biertje is op en ik ga naar bed.quote:
het nieuws van 1 uur is nog niet geweest dus het is nog geen 1 uur!!!quote:Op zondag 5 augustus 2018 01:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn biertje is op en ik ga naar bed.
Dank je wel WebHawk en Herman. Het was vermakelijk en een tikje chaotisch
Ja, maar ik weet al alles van de braderie van Woudrichem. Ik hoef het nieuws over de braderie van Best niet meer te horen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 01:05 schreef WebHawk het volgende:
[..]
het nieuws van 1 uur is nog niet geweest dus het is nog geen 1 uur!!!
Trustenquote:Op zondag 5 augustus 2018 01:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Trusten livelinkquote:Op zondag 5 augustus 2018 01:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na De_Nater is dit weer eens een compleet nieuwe ervaring.quote:Op zondag 5 augustus 2018 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nog nooit een radio talkshow hier meegemakt
Kut, weer warm morgen
Het is Pekela overigens, niet Pekelaar
quote:Op zondag 5 augustus 2018 01:16 schreef WebHawk het volgende:
ik hoef geen programma meer te maken geloof ik deze mensen doen het samen wel
je kan ook luisteren via hemmofm.nl piewpiewquote:Op zondag 5 augustus 2018 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas blijft mijn stream steeds wegvallen (de hele avond al). Soms gaat het een poos goed, maar daarna begint het gedoe weer.
Welterusten Fogelquote:Op zondag 5 augustus 2018 01:37 schreef Fogel het volgende:
Menschen, het was zeer vermakelijk, maar ik ga mijn ogen eens dichtmaken.
Trustenquote:Op zondag 5 augustus 2018 01:37 schreef Fogel het volgende:
Menschen, het was zeer vermakelijk, maar ik ga mijn ogen eens dichtmaken.
13:05 oidquote:Op zondag 5 augustus 2018 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
Hmm, ik zal erover nadenken. Ik ben alleen niet zo goed met de zomerse hits van nuEn hoe laat is 's middags?
Joa is goed hoor, maar ik ben hier niet zo goed in, je belt me gewoon op de mobiel?quote:
Hier kan ik me bij aansluitenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 07:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren nog tot bijna 01.30 naar Webhawk geluisterd. Was een aparte ervaring.
Ja hoor, ik heb wel gelachen. En daarom ben ik ook langer blijven hangen dan ik van plan was.quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:28 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
ik ga er vanuit dat het een positieve ervaring was!
Leuk !!quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel gelachen. En daarom ben ik ook langer blijven hangen dan ik van plan was.
quote:
Je ware muzieksmaak komt eindelijk boven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spotify spoort niet. Ik krijg nu in mijn Daily Mix Blof, Lil Kleine en al die andere meuk
Hell noquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je ware muzieksmaak komt eindelijk boven.
Ach, je moet er gewoon nog aan wennen.quote:
ben je nu klaar met je gemopper !quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Och jezus, vanaf nu moet je bij AnderZorg verplicht inloggen met een extra controle SMS of de DIgidApp
Uhm nee, zit ik niet op te wachten al dat gekloot dat ik overal maar mijn telefoonnummer moet opgeven enzo. En al zeker niet aan de kut overheid.
Nou ja, dan sturen ze maar lekker post naar mn oude adres
je adreswijziging wordt door de gemeente aan ze doorgegeven, dat scheelt weer. En ja, bezopen, die extra controle. Ze zijn strenger daarin dan de overheid ( belastingdienst).quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Och jezus, vanaf nu moet je bij AnderZorg verplicht inloggen met een extra controle SMS of de DIgidApp
Uhm nee, zit ik niet op te wachten al dat gekloot dat ik overal maar mijn telefoonnummer moet opgeven enzo. En al zeker niet aan de kut overheid.
Nou ja, dan sturen ze maar lekker post naar mn oude adres
ik zie het probleem niet hoor, als dit een stukje extra veiligheid is om in te loggen is het toch goed? Of ben ik weer te naief ?quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je adreswijziging wordt door de gemeente aan ze doorgegeven, dat scheelt weer. En ja, bezopen, die extra controle. Ze zijn strenger daarin dan de overheid ( belastingdienst).
Nou, er zijn volgens mij nul gevallen bekend van pogingen tot toegang tot mensen hun dossiers, behalve dan uiteraard door de overheid zelf enzo. En hier wordt dan allemaal extra "beveiliging" toegevoegd, terwijl belangrijkere zaken nog altijd gewoon met een geboorte datum check te achterhalen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet hoor, als dit een stukje extra veiligheid is om in te loggen is het toch goed? Of ben ik weer te naief ?
Ik kan me voorstellen dat het voor mensen lastig is maar we leven nu eenmaal in een tijd die vrijwel helemaal gedigitaliseerd is. Er zullen toch wel oplossingen zijn voor mensen die geen smartphone of geen internet hebben of willen hebben ?quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Daarbij werkt het alleen maar weer drempelverhogend voor mensen die al niets met internet te maken willen hebben. Die groep is echt nog enorm groot en je dit word je allemaal weer door de strot geduwd.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb echt zoiets vreemds meegemaakt. Ik werd wakker en er lag gewoon een plas water naast mijn bed. De tafel achter mijn bed is ook een beetje vochtig geworden waardoor mijn mobiel dus ook niet wil opstarten.
Maar hoe in godsnaam komt die plas water daar? Ik zal toch geen geest opgeroepen hebben of zo?
Nou het rook nergens naar dus plas is het ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:07 schreef just me het volgende:
[..]bizar
je hebt niet naast je bed staan plassen?
dan wordt het zoeken waar het vandaan komt.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou het rook nergens naar dus plas is het ook niet.
Heb je verder nog iets leuks te vertellenquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waterbesparende douchekranen zijn ook wel
Je bespaart namelijk niks. Het duurt wel 5 seconden voordat mn washandje überhaupt enige vorm van vochtigheid bevat. Door het zeikstraaltje doe je er ook veel langer over om al het sop weer van je af te spoelen, dus ipv 5 minuten douche ik nu 20 minuten. Wat betekent dat mijn badkamer lamp langer aanstaat en de CV ketel langer z'n werk moet doen. En dan te bedenken dat je door 1x in de week geen vlees te eten al net zo veel water bespaart als in 1 jaar douchen
Ach hij moet toch wat te mopperen hebben?quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan wordt het zoeken waar het vandaan komt.
[..]
Heb je verder nog iets leuks te vertellen
Ja ik heb dus geen flauw idee waar het vandaan zou kunnen komen. Zelfs als het een geest zou zijn boeit het me niks, maar dan mag ie wel mijn reparatiekosten voor mijn telefoon betalenquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Het is niet meer zo pleuris warmquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Een glas water dat je hebt laten vallen?quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb echt zoiets vreemds meegemaakt. Ik werd wakker en er lag gewoon een plas water naast mijn bed. De tafel achter mijn bed is ook een beetje vochtig geworden waardoor mijn mobiel dus ook niet wil opstarten.
Maar hoe in godsnaam komt die plas water daar? Ik zal toch geen geest opgeroepen hebben of zo?
Ik geloof niet dat ik dit zeg, maar ik hoop dat de herfst snel komt.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is niet meer zo pleuris warm
Al wordt dat het wel weer
Nope, ik heb niks naast mn bed neergezet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een glas water dat je hebt laten vallen?
Ja maar in heel korte tijd de bingo kaart mopperen vol te hebben is een beetje veel van het goedequote:Op zondag 5 augustus 2018 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij moet toch wat te mopperen hebben?
quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:47 schreef WebHawk het volgende:
Zometeen de middagshow van de lokale omroep, maar ook hier op radio49! Verzoekjes mag je sturen, al kan ik er iets minder rekening mee draaien als als ik hier solo draai
quote:
More than a feeling ?quote:
Ik zou het niet weten, ToT ??quote:
Nu doet ie het toch goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |