abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180949794

Hier vind je de OP.

blablablabla
pi_180950287
Zo, dat PSV weet ook weer even waar het staat.
#12 is not for sale!
pi_180950305
Gefeliciteerd jongens. Verdiende zege.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_180951092
We zijn weer de eerste in iets

Eerste penaltyreeks in het ABBA systeem gewonnen

Het was gewoon logische dat we wonnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:46:44 #5
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180951512
Dat we uiteindelijk gewonnen hebben is leuk natuurlijk, maar het zag er weer niet uit. Een seizoen lang je tijd terugwillen na afloop wordt dit zo.

Toornstra, Vilhena, man man man, geen fatsoenlijke pass, aanname of looplijn gezien, echt walgelijk slecht. Larsson lijkt wel een robot die vastzit in de noodloop qua tempo. En als Verdonk positief opvalt, dan weet je dat dat de rest niet presteert.

Vente was een lichtpuntje, Bijlow gaat wat worden en Clasie zat er steeds goed tussen. Nu nog iets wat op een systeem lijkt maar na dat al die tijd niet gezien te hebben onder Gio geloof ik daar niet meer in.
pi_180952656
Het lijkt bij Gio dat er nergens op getraind wordt.

Je moet hopen op Berghuis/Van Persie en hopen dat Fer en Janmaat nog komen als Vilhena verkocht wordt (en Van Beek)
pi_180952859
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Zo, dat PSV weet ook weer even waar het staat.
Opnieuw op het stadhuisplein in mei
  zondag 5 augustus 2018 @ 01:19:09 #8
22565 asco
Los in deze tent
pi_180953298
Het wordt een prachtig seizoen, voel iets.
Zo niet, kan schelden altijd nog. 👍
pi_180953835
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 00:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Opnieuw op het stadhuisplein in mei
Laat dat gewauwel nou maar over aan die Amsterdammers
pi_180953838
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:46 schreef Qarrad het volgende:
Dat we uiteindelijk gewonnen hebben is leuk natuurlijk, maar het zag er weer niet uit. Een seizoen lang je tijd terugwillen na afloop wordt dit zo.

Toornstra, Vilhena, man man man, geen fatsoenlijke pass, aanname of looplijn gezien, echt walgelijk slecht. Larsson lijkt wel een robot die vastzit in de noodloop qua tempo. En als Verdonk positief opvalt, dan weet je dat dat de rest niet presteert.

Vente was een lichtpuntje, Bijlow gaat wat worden en Clasie zat er steeds goed tussen. Nu nog iets wat op een systeem lijkt maar na dat al die tijd niet gezien te hebben onder Gio geloof ik daar niet meer in.
Niet eens mbt Vilhena. Die heeft wel goede looplijnen gemaakt. Bijv die 1 op 1 situatie met de keeper was daar een geweldig voorbeeld van.

Verder vond ik van wat ik gezien heb Vilhena erg dynamisch en fel. Ok de technische geweldenaar zal het nooit worden maar ik verwacht voor hem wel een hele belangrijke rol dit jaar als hij blijft. Hij leek eeuwig 22 te zijn maar ik vond hem nu wel wat volwassener overkomen ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 02:16:24 ]
  zondag 5 augustus 2018 @ 02:51:24 #11
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180953961
Wij waren niet best en moet beter (dmv aankopen), maar mijn hemel dat PSV viel erg tegen.
pi_180953964
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 02:51 schreef fetX het volgende:
Wij waren niet best en moet beter (dmv aankopen), maar mijn hemel dat PSV viel erg tegen.
jullie deden helemaal niks..hadden ze bij PSV ook niet verwacht.
Pas wanneer aan jullie kant 2 verse backs invielen kwam er wat dreiging van de flanken ,laatste fase van de wedstrijd toen PSV erdoor heen zat.

Feyenoord moet 2 versterkingen halen om mee te doen voor de titel .
  zondag 5 augustus 2018 @ 02:58:31 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180953967
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 02:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Pas wanneer aan jullie kant 2 verse backs invielen kwam er wat dreiging van de flanken ,laatste fase van de wedstrijd toen PSV erdoor heen zat.

Dat van die versterkingen klopt, zeg ik al een tijdje. Met deze selectie worden we derde. Verder had Feyenoord vandaag gewoon de beste kansen. Veldspel was verder abominabel.
pi_180954236
Hoewel ik geen groot fan ben Van Beek, is het wel een voordeel dat je met hem verder naar voren kan voetballen. Want met Botteghin zijn we centraal achterin echt zo traag als dikke stront door een theezeef..
#12 is not for sale!
pi_180954275
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 02:51 schreef fetX het volgende:
Viel tegen? PSV is echt niet veel minder dan Feyenoord. Zeker zonder Lozano en Van Ginkel stelt het amper wat voor.
blablablabla
pi_180954276
quote:

[..]

Vies mad.

Welke 2 backs heb je het trouwens over, Amrabat kwam voor Toornstra..
blablablabla
pi_180954323
"De Jong vindt dat doelpunt goedgekeurd had moeten worden'

"Van Bommel vindt dat PSV de Johan Cruijff schaal verdiende"

Twee jankmuilen hebben elkaar gevonden daar. Met dit gemekker wordt je geen kampioen en kunnen we het hele seizoen genieten van die twee. *Insert John de Wolf gifje
  zondag 5 augustus 2018 @ 08:09:24 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180954362
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 02:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet eens mbt Vilhena. Die heeft wel goede looplijnen gemaakt. Bijv die 1 op 1 situatie met de keeper was daar een geweldig voorbeeld van.
Je hebt gelijk. Dat was een goede loopactie! Helaas kwam daarbij zijn andere tekortkoming naar voren: slechte techniek.
quote:
Verder vond ik van wat ik gezien heb Vilhena erg dynamisch en fel. Ok de technische geweldenaar zal het nooit worden maar ik verwacht voor hem wel een hele belangrijke rol dit jaar als hij blijft. Hij leek eeuwig 22 te zijn maar ik vond hem nu wel wat volwassener overkomen ofzo.
Vilhena moet het inderdaad hebben van zijn felheid, dynamiek en fysiek. Als hij dat goed zou gebruiken, dan kan hij enorm nuttig worden. Hij wordt daar wel beter in, misschien bedoel je dat met dat hij volwassener overkomt. Dat mag ook wel eens na zoveel seizoenen trouwens.

Mijn grote probleem met hem is dat hij zichzelf lijkt te overschatten en meer wil zijn dan de Nigel de Jong die er maximaal in zit.

In plaats van de bak simpelweg snel naar de goede kleur te spelen gaat hij lopen. En áls hij snel probeert te passen, is het niet zuiver wegens opnieuw gebrek aan techniek en ook wel inzicht want hij draait veel te vaak verkeerd.

Ik hoop echt dat hij nog verkocht wordt zowel voor ons als voor hem. Het schiet niet op met hem en voor hem zou het ook beter zijn als hij in een andere omgeving op hoger niveau te horen krijgt wat erin zit en wat hij moet doen. Misschien neemt hij het dan wél aan...
  zondag 5 augustus 2018 @ 08:26:10 #19
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180954435
Krabbedam weet het trouwens ook allemaal heel goed ineens wat betreft Verdonk. Volgens hem werd die in de jeugd al gezien als een enorm talentvolle linksback.

Ehm nee, Martijn, daar was het altijd een cv. Pas op het laatst toen hij echt te klein bleef maakten ze er maar een back van na wat experimentjes op het middenveld.

Ik heb zijn eerste wedstrijd als lb toen nog gezien en dat hield echt niet over...

https://www.fr12.nl/nieuw(...)root-compliment.html
pi_180954464
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:46 schreef Qarrad het volgende:

quote:
Tonny Vilhena. Wat een eindbaas. 220 wedstrijden voor Feyenoord, één keer landskampioen, twee keer KNVB beker winnaar en twee keer Johan Cruijffschaal winnaar.
Feit is gewoon dat we met Vilhena veel wedstrijden winnen..

Toornstra echt ongelofelijk slecht weer en onzichtbaar

Toen AMrabar erin kwam op die positie werd het positiespel gelijk een stuk beter op het middenveld.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_180954478
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:26 schreef Qarrad het volgende:
Krabbedam weet het trouwens ook allemaal heel goed ineens wat betreft Verdonk. Volgens hem werd die in de jeugd al gezien als een enorm talentvolle linksback.

Ehm nee, Martijn, daar was het altijd een cv. Pas op het laatst toen hij echt te klein bleef maakten ze er maar een back van na wat experimentjes op het middenveld.

Ik heb zijn eerste wedstrijd als lb toen nog gezien en dat hield echt niet over...

https://www.fr12.nl/nieuw(...)root-compliment.html
Ik vond hem gisteren overkomen als voetballend te beperkt voor een linksback. Hij had een aantal keer echt 28 touches nodig voor hij het spel kon voortzetten.
pi_180954486
quote:

[..]

In principe is Feyenoord het beste team van de eredivisie
AJax heeft de beste selectie
PSV is iets wat er tussen zit

Het kampioenschap van Feyenoord heeft bewezen dat je niet de beste selectie hoeft te hebben om heel veel wedstrijden te kunnen winnen in een seizoen.....
  zondag 5 augustus 2018 @ 08:34:48 #23
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_180954490
Larsson is zo uit zijn hum op de linkerflank, die hoort in de as van het veld achter de spits of op de bank. Dat Larsson die penalty zou gaan missen was te verwachten en hetzelfde kan je ook zeggen van amrabat, die ook nog niet echt zijn draai gevonden heeft sinds zijn komst bij feyenoord. De keuze van deze twee als penaltynemer vond ik daarom een beetje discutabel, maar misschien durfde de andere spelers hem niet te nemen.

Naast keepertje en verdonkr, vond ik vente prima invallen en spelen. Zijn wissel pakte prima uit.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_180954495
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vond hem gisteren overkomen als voetballend te beperkt voor een linksback. Hij had een aantal keer echt 28 touches nodig voor hij het spel kon voortzetten.
Ik vind Malacia duidelijk beter

Waarschijnlijk wil Gio Malacia niet te snel brengen. Verdonk heeft veel meer wedstrijden in zijn benen in het betaalde voetbal op dit moment .
  zondag 5 augustus 2018 @ 08:42:36 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_180954543
De reacties onder deze opmerking van verbeek, humor _O- : De titel is een echte postbait.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)in-de-titelrace.html
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')