abonnement Unibet Coolblue
pi_180955812
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:30 schreef Masterminded het volgende:

[..]

De ''counters'' van Feyenoord waren ook een tragedie. Dat waren bijna geen counters te noemen.
De hele wedstrijd was een tragedie. Kort samengevat was PSV net iets minder slecht, maar ook totaal niet bij machte om tot grote kansen te komen. Al had de Jong/Lozano er zeker allebei wel 1 kunnen maken.

Ohja en die goal die werd afgekeurd is echt absolute onzin :') Keepers worden echt tot aan het waanzinnige toe beschermd. Die mogen nota bene hun handen gebruiken en hebben hiermee gewoon meer dan een halve meter voordeel. Als ze als een malle uitkomen en met de knie zo'n beetje dwars door de schedel van een aanvaller heengaan dan is er niks aan de hand en als ze als een wijf uitkomen en in een eerlijk duel gewoon verliezen dan wordt er meteen gefloten. Supergay.

Die penaltyserie is gewoon een loterij natuurlijk.

Overgens schiet niemand wat op met deze uitslag. In die zin dat niemand er wijzer van wordt. Leuk voor Feyenoord dat ze weer een prijsje hebben, maar het is verder een bevestiging van wat al bekend was: PSV is niet zo ver als Ajax, en Feyenoord is op haar beurt weer niet zo ver als PSV. Die gaan sowieso tegen clubs als Utrecht, Heerenveen etc veel punten laten liggen.
pi_180955826
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De hele wedstrijd was een tragedie. Kort samengevat was PSV net iets minder slecht, maar ook totaal niet bij machte om tot grote kansen te komen. Al had de Jong/Lozano er zeker allebei wel 1 kunnen maken.

Ohja en die goal die werd afgekeurd is echt absolute onzin :') Keepers worden echt tot aan het waanzinnige toe beschermd. Die mogen nota bene hun handen gebruiken en hebben hiermee gewoon meer dan een halve meter voordeel. Als ze als een malle uitkomen en met de knie zo'n beetje dwars door de schedel van een aanvaller heengaan dan is er niks aan de hand en als ze als een wijf uitkomen en in een eerlijk duel gewoon verliezen dan wordt er meteen gefloten. Supergay.

Die penaltyserie is gewoon een loterij natuurlijk.
Ik heb de herhaling nog in slow motion bekeken, maar Bijlow ging echt niet voluit bij die redding. De Jong gaf veel meer in dat duel.

PSV heeft op zijn minst een betere passer nodig, en dat trage voetbal eruithalen is denk ik gewoon training training training. Defensief stond het niet eens zo slecht maar Feyenoord deed ook niet veel.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180955858
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:36 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik heb de herhaling nog in slow motion bekeken, maar Bijlow ging echt niet voluit bij die redding. De Jong gaf veel meer in dat duel.

PSV heeft op zijn minst een betere passer nodig, en dat trage voetbal eruithalen is denk ik gewoon training training training. Defensief stond het niet eens zo slecht maar Feyenoord deed ook niet veel.
Ja Bijlow dacht er gewoon te licht over. Nu is hij de 'held in de penaltyreeks' zoals voetbalzone het zo mooi omschreef (als Angelino die penalty gewoon netjes binnenkant voet binnenschiet kon dat zinnetje ook de prullenmand in trouwens :') ), maar hij is natuurlijk gewoon gered door het scheidsrechterskorps. Er was echt niks ongeldig aan wat de Jong daar deed.
pi_180955876
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja Bijlow dacht er gewoon te licht over. Nu is hij de 'held in de penaltyreeks' zoals voetbalzone het zo mooi omschreef (als Angelino die penalty gewoon netjes binnenkant voet binnenschiet kon dat zinnetje ook de prullenmand in trouwens :') ), maar hij is natuurlijk gewoon gered door het scheidsrechterskorps. Er was echt niks ongeldig aan wat de Jong daar deed.
Feyenoord heeft de prijs, maar op de keeper na een enorm modderfiguur geslagen. Als je deze wedstrijd zou zien zonder te weten dat er een prijs vergeven zou worden, had ik graag geloofd dat het een oefenwedstrijd was.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180955889
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:40 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de prijs, maar op de keeper na een enorm modderfiguur geslagen. Als je deze wedstrijd zou zien zonder te weten dat er een prijs vergeven zou worden, had ik graag geloofd dat het een oefenwedstrijd was.
Ja dat zeg ik; voor niemand was dit iets waar je wijzer van word. Ik denk dat voornamelijk alle Ajacieden zitten te lachen in hun vuistje :')

PSV heeft gewoon zwaar ondergepresteerd en Feyenoord is geen steek verder dan vorig jaar.
pi_180955936
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:41 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik; voor niemand was dit iets waar je wijzer van word. Ik denk dat voornamelijk alle Ajacieden zitten te lachen in hun vuistje :')

PSV heeft gewoon zwaar ondergepresteerd en Feyenoord is geen steek verder dan vorig jaar.
Ik, Ajax-fan, reken me nog niet rijk, maar dat is meer een standaard iets van me. In 2016/17 heeft Ajax ook indruk gemaakt maar speelde Feyenoord gewoon hetzelfde lelijke voetbal als nu. De eerste seizoenshelft is tegenwoordig zoveel belangrijker dan de tweede.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180955959
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:44 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik, Ajax-fan, reken me nog niet rijk, maar dat is meer een standaard iets van me. In 2016/17 heeft Ajax ook indruk gemaakt maar speelde Feyenoord gewoon hetzelfde lelijke voetbal als nu. De eerste seizoenshelft is tegenwoordig zoveel belangrijker dan de tweede.
Ik schrok me gisteren wel de tyfus van Dumfries trouwens :') Tering, die deed het in de voorbereiding een stukje beter dan gisteren. 5 seconden nodig om de bal te controleren, balverlies op z'n eigen 16, ballen die hij 300 meter recht omhoog schiet. Schokkend :P
pi_180956000
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik schrok me gisteren wel de tyfus van Dumfries trouwens :') Tering, die deed het in de voorbereiding een stukje beter dan gisteren. 5 seconden nodig om de bal te controleren, balverlies op z'n eigen 16, ballen die hij 300 meter recht omhoog schiet. Schokkend :P
Een wedstrijd als deze is natuurlijk wat serieuzer. Die jongen heeft tot nu toe een paar jaar bij Sparta en Heerenveen gespeeld, dit is andere druk.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180956038
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:48 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Een wedstrijd als deze is natuurlijk wat serieuzer. Die jongen heeft tot nu toe een paar jaar bij Sparta en Heerenveen gespeeld, dit is andere druk.
Tsjah, dit is wel de nationale top he. Jongens als Strootman en Mertens legden een soortgelijk traject af en die stonden er ook. Angelino vond ik wel ok, maar Dumfries echt zwaar onder de maat. We gaan het meemaken. Vooralsnog denk ik 1: Ajax, 2: PSV, 3: AZ/Feyenoord, 4: Vitesse.
pi_180956086
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Welke beste kansen doel je precies op? Jullie hadden welgeteld 1 schot op doel :)
Die kans van Robin van Persie op het balletje van Larson

De 100 procent kans van Vilhena

Feyenoord had minder balbezit maar dat is logische als je in eindhoven speelt want psv heeft thuis meestal meer dan 60 procent balbezit maar op momenten dat Feyenoord eruit kwam was het vele malen gevaarlijk wat psv deed...

Ik ben helemaal niet onder de indruk van PSV en ik ben ook helemaal niet onder de indruk van ajax.

Allemaal zwaar overhyped.

Als ik heel realistische bent geef ik psv de meeste kans op de titel en dat heeft alleen maar te maken met de titel van vorig seizoen met Feyenoord op nummer 2. Ajax is los zand van goede spelers zonder ideeën en heel kwetsbaar zonder een speler die het vuile werk doet op het middenveld.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180956090
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tsjah, dit is wel de nationale top he. Jongens als Strootman en Mertens legden een soortgelijk traject af en die stonden er ook. Angelino vond ik wel ok, maar Dumfries echt zwaar onder de maat. We gaan het meemaken. Vooralsnog denk ik 1: Ajax, 2: PSV, 3: AZ/Feyenoord, 4: Vitesse.
De subtop is allang niet meer zo goed als vroeger. Alleen Jahanbakhsh en Mount van de subtop vorig seizoen hadden serieuze versterkingen voor de top van de Eredivisie geweest.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180956144
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die kans van Robin van Persie op het balletje van Larson

De 100 procent kans van Vilhena

Feyenoord had minder balbezit maar dat is logische als je in eindhoven speelt want psv heeft thuis meestal meer dan 60 procent balbezit maar op momenten dat Feyenoord eruit kwam was het vele malen gevaarlijk wat psv deed...

Ik ben helemaal niet onder de indruk van PSV en ik ben ook helemaal niet onder de indruk van ajax.

Allemaal zwaar overhyped.

Als ik heel realistische bent geef ik psv de meeste kans op de titel en dat heeft alleen maar te maken met de titel van vorig seizoen met Feyenoord op nummer 2. Ajax is los zand van goede spelers zonder ideeën en heel kwetsbaar zonder een speler die het vuile werk doet op het middenveld.
Ajax is los zand, wat :') Hoe kom je daar in godsnaam bij? Dat is iets wat jij hoopt, maar dat is helaas voor PSV en Feyenoord verre van de realiteit. Daar staat gewoon een prima team.

Jullie gaan gewoon 3de worden overigens. Nogmaals: gefeliciteerd. Leuk, weer een prijs. Maar ik vond Feyenoord echt slecht gisteren. PSV was net iets minder slecht, maar ik weet dat PSV beter kan en Feyenoord heb ik al lang niet anders zien doen dan gisteren.
pi_180956176
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ajax is los zand, wat :') Hoe kom je daar in godsnaam bij? Dat is iets wat jij hoopt, maar dat is helaas voor PSV en Feyenoord verre van de realiteit. Daar staat gewoon een prima team.

Jullie gaan gewoon 3de worden overigens. Nogmaals: gefeliciteerd. Leuk, weer een prijs. Maar ik vond Feyenoord echt slecht gisteren. PSV was net iets minder slecht, maar ik weet dat PSV beter kan en Feyenoord heb ik al lang niet anders zien doen dan gisteren.
ik weet wel wat los zand is goser...

Dar baseer ik op mijn Harvard analyse.

Ik zie wat jij niet zie.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180956638
Die Dumpfries kan er echt niks van. Typische Van Geel aankoop eigenlijk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:24:12 #190
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180956656
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Dumpfries kan er echt niks van. Typische Van Geel aankoop eigenlijk.
Que? Ik vind hem juist goed spelen. Die vent heeft ijzeren longen, wat een drive.
Dit, dus.
pi_180956667
Wel gezellig geworden hier
pi_180956675
Dumfries speelde inderdaad prima, alleen op het laatst zat hij er wel duidelijk doorheen
pi_180956683
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Que? Ik vind hem juist goed spelen. Die vent heeft ijzeren longen, wat een drive.
Kan helemaal niet verdedigen en zijn techniek is ook dramatisch als je dat vergelijkt met die linksback van City.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:28:50 #194
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180956717
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kan helemaal niet verdedigen en zijn techniek is ook dramatisch als je dat vergelijkt met die linksback van City.
Angelino heeft inderdaad een hele goede techniek (niet altijd bij pingels) maar Dumfries doet qua opkomen eigenlijk hetzelfde als hij. Maar heb je ook voorbeelden waarom hij niet zou kunnen verdedigen, want ik heb hem en Rosario gisteren heel veel goed verdedigend werk zien verrichten.
Dit, dus.
pi_180956800
Ben erg benieuwd of Feyenoord nu ook een straf opgelegd gaat krijgen voor de fakkel gooiers gisteren.

Zou echt heel verbaasd zijn als ze hier mee wegkomen.
pi_180956900
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ben erg benieuwd of Feyenoord nu ook een straf opgelegd gaat krijgen voor de fakkel gooiers gisteren.

Zou echt heel verbaasd zijn als ze hier mee wegkomen.
Als het PSV supporters waren zat onze NSBer Toon er gelijk bovenop. Interviews geven in elke krant en tv zender om ze keihard te naaien. Cameras, politie, alles.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:41:44 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180956911


U-voetbal galore
Oh.
pi_180956964
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ben erg benieuwd of Feyenoord nu ook een straf opgelegd gaat krijgen voor de fakkel gooiers gisteren.

Zou echt heel verbaasd zijn als ze hier mee wegkomen.
Nouja, het was een uitwedstrijd voor ze. Dan komen ze er vaak wel mee weg. Denk niet dat ze een wedstrijd zonder publiek ofzo krijgen
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:47:32 #199
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180956996
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als het PSV supporters waren zat onze NSBer Toon er gelijk bovenop. Interviews geven in elke krant en tv zender om ze keihard te naaien. Cameras, politie, alles.
Toen twee jaar geleden die belachelijk zware zwarte rookpotten werden afgestoken tijdens PSV-Ajax heeft Toon zich intensief bemoeit met het pakken van de daders. Dat bleken uiteindelijk niet de mensen te zijn die waren gepakt, dus ik denk dat we mensen zoals Toon juist moeten koesteren in het voetbal. Liever iemand die zich daadwerkelijk sterk maakt voor zijn bedrijf.
Dit, dus.
pi_180957168
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Que? Ik vind hem juist goed spelen. Die vent heeft ijzeren longen, wat een drive.
Jammer dat je de wedstrijd gister niet gezien hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')