abonnement Unibet Coolblue
pi_180928218
Beste FOK! gebruikers,
Ik ben nieuw op het forum en ten einde raad.

03/04/2017 kreeg ik een relatie met mijn ex en ik was smoor verliefd.
Door de jaren heen hebben we het leuk gehad maar ook zware tijden. Zo is het meerdere keren bijna ten einde gelopen maar tot vorige week was het dan zo ver. Het einde.
Ze heeft me verteld dat ik veranderd was in de loop der tijd, terwijl ze zelf ook aardig veranderd was kwa gedrag, alleen wanneer ik haar hier op wees dan was ik aan het zeuren of ik was irritant.

De laatste 4 weken ging het elke dag bijna zo en liep onze relatie extreem stroef, veel irritaties, veel woorden en gezeur. We waren van plan om elkaar is met rust te laten en te kijken of we elkaar terug konden vinden. Haar ouders waren hier niet van op de hoogte en dus heb ik naar ze gebeld om alles uit te leggen en ze wisten niet dat het uit was. Haar moeder heeft alles nagevraagd en uiteindelijk belde mijn ex me boos op dat ik haar ouders er bij betrok terwijl ik zelf iets had van :"Wat is dit? ik breng ze op de hoogte van ons omdat ze me de eerste ... dagen niet meer bij jullie in huis zien." Vervolgens werd me verteld dat ik over al over loog {Werk etc} terwijl dit totaal niet het geval was. Ze was er klaar mee, ze had het uitgemaakt. Uit woede omdat ik achter alles goede bedoelingen had heb ik ALLES van haar ingepakt in een vuilniszak en ben ik naar haar huis gereden. Ze kwam bij de buren weg en stond voor haar huis. Ik heb mijn ketting afgedaan met haar naam erop en de huis sleutel gegeven, en vervolgens de vuilniszak voor haar neergezet en ben kwaad weg gereden om de dingen die werden gezegd. Dit was een momentopname en ik ben totaal niet zo, ik ben meer de zachte in de relatie, en ik heb hier heel veel spijt van.

We hebben afgelopen week amper gepraat, ik heb meerdere berichten gestuurd dat het ook normaal kon, alleen ze wou het zo. Ze wou haar eigen leven eerst weer leiden MAAR ze vind me nog wel leuk en is nog verliefd op me en naast dat heeft ze al mijn spullen nog bewaard {foto's etc}. Dus heb ik haar gevraagd : "Moet ik hoop houden en door blijven zetten in de hoop dat we weer bij elkaar komen." Hierop kreeg ik een antwoord : "Het kan wel een tijdje duren , je moet gewoon je eigen leven weer leiden." Waarop ik vervolgens zei : "Dus je zou jaloers worden als ik met een onbekende meid die jij niet kent op de foto sta?" . "Ja dat word ik dan."

Dus kort samen gevat :

Het is uit omdat het niet meer ging, ik was te bezitterig en we zijn alle 2 'veranderd'. We hebben nog gevoel voor elkaar maar ZIJ wil niet bij 0 beginnen en het rustig aan weer opbouwen, ze wil eerst aan zichzelf werken en weet niet hoelang dit duurt. {Kan 1 maand zijn maar ook 1 jaar} en naast dat heeft ze gezegd dat ze in de tussentijd niet met andere jongens naar bed zou gaan / zoenen of weet ik veel wat. Dus wat moet ik doen? Ik ben totaal in de war en hopeloos verloren.

[ Bericht 99% gewijzigd door Samzz op 04-08-2018 06:29:22 ]
pi_180928275
Laat het man. Het wordt op een gegeven triest en zielig.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:59:27 #3
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_180928311
Tja.. als eerste is het natuurlijk not done dat jij haar ouders hebt gebeld. Dat is iets dat aan haar is om te vertellen en zeker niet aan jou. Ik kan me voorstellen dat ze daar goed pissig over is dat zou ik ook zijn...
Verder vraag ik me als ik het zo lees af hoe oud jullie zijn? Dan is het voor mij wat makkelijker te reageren ...
pi_180928333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:59 schreef romazoba het volgende:
Tja.. als eerste is het natuurlijk not done dat jij haar ouders hebt gebeld. Dat is iets dat aan haar is om te vertellen en zeker niet aan jou. Ik kan me voorstellen dat ze daar goed pissig over is dat zou ik ook zijn...
Verder vraag ik me als ik het zo lees af hoe oud jullie zijn? Dan is het voor mij wat makkelijker te reageren ...
Ik ben 21, mijn ex is 18.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:02:05 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180928355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:57 schreef loni55 het volgende:
Laat het man. Het wordt op een gegeven triest en zielig.
Dit. Dit gaat niets meer worden. Er zijn nog 8 miljoenen andere vrouwen ij dit land
#KICKOUTZP
pi_180928367
vrouwen... je kan beter kippen houden
er is geen touw aan vast te knopen. waarschijnlijk wil ze je gewoon als backup houden voor als ze niemand anders kan vinden.
  Spellchecker vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:04:25 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180928398
quote:
03/04/2017 kreeg ik een relatie met mijn ex en ik was smoor verliefd.
Door de jaren heen hebben we het leuk gehad maar ook zware tijden.
Dat is 1 1/2 jaar .....
En je bent in de war maar niet hopeloos verloren hoor ;)

Maar sterkte ...
pi_180928445
Mijn god, 18 en 21 jaar en dat dit soort toestanden alsof er een vechtscheiding heeft plaats gevonden na 20 jaar huwelijk.

Ga lekker genieten van de zomer het vrijgezelle leven is mijn advies.
٩๏̯͡๏)۶
  Forum Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:09:24 #9
35723 crew  GGMM
pi_180928497
Relaties gaan uit. Deal with it.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:10:12 #10
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_180928514
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:00 schreef Mensingie het volgende:

[..]

Ik ben 21, mijn ex is 18.
Tja in dat geval...

Het is over. Wat ze ook zegt doet ze om jou niet verder te kwetsen maar haar keuze is gemaakt.. ga niet lopen zeuren zaniken en janken maar pak het verlies, jank uit en ga verder. Elke keer als je gaat lopen smeken om aandacht kom je over als een loser en dat is helemaal niet aantrekkelijk voor welke vrouw dan ook.
Niets meer laten horen en verder gaan, nu is dat klote maar uiteindelijk wordt je daar het meest gelukkig van. En wees.nou eerlijk als je zo jong bent heb je toch geen zin in steeds maar weer dat gezeur en gezeul om je relatie goed te houden joh! Kom op man! Als je een relatie van een 1,5 jaar hebt met zo veel "zware" perioden ben je het gvd aan je zelf verplicht af te trappen!
Al het spul dat je nog van haar hebt in tassen doen en bij haar voor de deur zetten, niet met haar spreken en vraag ook of ze dan meteen jouw spuwen klaar kan hebben staan zodat je die ook meteen kan meenemen.

Dit is misschien niet wat je wil horen maar wel wat je moet doen..

En nog even een tip de volgende keer niet meer met een ketting met de naam van je vriendin om je nek lopen, je bent toch een kerel of wil er graag een zijn! Een kerel loopt niet met zo een ketting rond zijn hals geknoopt. Je bent 21 dus rijd om je als een man te gaan gedragen...
pi_180928648
Ze is 18. Jij gaat nooit haar laatste zijn man.
pi_180928650
Laat gaan dit relatietje.

Echt, laat het gaan!

En als je je geen hond voelt, loop dan niet aan haar lijntje.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 22:18:41 ]
pi_180928809
Ik zie geen redenen om dit nog te lijmen. Ze heeft gelijk. Mensen veranderen.
Nokken!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180928955
Maar goed ontopic:

Ga niet op haar wachten, het is uit en het gaat echt niet meer goed komen..
pi_180928969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
Maar goed ontopic:

Ga niet op haar wachten, het is uit en het gaat echt niet meer goed komen..
Hoe weet je dat? Zij zegt dat het nog wel goed kan komen. Waarom moet je doen alsof het sowieso niet meer goed gaat komen?
pi_180929068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:32 schreef momentius het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Zij zegt dat het nog wel goed kan komen. Waarom moet je doen alsof het sowieso niet meer goed gaat komen?
Dat noemen ze nou levenservaring..
pi_180929235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef momentius het volgende:

[..]

Omdat mensen die extreem naar gedrag vertonen het nooit begrijpen als ze het 'zachtjes' wordt duidelijk gemaakt. Bedoel je gaat nooit naar ouders bellen om te melden dat het uit is en verwonderd erover doen dat de meid het niet verteld heeft en dit en dat. Dat is gewoon kinderlijk hinderlijk gedrag en mag best wel vrij duidelijk gemeld worden.
Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is omdat we in het begin een slechte start hebben gehad door roddels dat ik drugs verslaafd was. Na een tijd heeft ze zelf gezien dat het niet zo was en heeft ze er tot op vandaag spijt van dat ze zo over me dacht. Dat is de reden dat ik haar alles vertel, aangezien mijn ex me in twijfels liet of ze door wou en niet, en nu of ik hoop moet houden of niet. Ik heb raad gezocht bij de persoon die mijn ex het beste kent en achteraf was het de verkeerde beslissing.
pi_180929266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Mensingie het volgende:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is omdat we in het begin een slechte start hebben gehad door roddels dat ik drugs verslaafd was. Na een tijd heeft ze zelf gezien dat het niet zo was en heeft ze er tot op vandaag spijt van dat ze zo over me dacht. Dat is de reden dat ik haar alles vertel, aangezien mijn ex me in twijfels liet of ze door wou en niet, en nu of ik hoop moet houden of niet. Ik heb raad gezocht bij de persoon die mijn ex het beste kent en achteraf was het de verkeerde beslissing.
Hoe reageerde haar moeder?
pi_180929269
Nou TS het is kut maar als ik je verhaal zo lees denk ik dat je maar het beste door kunt gaan met je leven, zonder haar.
pi_180929411
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Mensingie het volgende:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is omdat we in het begin een slechte start hebben gehad door roddels dat ik drugs verslaafd was. Na een tijd heeft ze zelf gezien dat het niet zo was en heeft ze er tot op vandaag spijt van dat ze zo over me dacht. Dat is de reden dat ik haar alles vertel, aangezien mijn ex me in twijfels liet of ze door wou en niet, en nu of ik hoop moet houden of niet. Ik heb raad gezocht bij de persoon die mijn ex het beste kent en achteraf was het de verkeerde beslissing.
Die schoonmoeder is jou zo vergeten als het uit os hoor.
pi_180929495
Je hebt toch 1,5 jaar een relatie of zat er net een typo in die datum?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:18:24 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180931478
Offtopic verwijderd. Graag normaal reageren en niet op de persoon.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180932103
Mijn hemel, we hebben het hier over een relatie van anderhalf jaar van twee tieners. Ga door met je leven man.
pi_180932855
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:43 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn hemel, we hebben het hier over een relatie van anderhalf jaar van twee tieners. Ga door met je leven man.
Nooit liefdesverdriet gehad als tiener?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:14:29 #25
545 dop
:copyright: dop
pi_180934018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:22 schreef momentius het volgende:

[..]

Het gaat er toch om of iemand gelijk heeft of niet.
Bij normale mensen gaat het er om dat je een ander probeert te helpen.
Zeker als het topics in R&P betreft.
Adviezen en meningen gaan over goede bedoelingen en oprechtheid.
Gelijk is daar totaal onbelangrijk, er is vaak helemaal geen gelijk.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180934402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Mensingie het volgende:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is
:')

Nou dan ga je voor de moeder toch? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180934485
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 01:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nooit liefdesverdriet gehad als tiener?
Zeker wel, sterker nog, ik heb qua tijdsduur en leeftijd ongeveer hetzelfde meegemaakt als ts. En tuurlijk, je moet het even verwerken, maar daarna moet je weer door. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:12:06 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181030851
Ze zegt alleen maar dat ze nog steeds verliefd is omdat ze je niet verder wil kwetsen. Ze maakt het niet voor niets uit. Ze zegt niets voor niets dat ze wil dat je doorgaat met je leven. Vrij duidelijke signalen allemaal. Is kut natuurlijk, maar zo is het nou eenmaal. Houden van hoop is in dit scenario gewoon dom, sorry. Claimen dat ze onduidelijk is is gewoon een smoesje van jou om nog hoop te kunnen houden. Ze is immers duidelijk zat. Veel sterkte sowieso!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2018 @ 14:15:40 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181030958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Mensingie het volgende:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is
:'). Ik denk dat je dat schromelijk overschat.
pi_181033437
TS gaat doodleuk op de verjaardag van de moeder aanschuiven, aangezien ze een band hebben die niet te breken is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')