Dit is ook hoe ik er over denk. Al had ik gehoopt dat ze er van af had gezien (!!)quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vond wat ze postte goed. Ze leek empathie te hebben en na te denken. Helaas zijn het dus blijkbaar dit soort mensen die het niet lukt om gelukkig te zijn al is de reden onbekend. Ik vind het moedig dat ze deze beslissing durfde te maken en uit durfde te voeren vooral, maar uiteraard heel naar voor de nabestaanden en ik zal haar posts missen.
Ik snap wel waarom je dat vind ja, als je ervan uit gaat dat het misschien niet had gehoeven als er iets was veranderd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:09 schreef Trashcanman het volgende:
Dit is ook hoe ik er over denk. Al had ik gehoopt dat ze er van af had gezien (!!)
We gaan daarover dan ook niet speculeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je dat vind ja, als je ervan uit gaat dat het misschien niet had gehoeven als er iets was veranderd.
Het is denk ik ook niet bekend of deze zelfmoord uit lijden voortkwam of uit impulsiviteit of omdat ze haar leven voltooid vond of andere rationele reden.
Wil ik ook absoluut niet. Vind het wel extreem kut dat ze gegaan is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan daarover dan ook niet speculeren.
Je weet niet in hoeverre het een doordachte beslissing was of een moment van paniek...quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vond wat ze postte goed. Ze leek empathie te hebben en na te denken. Helaas zijn het dus blijkbaar dit soort mensen die het niet lukt om gelukkig te zijn al is de reden onbekend. Ik vind het moedig dat ze deze beslissing durfde te maken en uit durfde te voeren vooral, maar uiteraard heel naar voor de nabestaanden en ik zal haar posts missen.
Ze kwam iig positief op me over en dan verwacht je dit idd nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:02 schreef Pleaserr het volgende:
Inderdaad kan je uit de posts wel opmaken dat ze veel moeite had met het op natuurlijke wijze deelnemen aan de samenleving ( omdat ze van de ene kant zich nergens bij vond horen maar van de andere kant dat toch wel wilde maar dat niet echt lukte) en veel overanalyseerde.
Maar goed dat is mijn beeld obv wat posts die ik doornam.
Anderzijds is het zo dat mensen die de hele dag klagen hoe kut alles is en dat ze klaar zijn met het leven, relatief vaak degenen zijn die door blijven gaan en dan is het meer een schreeuw om aandacht dan dat ze er een eind aan willen maken.
Bij degenen die het echt doen verwacht je het juist vaak niet, ze hebben dan een besluit genomen en zijn vaak nog te lief om anderen tot last te zijn ( zijn ze dan niet maar zullen ze zelf zo vinden) en merk je er weinig tot niks
aan.
En kw nogmaals sterkte
Volgens mij snap je niet helemaal, of helemaalquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen moeten wel positief overkomen aangezien negatieve gevoelens taboe zijn, dus dat zegt aan de ene kant helemaal niks over hoe ze zich echt voelen. Daarentegen veel mensen voelen misschien ook wel aan of iemand positief doet dat het nep is of dat diegene echt positief in het leven staat
Vaak sijpelt enige negativiteit er wel doorheen als iemand worstelt of depressief is. Je niet goed voelen is steeds minder taboe.quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen moeten wel positief overkomen aangezien negatieve gevoelens taboe zijn, dus dat zegt aan de ene kant helemaal niks over hoe ze zich echt voelen. Daarentegen veel mensen voelen misschien ook wel aan of iemand positief doet dat het nep is of dat diegene echt positief in het leven staat
Dat is gewoon onzin. Ook genoeg mensen die tot dergelijke acties overgaan waarbij er wel een duidelijke aanloop was. Het zijn niet alleen mooi weer spelers of zo. Velen worstelen juist al jaren en dat weet de omgeving dan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:25 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal, of helemaal
Niet, wat ik bedoel.
Overigens maak ik dus juist het onderscheid omdat veel mensen , hier maar ook elders juist totaal niet positief overkomen en juist heel veel negativiteit tonen ( waar voor mij niks mis mee is als ze dat hier willen uiten , ik geef alleen aan dat dat vaak niet de mensen zijn die tot zulke acties overgaan ).
Maar goed , laten we er geen discussie topic van maken
Ik zeg vaak, en niet “alleen”. Je verdraait mijn woorden, dus lees nog eens terug.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:11 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin. Ook genoeg mensen die tot dergelijke acties overgaan waarbij er wel een duidelijke aanloop was. Het zijn niet alleen mooi weer spelers of zo. Velen worstelen juist al jaren en dat weet de omgeving dan ook.
Maar die discussie hoort hier idd niet.
Het is heel triest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wou dat ik dit had kunnen voorkomen.
Sterkte.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Puntenjager het volgende:
Morgenochtend is haar crematie. Zo intens verdrietig. Ik huil![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Puntenjager het volgende:
Morgenochtend is haar crematie. Zo intens verdrietig. Ik huil![]()
Kende jij haar heel goed ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:16 schreef Puntenjager het volgende:
Lieve Naomi, veel geluk 'in the afterlife'.
Liefs,
I.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |