abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180950270
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vond wat ze postte goed. Ze leek empathie te hebben en na te denken. Helaas zijn het dus blijkbaar dit soort mensen die het niet lukt om gelukkig te zijn al is de reden onbekend. Ik vind het moedig dat ze deze beslissing durfde te maken en uit durfde te voeren vooral, maar uiteraard heel naar voor de nabestaanden en ik zal haar posts missen.
pi_180950597
Inderdaad kan je uit de posts wel opmaken dat ze veel moeite had met het op natuurlijke wijze deelnemen aan de samenleving ( omdat ze van de ene kant zich nergens bij vond horen maar van de andere kant dat toch wel wilde maar dat niet echt lukte) en veel overanalyseerde.
Maar goed dat is mijn beeld obv wat posts die ik doornam.

Anderzijds is het zo dat mensen die de hele dag klagen hoe kut alles is en dat ze klaar zijn met het leven, relatief vaak degenen zijn die door blijven gaan en dan is het meer een schreeuw om aandacht dan dat ze er een eind aan willen maken.

Bij degenen die het echt doen verwacht je het juist vaak niet, ze hebben dan een besluit genomen en zijn vaak nog te lief om anderen tot last te zijn ( zijn ze dan niet maar zullen ze zelf zo vinden) en merk je er weinig tot niks
aan.

En kw nogmaals sterkte
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:09:36 #53
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180950746
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vond wat ze postte goed. Ze leek empathie te hebben en na te denken. Helaas zijn het dus blijkbaar dit soort mensen die het niet lukt om gelukkig te zijn al is de reden onbekend. Ik vind het moedig dat ze deze beslissing durfde te maken en uit durfde te voeren vooral, maar uiteraard heel naar voor de nabestaanden en ik zal haar posts missen.
Dit is ook hoe ik er over denk. Al had ik gehoopt dat ze er van af had gezien (!!)
pi_180951339
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:09 schreef Trashcanman het volgende:

Dit is ook hoe ik er over denk. Al had ik gehoopt dat ze er van af had gezien (!!)
Ik snap wel waarom je dat vind ja, als je ervan uit gaat dat het misschien niet had gehoeven als er iets was veranderd.
Het is denk ik ook niet bekend of deze zelfmoord uit lijden voortkwam of uit impulsiviteit of omdat ze haar leven voltooid vond of andere rationele reden.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:44:39 #55
191665 crew  Samzz
Pin up
pi_180951460
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom je dat vind ja, als je ervan uit gaat dat het misschien niet had gehoeven als er iets was veranderd.
Het is denk ik ook niet bekend of deze zelfmoord uit lijden voortkwam of uit impulsiviteit of omdat ze haar leven voltooid vond of andere rationele reden.
We gaan daarover dan ook niet speculeren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 5 augustus 2018 @ 00:08:49 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180951993
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

We gaan daarover dan ook niet speculeren.
Wil ik ook absoluut niet. Vind het wel extreem kut dat ze gegaan is.
pi_180954409
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je weet niet in hoeverre het een doordachte beslissing was of een moment van paniek...

;(
pi_180954414
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:02 schreef Pleaserr het volgende:
Inderdaad kan je uit de posts wel opmaken dat ze veel moeite had met het op natuurlijke wijze deelnemen aan de samenleving ( omdat ze van de ene kant zich nergens bij vond horen maar van de andere kant dat toch wel wilde maar dat niet echt lukte) en veel overanalyseerde.
Maar goed dat is mijn beeld obv wat posts die ik doornam.

Anderzijds is het zo dat mensen die de hele dag klagen hoe kut alles is en dat ze klaar zijn met het leven, relatief vaak degenen zijn die door blijven gaan en dan is het meer een schreeuw om aandacht dan dat ze er een eind aan willen maken.

Bij degenen die het echt doen verwacht je het juist vaak niet, ze hebben dan een besluit genomen en zijn vaak nog te lief om anderen tot last te zijn ( zijn ze dan niet maar zullen ze zelf zo vinden) en merk je er weinig tot niks
aan.

En kw nogmaals sterkte
Ze kwam iig positief op me over en dan verwacht je dit idd niet
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:41:44 #59
465244 geeninspiratie1235
boeiende ondertitel
pi_180955887
Mensen moeten wel positief overkomen aangezien negatieve gevoelens taboe zijn, dus dat zegt aan de ene kant helemaal niks over hoe ze zich echt voelen. Daarentegen veel mensen voelen misschien ook wel aan of iemand positief doet dat het nep is of dat diegene echt positief in het leven staat
pi_180956673
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen moeten wel positief overkomen aangezien negatieve gevoelens taboe zijn, dus dat zegt aan de ene kant helemaal niks over hoe ze zich echt voelen. Daarentegen veel mensen voelen misschien ook wel aan of iemand positief doet dat het nep is of dat diegene echt positief in het leven staat
Volgens mij snap je niet helemaal, of helemaal
Niet, wat ik bedoel.

Overigens maak ik dus juist het onderscheid omdat veel mensen , hier maar ook elders juist totaal niet positief overkomen en juist heel veel negativiteit tonen ( waar voor mij niks mis mee is als ze dat hier willen uiten , ik geef alleen aan dat dat vaak niet de mensen zijn die tot zulke acties overgaan ).

Maar goed , laten we er geen discussie topic van maken :)
pi_180957419
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Vaak sijpelt enige negativiteit er wel doorheen als iemand worstelt of depressief is. Je niet goed voelen is steeds minder taboe.
pi_180957491
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:25 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet helemaal, of helemaal
Niet, wat ik bedoel.

Overigens maak ik dus juist het onderscheid omdat veel mensen , hier maar ook elders juist totaal niet positief overkomen en juist heel veel negativiteit tonen ( waar voor mij niks mis mee is als ze dat hier willen uiten , ik geef alleen aan dat dat vaak niet de mensen zijn die tot zulke acties overgaan ).

Maar goed , laten we er geen discussie topic van maken :)
Dat is gewoon onzin. Ook genoeg mensen die tot dergelijke acties overgaan waarbij er wel een duidelijke aanloop was. Het zijn niet alleen mooi weer spelers of zo. Velen worstelen juist al jaren en dat weet de omgeving dan ook.

Maar die discussie hoort hier idd niet.
pi_180958116
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:11 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat is gewoon onzin. Ook genoeg mensen die tot dergelijke acties overgaan waarbij er wel een duidelijke aanloop was. Het zijn niet alleen mooi weer spelers of zo. Velen worstelen juist al jaren en dat weet de omgeving dan ook.

Maar die discussie hoort hier idd niet.
Ik zeg vaak, en niet “alleen”. Je verdraait mijn woorden, dus lees nog eens terug.
Dus zullen er idd ook nog genoeg zijn waar het wel duidelijk was.

Worstelen doen ze natuurlijk sws, ook de persoon in kwestie worstelde met zichzelf en ( het nut van) het bestaan en dit zal voor de naaste omgeving nog duidelijker zijn ( voor jou was het dat niet ?). Punt was meer dat vaak de mensen met een help ik wil nu dood/ ga er snel een eind aan maken draadje gewoon doorleven ( en de worsteling iit Naoomx op een veel negatievere manier uiten) en degenen die het werkelijk doen wel depri etc zijn maar het niet op die manier dan aankondigen.

Zal er niet meer op reageren want dit is verder niet de bedoeling van dit topic en voer voor een ander draadje ( waar er overigens al genoeg van zijn , zie bv KLB / Mensen die dreigen met zelfmoord.).

[ Bericht 5% gewijzigd door Pleaserr op 05-08-2018 12:54:02 ]
pi_180977789
Ze was echt een lieve meid. Bood mij een knuffel toen ikzelf er helemaal doorheen zat. De laatste maanden begon ik haar zelfs te zien als een goede vriendin.

Laatst liepen we door een park bij mij achter en vertelde ze me dat we de volgende keer een ander gedeelte zouden lopen, zelf was ik nooit verder dan de hertjes geweest. En de laatste keer dat ik haar zag gaf ze me bij afscheid een stevige knuffel die duidde op affectie.

Bedankt voor het mij uit mijn comfortzone halen, lieve naoom. Ik hoop dat je nu gelukkig bent.

W.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:13:15 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180977918
Is dit serieus? :o wow ;( heb nog wel wat met haar gedm't en het was duidelijk dat zij heel erg in de knoop zat met zichzelf en nogal verward was... damn
Maar zoals velen zeggen kwam ze wel lief over en met goede bedoelingen.

RIP naoomx

[ Bericht 15% gewijzigd door 2NutZ op 06-08-2018 11:19:01 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180992058
Morgenochtend is haar crematie. Zo intens verdrietig. Ik huil ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:37:27 #67
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_180992379
Shit zeg. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_180992748
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wou dat ik dit had kunnen voorkomen.
Het is heel triest.

Je weet zelf denk ik ook hoe gedachten en gevoelens je kunnen beinvloeden. Als jij je kut voelt, kan iedereen tegen je zeggen dat je een aardige jongen bent, maar het komt dan toch bij je aan, omdat je negatieve gevoelens teveel vat hebben op je.

Ze heeft nou eenmaal die keus gemaakt. Zoiets bedenk een mens niet in korte tijd. Zo te lezen heeft ze het echt geprobeerd, maar lukte het haar gewoon niet. Ze wist echt wel dat jij haar zou willen helpen. Maar hulp vragen begint sowieso met aangeven waar je last van hebt, en problemen kunnen zo heftig zijn dat zelfs dat al niet lukt.

Hopelijk heeft ze de rust nu waarnaar ze verlangde. :)

En ik hoop dat jij de kracht blijft houden om door te gaan met leven, want zolang er leven is, is er hoop.
pi_180992951
Sterkte aan iedereen die haar kende.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:49:37 #70
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_180993974
Rust in vrede, hopelijk heb je je rust kunnen vinden.
Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone
pi_181019659
Lieve Naomi, veel geluk 'in the afterlife'.

Liefs,

I.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181021020
Is er hier iemand die ook daadwerkelijk naar de crematie is geweest? Bedoel als je close bent en elkaar bv regelmatig irl hebt gezien kan ik me voorstellen dat je daar eventueel wel behoefte aan had ...
pi_181024657
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Puntenjager het volgende:
Sterkte.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 08:54:12 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181024767
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Puntenjager het volgende:
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:16 schreef Puntenjager het volgende:
Lieve Naomi, veel geluk 'in the afterlife'.

Liefs,

I.
Kende jij haar heel goed ofzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 09:15:11 #75
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_181025026
Veel sterkte mensen :*
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')