quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben hier niet goed in.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben hier niet goed in.
quote:
Zij kijkt alsof ze een vlieg op de muur ziet zitten maar niet helemaal door heeft dat het een vlieg is en wat een vlieg isquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben hier niet goed in.
Ga weg man, ze is prachtigquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij kijkt alsof ze een vlieg op de muur ziet zitten maar niet helemaal door heeft dat het een vlieg is en wat een vlieg is
Neu. Geposeerd he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zonder meer maar heel snugger vind ik haar uitstraling niet op de een of andere manier
Thanks bbyquote:
Ja niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:30 schreef Catkiller het volgende:
Wat klinken Limburgers toch onwijs kut hè
Ja heb zo'n dWc pic op instaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook foto's op insta van jezelf in de auto? Waarom doen mensen dat
Lekkerquote:
Met drakenhemd?quote:
Pricelessquote:
Heb ik ook, mag dat niet dan? (is een super stoere foto)quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook foto's op insta van jezelf in de auto? Waarom doen mensen dat
Nee is verbodenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook, mag dat niet dan? (is een super stoere foto)
Een skibril zelfs maar wel een hele stoere en hippequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:40 schreef Chloroform het volgende:
En al helemaal als je een zonnebril op hebt
Gayquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een skibril zelfs maar wel een hele stoere en hippe
Niet echt, zelfs een dierbare ex die me verder uit kotste zoals het hoort die zei met hese stem, kijk nu snap ik weer waarom ik altijd een natte preut van je kreegquote:
Gayquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt, zelfs een dierbare ex die me verder uit kotste zoals het hoort die zei met hese stem, kijk nu snap ik weer waarom ik altijd een natte preut van je kreeg
Laat mij gay zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij kijkt alsof ze een vlieg op de muur ziet zitten maar niet helemaal door heeft dat het een vlieg is en wat een vlieg is
Waarom zou ik aantrekkelijk willen zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:51 schreef Chloroform het volgende:
Je bent wel vol van jezelf. Echt onaantrekkelijk
Ik vind mezelf eigenlijk meer op hem lijken.quote:
Heb je nu een baardquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk meer op hem lijken.
Gaapquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou ik aantrekkelijk willen zijn?
De stelling poneren is een kijkje in het hoofd van Chloroform voor slimme mensen
Mag zelfs een snelle planga niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:40 schreef Chloroform het volgende:
En al helemaal als je een zonnebril op hebt
Jij mag dat, sexy tijgerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag zelfs een snelle planga niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |