SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
wellicht dat Tadic en Ziyech er zelf uitgekomen zijn en Tadic dus pas het nummer overneemt als Ziyech weg is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:47 schreef Komakie het volgende:
Btw dat gedoe om dat rugnummer.
De afgelopen wedstrijden speelde Ziyech gewoon met 10 en Tadic met 11.
De discussie liep toch al even geleden? Wanneer gaan ze dat dan aanpassen?
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht dat Tadic en Ziyech er zelf uitgekomen zijn en Tadic dus pas het nummer overneemt als Ziyech weg is.
Ajax heeft dit gister pas bekend gemaakt. Dus ik neem aan dat het per direct, aankomende wedstrijd, van kracht is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:47 schreef Komakie het volgende:
Btw dat gedoe om dat rugnummer.
De afgelopen wedstrijden speelde Ziyech gewoon met 10 en Tadic met 11.
De discussie liep toch al even geleden? Wanneer gaan ze dat dan aanpassen?
nee dat kan niet, de rugnummers zijn nu officieel, die deadline zal 1 augustus zijn of zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht dat Tadic en Ziyech er zelf uitgekomen zijn en Tadic dus pas het nummer overneemt als Ziyech weg is.
jij bent echt het licht van FOKquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nee het is heel volwassen van de leiding van ajax om zo met een speler om te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:36 schreef nickhguitar het volgende:
Wel grappig dat je dan pretendeert volwassen te zijn, maar je vervolgens wel druk maakt om een cijfertje wat achterop je shirt staat.
Ik snap dat sentiment wel, als je 14 jaar bent. Toen ik in de B1 speelde vond ik het ook leuk om bepaalde nummers op mijn rug te hebben. Als je als volwassen vent met kinderen de erkenning van een nummertje op je rug nodig hebt dan is dat tegen het zielige aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee het is heel volwassen van de leiding van ajax om zo met een speler om te gaan
Overmars zou Zyech wel even verkopen voor tientallen miljoenen..
Voor spelers is een rugnummer tegenwoordig big deal
waarom laat anders tadic in zijn contract zetten dat hij met nummer 10 wil spelen
als ik zyech was zou ik het gewoon niet pikken
Ja hee jij weet niet hoe werkt volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap dat sentiment wel, als je 14 jaar bent. Toen ik in de B1 speelde vond ik het ook leuk om bepaalde nummers op mijn rug te hebben. Als je als volwassen vent met kinderen de erkenning van een nummertje op je rug nodig hebt dan is dat tegen het zielige aan.
Net alsof Tadic een neuk geeft om de commerciequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hee jij weet niet hoe werkt volgens mij
nummer 10 is in het voetbal gewoon een bijzonder nummmer
Dat wordt vaak gedragen door de beste speler in je team
Er zit gewoon een commercieel plus een prestige tintje aan
zo werkt het nu eenmaal in de grote mensenwereld
Klaas de man die weet hoe de grote mensenwereld werktquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hee jij weet niet hoe werkt volgens mij
nummer 10 is in het voetbal gewoon een bijzonder nummmer
Dat wordt vaak gedragen door de beste speler in je team
Er zit gewoon een commercieel plus een prestige tintje aan
zo werkt het nu eenmaal in de grote mensenwereld
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Net alsof Tadic een neuk geeft om de commercieSchei toch uit. Het is gewoon haantjesgedrag wat niet best bij een andere doelgroep dan kinderen.
Ziyech moet gewoon een schop onder z'n verwende hol hebben. Verwende multimiljonairtjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja inderdaad
maar de praktijk is dat zyech nu gewoon boos is
hij draagt al jaren dat nummer bij ajax
het is zijn nummer
hij is 3 klasse beter dan tadic
dat jij er geen neuk om geeft ja dat is jou mening
maar dat wil niet zeggen dat een ander het niet belangrijk hoeft te vinden he
zonder zyech was ajax vorig seizoen achter Feyenoord geindigd....quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ziyech moet gewoon een schop onder z'n verwende hol hebben. Verwende multimiljonairtjes.
Ja dus? Dan mag je nog wel normaal doen. Moet toch niet gekker wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zonder zyech was ajax vorig seizoen achter Feyenoord geindigd....
Magnum Almond graag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat nou met die ijsjes Klaas? Reageer daar eens op? Een man een man, een woord een woord toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom heeft Zyech volgens jou geen recht op dat nummer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dus? Dan mag je nog wel normaal doen. Moet toch niet gekker worden'Hij doet dit, dus hij hij recht om ..'
Het gaat mij niet om Ziyech of Tadicquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom heeft Zyech volgens jou geen recht op dat nummer?
ZYech kan hier toch helemaal niets aan doen?
Het is de fout van de ajax leiding
Jij gaat zyech de schuld geven van iets waar hij ongewild in beland is
ik weet niet hoe dit intern bij ajax is afgehandeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Ziyech of TadicIk vind het triest genoeg dat niet 1 van de 2 zegt 'joh, neem jij dat nummer. Ga ik lekker met nummer 425 ofzo'. Zolang je als voetballer toch bepalend bent is het toch goed? Wat maakt dat nummertje dan uit? Wordt Ziyech ineens een andere spelers als hij met nummer 36 gaat spelen? Gaan zijn teamgenoten anders naar hem kijken? Hebben andere clubs minder interesse? Er zijn in het buitenland zelfs spelers die met 99 spelen
Eens. Lekker boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Ziyech of TadicIk vind het triest genoeg dat niet 1 van de 2 zegt 'joh, neem jij dat nummer. Ga ik lekker met nummer 425 ofzo'. Zolang je als voetballer toch bepalend bent is het toch goed? Wat maakt dat nummertje dan uit? Wordt Ziyech ineens een andere spelers als hij met nummer 36 gaat spelen? Gaan zijn teamgenoten anders naar hem kijken? Hebben andere clubs minder interesse? Er zijn in het buitenland zelfs spelers die met 99 spelen
Magnum witquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dit intern bij ajax is afgehandeld
was zyech ingelicht van te voren of hij kreeg hij ineens op een blaadje te zien dat hij een ander rugnummer had gekregen...
heeft overmars van te voren zyech ingelicht of niet...dat zijn allemaal vragen waar we de antwoorden nog niet op weten
we maken van zyech nu johan cruijfff
overmars geeft het nummer 14 aan tadic en cruiff weet nog van niks
wat had cruiff gedaan
ik denk dat het heel de wereld over zou gaan....
zoiets kan je gewoon niet maken
bovendien het gaat hier om een marokkaan die vorig seizoen uitgekost is door het ajax publiek en nu ook is door ajax genaaid wordt
Marokkanen zijn gewoon sneller beledigd
dit voelt als een belediging
het wordt allemaal teveel voor zyech
Dinsdag 20.00 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Spelen we dinsdag of woensdag uit bij Luik?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef TheJanitor het volgende:
Is er berhaupt iets bekend over het vriendschappelijke duel dat Ajax nu speelt? Zoals de opstelling?
twitter:JelmerJager twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 18:12:12Opstelling Ajax voor de oefenwedstrijd tegen Wolfsburg: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wber; Van de Beek, Ekkelenkamp, S. de Jong; Lang, Sierhuis, Labyad. #Ajax #Wolfsburg #ajawol reageer retweet
Maar goed dat je daar niet live naar hoeft te kijken. Wat een gebrek aan creativiteit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:20 schreef gniffie het volgende:
[..]twitter:JelmerJager twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 18:12:12Opstelling Ajax voor de oefenwedstrijd tegen Wolfsburg: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wber; Van de Beek, Ekkelenkamp, S. de Jong; Lang, Sierhuis, Labyad. #Ajax #Wolfsburg #ajawol reageer retweet
Bedankt! Wat een ellende dat middenveld en die aanval.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:20 schreef gniffie het volgende:
[..]twitter:JelmerJager twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 18:12:12Opstelling Ajax voor de oefenwedstrijd tegen Wolfsburg: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wber; Van de Beek, Ekkelenkamp, S. de Jong; Lang, Sierhuis, Labyad. #Ajax #Wolfsburg #ajawol reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:20 schreef gniffie het volgende:
Gelukkig komen die pas in beeld bij de hongerwinter des doods.quote:
Goeie jinx welquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig komen die pas in beeld bij de hongerwinter des doods.
Zin in een enkelblessure op een broeierige zaterdagavond in Sittard.quote:
Tadic die met zijn voet blijft steken in het gras tijdens een avondje NAC .quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zin in een enkelblessure op een broeierige zaterdagavond in Sittard.
Een week voor een thuiswedstrijd tegen het altijd irritante ADO Den Haag (lol).quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tadic die met zijn voet blijft steken in het gras tijdens een avondje NAC .
Stugge Tommie neemt nog een extra hijsje voor die potquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een week voor een thuiswedstrijd tegen het altijd irritante ADO Den Haag (lol).
Lex neemt de kettingzaag mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stugge Tommie neemt nog een extra hijsje voor die pot
Groenendijk weer in de stress omdat er geen matchfixing plaatsvindtquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lex neemt de kettingzaag mee.
Oh god, dat wordt genieten van dat soort figuren zoals John van den Brom met de VAR.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groenendijk weer in de stress omdat er geen matchfixing plaatsvindt
Sommigen wilden Sjon hier als opvolger van Bosz . God wat ben ik blij dat ze die totaalmongool niet genomen hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt genieten van dat soort figuren zoals John van den Brom met de VAR.
Bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb even wat gegoogled en het blijkt dat Standard behalve de linksback Fai op iedere positie een andere speler heeft. Dus het resultaat van twee jaar geleden is niet veelzeggend.
De omhooggevallen kneus dat het is. Gisteren ook weer lekker voor schut.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen wilden Sjon hier als opvolger van Bosz . God wat ben ik blij dat ze die totaalmongool niet genomen hebben.
Sowieso zijn mensen die Troost inhuren omdat ze het zelf niet kunnen bolwerken wilsonbekwaam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De omhooggevallen kneus dat het is. Gisteren ook weer lekker voor schut.
Jammer dat ze bij AZ in 2017 te bang waren om hem over de railing te keeperen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die Troost inhuren omdat ze het zelf niet kunnen bolwerken wilsonbekwaam.
Daar moeten ze meerdere personen over het randje gooien . Huiberts onder anderequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat ze bij AZ in 2017 te bang waren om hem over de railing te keeperen.
Wie zegt dat de moeite hebben? Misschien spelen ze wel op 70%.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:22 schreef Masterminded het volgende:
Net 1-0 voor Wolfsburg, maar lees dat Wolfsburg blijkbaar met het sterkste elftal speelt. Knap dat ze dan moeite hebben met zo'n mager Ajax.
twitter:JelmerJager twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 19:20:511-0 Wolfsburg. Camacho profiteerde van mislukte wegwerkbal Lamprou. reageer retweet
''Die spelers moet je ook hebben , goed voor de BRREEEEDDDTTEEEEEE''quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
twitter:JelmerJager twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 19:20:511-0 Wolfsburg. Camacho profiteerde van mislukte wegwerkbal Lamprou. reageer retweet
Een derde keeper vind ik sowieso maar onzin, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Die spelers moet je ook hebben , goed voor de BRREEEEDDDTTEEEEEE''
Stijn uit Leiden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een derde keeper vind ik sowieso maar onzin, maar wie ben ik.
Dat is algemeen bekend, druiloor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je met zijn priv speelt
https://twitter.com/OmroepWestSport/status/1025438985156550657quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stugge Tommie neemt nog een extra hijsje voor die pot
#StrakstaanmetLexiequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/OmroepWestSport/status/1025438985156550657
Niet echt verrassend met n beoogde basis speler die vervolgens ook nog uitvalt of uit voorzorg naar de kant is gehaald.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
Kansloos verloren dus en Blind geblesseerd.
Die blessure viel volgens mij gewoon mee van wat ik zag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
Kansloos verloren dus en Blind geblesseerd.
Boehoehoe, ik zit op voetbal en er komt een bal tegen mijn enkels.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Groter verlies dan Kluivert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fresia stopt als presentatrice bij Ajax
Ik eis drie dagen van nationale rouw
Wat is dit voor debiel gedrag van Lex, allemachtigquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lekker ding, maar ze zat wel behoorlijk in mijn irritatiezone zodra ze d'r bek opentrok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zal je haar nu nog vaker horen bij FOXquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker ding, maar ze zat wel behoorlijk in mijn irritatiezone zodra ze d'r bek opentrok.
Geen fox voor mij dus, dit jaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal je haar nu nog vaker horen bij FOX
Ze stelde altijd prima vragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen fox voor mij dus, dit jaar...
Wtf is dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze geen fapwaardige opvolger hebben kunnen strikken.
Een alien.quote:
Hahaha lolquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat Jordy Clasie voor Ajax-TV gaat werken.
Je hebt nogal een obsessie met Jordy Clasie he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee Harry, het was een reactie op die zaadpost van Nick gisteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt nogal een obsessie met Jordy Clasie he.
Ze speelden met dezelfde 11 als vorige week. Dus ik denk niemand.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:30 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel basisspelers heeft Standard nou rust gegeven? Wel drama uitslag van ze
Die Edmilson Jr scheen een topper te zijn maar die is naar de zandbak verkastquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze speelden met dezelfde 11 als vorige week. Dus ik denk niemand.
Net als Lestienne dus ooit deedquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die Edmilson Jr scheen een topper te zijn maar die is naar de zandbak verkast
dat is net als die tadic voor het geld voor ajax kiest en niet lekker in engeland blijft voetballenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die Edmilson Jr scheen een topper te zijn maar die is naar de zandbak verkast
Het klopt ook gewoon nog in grote lijnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is net als die tadic voor het geld voor ajax kiest en niet lekker in engeland blijft voetballen
PFFFFtwitter:MeesterScout twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 12:56:07'AS Roma ziet toch af van Neres'Uit een voorbereidende medische keuring bleek dat Neres maar voor de helft ziet #ajax https://t.co/ypJGwhjgnZ reageer retweet
Ben jij dom of ben jij dom?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
PFFFFtwitter:MeesterScout twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 12:56:07'AS Roma ziet toch af van Neres'Uit een voorbereidende medische keuring bleek dat Neres maar voor de helft ziet #ajax https://t.co/ypJGwhjgnZ reageer retweet
Bericht komt trouwens van scout Piet de Visser
hij kan niet eens een ijsje halenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij dom of ben jij dom?
wat lul je gastquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij dom of ben jij dom?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je gast
en iedereen maar denken dat Neres altijd lijm snoof en daarom zo vreemd uit zijn ogen keek
ben blij dat dit mysterie eindelijk is opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |