Denk toeval en/of goed filterenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja die heb ik gemist denk ik![]()
Maar bedoel bij de eerste ontmoeting dat de date gelijk leuk is,dat er een leuke tijd samen is en er eigenlijk altijd wel intentie is tot een 2e date
Ja, dat zal ook wel zo zijn.. ik ben daar ook best makkelijk in! Iedereen heeft zo zijn dingetjes wat je minder zal vinden..quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat als je ergens een kleine twijfel hebt bij de eerste date je bereid bent toch een tweede date te doen en dan de twijfel wordt bevestigd ofzo?
Alleen maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:56 schreef Drug het volgende:
[..]
komen daar ook mensen met bohemien lifestyle?
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:55 schreef pitebuell85 het volgende:
We zien de foto's vanmiddag wel komen van jullie😃
Ja bedoelde in et algemeenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel zo zijn.. ik ben daar ook best makkelijk in! Iedereen heeft zo zijn dingetjes wat je minder zal vinden..
In wat/ door wat voor gedrag denk je dan vooral 'wtf' in de volgende dates?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn eerste dates zijn meestal wel een succes, maar dat komt ook wel, omdat ik ze er op voorbereid dat ik echt super raar ben.. meh dat vinden ze wel oke en ik heb altijd de grootste lol! Maar ik ben dan ook wel een druktemakertje en erg open!
Meestal zijn het de dates die daarop volgen waarbij ik denk.. wtf![]()
ok als het echt zo is ga ik wel een profiel maken maar hoop niet dat je speelt met mn emotiequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daarom ben ik er vanaf gegaan.. veel te bohemian
Ik filter nauwelijks. Spreek liever snel af. Dat levert soms positief verrassende dingen op en meestal niet.quote:
Gevalletje van verlatingsangst?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:14 schreef Stratotanker het volgende:
Zojuist mijn - gedumpt omdat ik niet snel genoeg op Whatsapp reageer - record verbroken. De dame in kwestie vertelde eerder dat ze heel erg ongeduldig is. Tot 12 uur 's middags waren we in gesprek en om 8 uur 's avonds was ze klaar met mijn stilte en volgde er een 'dit is niet wat ik zoek' bericht. En dan ook nog verongelijkt reageren met een 'tja your loss' berichtje zodra ik later aangeef het 'jammer te vinden en haar succes wens met daten'. Joh, ik heb dingen te doen hoor. HAAA!
Ik denk dat zij er meer mee zit dan jij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:14 schreef Stratotanker het volgende:
Zojuist mijn - gedumpt omdat ik niet snel genoeg op Whatsapp reageer - record verbroken. De dame in kwestie vertelde eerder dat ze heel erg ongeduldig is. Tot 12 uur 's middags waren we in gesprek en om 8 uur 's avonds was ze klaar met mijn stilte en volgde er een 'dit is niet wat ik zoek' bericht. En dan ook nog verongelijkt reageren met een 'tja your loss' berichtje zodra ik later aangeef het 'jammer te vinden en haar succes wens met daten'. Joh, ik heb dingen te doen hoor. HAAA!
Dit snap ik echt nooit van dat soort mensen. Zou toch juist goed teken zijn als je iets te doen hebt en iets van een (sociaal) leven toont.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:14 schreef Stratotanker het volgende:
Maar je had het al wel gelezen en de vinkjes waren dus blauw geworden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:14 schreef Stratotanker het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bohemianismquote:
Oh dan is het eigen schuld ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je had het al wel gelezen en de vinkjes waren dus blauw geworden?
Zij werd er gewoon erg onzeker door, en besloot dat ze daar geen zin in had. En wie weet kwam strato erg ongeïnteresseerd over, maar dat kan ik niet beoordelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit snap ik echt nooit van dat soort mensen. Zou toch juist goed teken zijn als je iets te doen hebt en iets van een (sociaal) leven toont.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bohemianism
Dat is hipstertaal voor iemand die graag reist en 'aparte' dingen doet met alle andere hipsters op Tomorrowland en in Thailand.
Jesusquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:14 schreef Stratotanker het volgende:
Ga je ook daten met mensen zonder foto?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik filter nauwelijks. Spreek liever snel af. Dat levert soms positief verrassende dingen op en meestal niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |