Heb je al leuke matches?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:38 schreef Kreator het volgende:
Toch maar weer Tinder installeren. Vijf keer swipen. Samenwoon-ex tegenkomen..
elke keer weer een lichte hartverzakking. Geen gevoel bij verder, maar het blijft raar.
Het lijkt wel of tinder dat extra doet, ik had hetzelfde😂quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:38 schreef Kreator het volgende:
Toch maar weer Tinder installeren. Vijf keer swipen. Samenwoon-ex tegenkomen..
elke keer weer een lichte hartverzakking. Geen gevoel bij verder, maar het blijft raar.
Hij komt maandag terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben jij ondertussen nog steeds met dezelfde meneer aan het schuifelen?
Het is indoor.... Hoe hoog kan het zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij komt maandag terug. Heb nog geen datum afgesproken maar wel al over activiteiten gehad die we kunnen doen dus.
Het leek mij leuk om dat indoor skydiven te gaan doen. Heeft die hoogtevrees![]()
Weet niet hoe erg je hoogtevrees is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:05 schreef Kreator het volgende:
Indoor skydiven is maximaal een paar meter. Ik heb hoogtevrees, maar dat lijkt me toch geen issue.
Leuk idee wel.
Is supergaaf! Heb het ook gedaan je gaat niet hoog. De eerste paar keer gewoon op de bodem. Is leuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij komt maandag terug. Heb nog geen datum afgesproken maar wel al over activiteiten gehad die we kunnen doen dus.
Het leek mij leuk om dat indoor skydiven te gaan doen. Heeft die hoogtevrees![]()
Als ik het goed heb begrepen kan je 2 keer een minuut toch? En moet zon medewerker je constant tegen houden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is supergaaf! Heb het ook gedaan je gaat niet hoog. De eerste paar keer gewoon op de bodem. Is leuk!
Das niet veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:07 schreef Allures het volgende:
Ik dacht ik probeer die pancake app. Dus ik geef in wat ik leuk vind. 1 iemand in het hele land
[ afbeelding ]
Ik had 4 of 5x. Een minuut gaat heel snel. Je komt lastig omhoog in het begin je zit echt gewoon onderin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kan je 2 keer een minuut toch? En moet zon medewerker je constant tegen houden?
Ja wilde dat eigenlijk zeg maar als verrassing doen maar misschien durft die het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had 4 of 5x. Een minuut gaat heel snel. Je komt lastig omhoog in het begin je zit echt gewoon onderin.
Als je wilt dan neemt ie je de laatste duik mee omhoog. Anders kom je er niet. Echt geweldig!! Leuke date Yasmin. Wel prijzig maar leuk en die pakkies die je aandoet zijn ook wel sexy
Verschilt per dag. Maar hoe ouder ik word, hoe meer last. Vroeger durfde ik alles.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe erg je hoogtevrees is?
Als je skydive vervangt door seks is dit ook een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:10 schreef Prisha het volgende:
Een minuut gaat heel snel. Je komt lastig omhoog in het begin je zit echt gewoon onderin.
Als je wilt dan neemt ie je de laatste duik mee omhoog. Anders kom je er niet. Echt geweldig!! Leuke date Yasmin. Wel prijzig maar leuk en die pakkies die je aandoet zijn ook wel sexy
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je skydive vervangt door seks is dit ook een mooi verhaal.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je skydive vervangt door seks is dit ook een mooi verhaal.
zou eerst es een keer je tong in zijn mond duwenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar we moeten eerst nog midget golfenMaar hoop hem snel te zien.
Kunnen ze daarna gelijk op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zou eerst es een keer je tong in zijn mond duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |