sta je in de rij voor de Droomvlucht te Fok!kenquote:
Op korte termijn bereid zijn tot afspreken, is heel wat anders dan bereid zijn tot het aangaan van een relatie met je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Garanties heb je nooit, op eentje na, dat wij straks allemaal een keer gaan hemelen (als je braaf bent geweest).
Voor mij doet het er wel toe. Wil niet kletsen over koetjes en kalfjes, zonde van mijn tijd. En dat doe ik wel met vrienden.
Met een potentiële date wil ik véél meer dan dat! Én als je niet duidelijk kan zijn wat je zoekt, wat doe je dan op Tinder?
Als je alleen aandacht zoekt en niet op redelijk korte termijn af wil spreken, dan ga ik mijn tijd niet aan je verspillen. En wens ik je veel succes verder.
Ieder zijn of haar keuze uiteraard.
Staat in de openingspost, als het goed is krijgen we nog foto's te zien😉quote:
Noooou.. neequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:09 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Staat in de openingspost, als het goed is krijgen we nog foto's te zien😉
ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:09 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Staat in de openingspost, als het goed is krijgen we nog foto's te zien😉
Nee Symbolica..quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
sta je in de rij voor de Droomvlucht te Fok!ken![]()
Symbolicaquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
sta je in de rij voor de Droomvlucht te Fok!ken![]()
Ik krijg zelf overigens vrij standaard de vraag of ik alleen maar op zoek ben naar seks, of eventueel ook meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op korte termijn bereid zijn tot afspreken, is heel wat anders dan bereid zijn tot het aangaan van een relatie met je.
Maar ik denk dat er veel vrouwen zijn die er hetzelfde in staan als jij en die liefst wel van tevoren inschatte wat de kansen zijn op iets serieus.
En wat zeg je daar op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik krijg zelf overigens vrij standaard de vraag of ik alleen maar op zoek ben naar seks, of eventueel ook meer.
Vermoedelijk omdat veel mannen alleen maar uit zijn op seks.
Jij wil natuurlijk alleen maar met ze knikkerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik krijg zelf overigens vrij standaard de vraag of ik alleen maar op zoek ben naar seks, of eventueel ook meer.
Vermoedelijk omdat veel mannen alleen maar uit zijn op seks.
😂😂quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
Massa date.
2 vrouwen, vier mannen en Faxie.
Dat ik op zoek ben naar meer dan alleen maar seks. De waarheid dus.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ik op zoek ben naar meer dan alleen maar seks. De waarheid dus.
Nog niet meegemaakt dat iemand daarom ‘ok, doei!’ zei. Het komt vaker voor dat de vraag vervolgens nog in 10 verschillende gedaantes nogmaals gesteld wordt.
Met name nadat ik met ze naar bed ben geweest komt die vraag nogal vaak terug.
Ik wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
Nog niet meegemaakt dat iemand daarom ‘ok, doei!’ zei.
Ik ben wel eerlijk genoeg om te zeggen dat ik ze ook stuk wil trekken als ze leuk genoeg zijn. In andere bewoordingen weliswaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:13 schreef Godshand het volgende:
Jij wil natuurlijk alleen maar met ze knikkeren
O, bijzonder wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:38 schreef Kreator het volgende:
Ik wel.. Maar goed, dat zegt ook wel genoeg.
Dat denken die dikkerdjes ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, bijzonder wel.
Ik zou zelf van een leuke vrouw niet weglopen als ze zou zeggen alleen maar op seks uit te zijn. Dan ben ik toch arrogant genoeg om te denken dat ik reden genoeg ben om daar verandering in te brengen.
ik zou juist lui wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, bijzonder wel.
Ik zou zelf van een leuke vrouw niet weglopen als ze zou zeggen alleen maar op seks uit te zijn. Dan ben ik toch arrogant genoeg om te denken dat ik reden genoeg ben om daar verandering in te brengen.
Niet om te kloten maar serieus: maak indirect uit deze en andere posts op dat het (door jou bewust) nog niet tot seks is gekomen? Wat mannen dan vaak doen (zeker Tinder/Badoo Boys) is je het gevoel geven dat er iets duurzaams is, om je over de streep te trekken: ik ben echt verliefd, dit is anders etc om je zo alsnog het bed in te praten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:46 schreef FenoFena het volgende:
Mijn date heeft mij net op whatsapp gezegd dat hij verliefd op mij is. Ik voelde dit al aankomen. Had ie eigenlijk niet moeten doen, ik was ook op weg om verliefd te worden, en dit haalt wel een beetje de spanning weg. Toch wel snel alweer na 4 dates.
Maar ik hoop dat ik ook enorm verliefd ga worden! Potentie is er wel. Ik merkte het al omdat hij zo verliefd is dat hij niet eens bezig is met verder te gaan dan zoenen en knuffelen, maar me maar zoentjes wil geven en me zwijmelend wil aankijken, wel heel schattigvooral omdat hij normalitair best een playerige slet is.
En nu vraagt hij of ik verliefd op hem ben. Maar ik wil gewoon even rust en in stilte zelf verliefd worden. Ik ben nu denk voor 15procent verliefd. Wanneer kan je het verliefd noemen? Ik vind de rust even fijn van hem, want dan krijg ik de tijd om aan hem te denken of te missen. Dus wat moet ik zeggen nu hij vraagt of ik ook verliefd ben? Ik wil daar eigenlijk niet op reageren! Ik wil het spannend houden! 😶
Ik vind het ook weer saai en niet-leuk dat nu alles aan komt waaien wat ik wil krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |