Ik wilde vragen of die eerste twee CN-producties ook ergens stonden, maar die staan ook nog online op z'n kanaaltjequote:Op zondag 5 augustus 2018 11:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk niet dat het hier lang online blijft dus snel binnen hengelen.
Oh helemaal niet gezienquote:Op zondag 5 augustus 2018 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of die eerste twee CN-producties ook ergens stonden, maar die staan ook nog online op z'n kanaaltje
https://www.dr.dk/tv/se/p(...)ederiksberg-199km#!/twitter:AquaBlueSport twitterde op zondag 05-08-2018 om 14:24:41🇩🇰 #pndkr18Huge crosswinds causing echelons and splits. It looks like Lasse Norman Hansen is in a front group, with a gap and Casper Pedersen and Andy Fenn. Race leader Wout Van Aert also in this group. Everyone is working, everyone is pulling.🏁88km reageer retweet
Niet uit het wiel van Archbold kunnen komenquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om over Coquard nog maar te zwijgen.
Minali ook ondermaats. Die gaat niet lang bij een WT team blijven als het zo doorgaatquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Max Kanter trouwens niks van.
Misschien was ie wel onder de indruk van de vliegende mat.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet uit het wiel van Archbold kunnen komen
Minali mist de trainingsschema's die zijn vader bij Gewiss wel had.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Minali ook ondermaats. Die gaat niet lang bij een WT team blijven als het zo doorgaat
Help, ik ken mijn eigen oeuvre niet?quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het trouwens érg leuk dat we nu allebei een schlagerzanger als UI hebben.
Maakt niet uit, gewoon playbacken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Help, ik ken mijn eigen oeuvre niet?
We wachten op Rahim, die tot een paar weken geleden helemaal niets met Wout had.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
Geen felicitaties voor toekomstig Jumbo-renner Van Aert?
01 Remco Evenepoel 2000 - 02:32:31quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Al het normale in de wereld is hersteld: Remco gaat solo winnen.
Teleurstellend inderdaad. Had hier echt op een ritzege van Kanter gehoopt.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Max Kanter trouwens niks van.
Prachtig dat dat daar allemaal kan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:21 schreef DeeBee het volgende:
Alarcon schroeit de temperaturen in Portugal nog wat verder omhoog.
Met zijn voorbereiding is het zelfs nog een stukje opvallender.quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
De Mateos is toch wel een bizarre coureur. Vorig jaar in negen van de elf etappes in de top vijf, nu staat de teller op vier uit vijf.
Barbosa was ook zo'n held.quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
De Mateos is toch wel een bizarre coureur. Vorig jaar in negen van de elf etappes in de top vijf, nu staat de teller op vier uit vijf.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:21 schreef DeeBee het volgende:
Alarcon schroeit de temperaturen in Portugal nog wat verder omhoog.
Dit moet toch een brommer zijn?quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#remmenindebochten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |