Eh ja dat ook inderdaad...quote:Op maandag 11 mei 2020 14:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet zo gek als ze hun leveranciers niet betalen.
Wel begrijpelijk,maar heel vervelend als je een paar dingen nodig hebt en uiteindelijk voor niks komt. Ik blijf er voorlopig wel weg in ieder geval.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh? Dat is, gezien de situatie best begrijpelijk toch?
Bij de Blokker, V&D en Hema? Die zijn al ofwel gaan failliet, of je daar nou moet willen kopen...quote:Op maandag 11 mei 2020 21:57 schreef DJMO het volgende:
Mensen die in deze tijd spullen van de action 'nodig' hebben .. alles wat er bij de action te krijgen valt is ook wel ergens anders te krijgen, hetzij voor iets meer geld. Jammer dan van de kostenbesparing; als ik écht iets nodig heb haal ik het gewoon ergens anders.
Waarom zou je niet willen kopen bij een Blokker of Hema? Als je in die winkel iets koopt is er niet zoveel aan de hand. Bestellen daarentegen is een wat groter risico wellicht.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij de Blokker, V&D en Hema? Die zijn al ofwel gaan failliet, of je daar nou moet willen kopen...
Al vind ik Action ook vreselijk triest dat ze een tijdje terug hun betaaltermijn hadden verlengd naar een onwettige 90 dagen, of al bestelde partijen gewoon niet afnemen
Ik kan vrijwel alles wat ik nodig heb gewoon bij albert heijn of bol.com krijgen. Dan maar wat meer kwijt. En voor het funshoppen heb ik aliexpress.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij de Blokker, V&D en Hema? Die zijn al ofwel gaan failliet, of je daar nou moet willen kopen...
Al vind ik Action ook vreselijk triest dat ze een tijdje terug hun betaaltermijn hadden verlengd naar een onwettige 90 dagen, of al bestelde partijen gewoon niet afnemen
Dan moeten die winkels er wel zijn. In mijn woonplaats heeft er de afgelopen jaren een kaalslag plaatsgevonden. En om in deze tijd met het OV naar de stad te gaan is ook geen goed plan.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen kopen bij een Blokker of Hema? Als je in die winkel iets koopt is er niet zoveel aan de hand. Bestellen daarentegen is een wat groter risico wellicht.
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:24 schreef kuolema het volgende:
Weet iemand of Action schroevendraaiers heeft?
Ik ga wel gewoon even kijken morgen, misschien hebben ze in de winkel wel losse. Heb je die daar gezien?quote:
Ja ze hebben losse.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:26 schreef kuolema het volgende:
Wel een set online zie ik, maar dat zoek ik niet, ik heb alleen even een kruiskop nodig. Ben van plan later iets van betere kwaliteit te kopen dus wil er liever maar één.
Ja hoor ze hebben losse.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon even kijken morgen, misschien hebben ze in de winkel wel losse. Heb je die daar gezien?
Ze hebben idd losse, maar niet elk filiaal heeft (genoeg) voorraad.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon even kijken morgen, misschien hebben ze in de winkel wel losse. Heb je die daar gezien?
Mogelijk wel, dit was ooit een aanbiedingquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action ook keuken/huishoud trapjes verkopen?
Met 2 (liefst 3) treden.
En wat kosten die?
Fourniturenwinkelquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze sluiting, weet iemand of Action die heeft? Of waar anders?
So Low heeft deze sluitingen 4 voor ¤0,99. De Action heeft ze niet meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze sluiting, weet iemand of Action die heeft? Of waar anders?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:25 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
So Low heeft deze sluitingen 4 voor ¤0,99. De Action heeft ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |