Gewoon ook een erg matige speler.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:40 schreef nickhguitar het volgende:
Dumfries is trouwens wel rijp voor een wissel. Tering, wat speelt die jongen matig.
Het seizoen is weer geslaagd merk ik. Morgen weer naar de Coonsingelquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jammer van de grote praatjes he jongens. Gewoon bloedslecht gespeeld en dan nog verliezen ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het seizoen is weer geslaagd merk ik. Morgen weer naar de Coonsingel
Welke praatjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer van de grote praatjes he jongens. Gewoon bloedslecht gespeeld en dan nog verliezen ook.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer van de grote praatjes he jongens. Gewoon bloedslecht gespeeld en dan nog verliezen ook.
Als PSV al Bloedslecht speelde, wat deed Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat dan zienquote:
Ik verzoek je op te houden met trollen. Fijne dag verder, geniet van de overwinning in deze oefenpot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord ook pover hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:15 schreef TheJanitor het volgende:
PSV was echt fucking slecht. En dat noemt zich kampioenskandidaat.
VOLGENDE KEER BETER GOSERquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd naar de analyse van Scarface met z’n grote muil
Ja, dit. Wel nog wat werk aan de winkel voor Bommel, het was nogal slordig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
Fijn dat de oefencampagne erop zit, nu tijd voor echte wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |