Maar hoe stop je een rugtas weg? Die heb je toch gewoon op je rug? Die past niet in mijn broekzak..quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik was er recentelijk nog. Voelde me ook niet onveilig. Het is minder veilig op het Leidseplein dan op Bali hoor. Maar het gebeurd. En als je het weet kun je je er tegen wapenen. Want het is super makkelijk om een mobieltje uit iemand z'n handen te klauwen natuurlijk. Dus stop je dat ding weg. Eventuele tas wegstoppen en 99% van de problemen zijn voorkomen.
Preciesquote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik was er recentelijk nog. Voelde me ook niet onveilig. Het is minder veilig op het Leidseplein dan op Bali hoor. Maar het gebeurd. En als je het weet kun je je er tegen wapenen. Want het is super makkelijk om een mobieltje uit iemand z'n handen te klauwen natuurlijk. Dus stop je dat ding weg. Eventuele tas wegstoppen en 99% van de problemen zijn voorkomen.
Op je rug heb je er ook geen zicht op hequote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar hoe stop je een rugtas weg? Die heb je toch gewoon op je rug? Die past niet in mijn broekzak..
hehe.. goeie.. in je hotel laten? Je hebt toch niet alles de hele tijd nodig?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar hoe stop je een rugtas weg? Die heb je toch gewoon op je rug? Die past niet in mijn broekzak..
Jeps, dat is tip nummer 1. Nooit iets aan de straatzijde vasthouden. Doe ik ook nooit, en daar ben ik heel bewust in. Overal ter wereld.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
PreciesEn bij de meeste berovingen van de tas,liepen mensen met de tas aan de straatzijde. Kunnen ze die zo van je schouder aftrekken bij het voorbij rijden.
Ja een rugtas over je schouders, dat begrijp ik...vaak bij drukke plekken doe ik de rugtas op mijn borst. Maar hoe wil je anders je rugtas dragen als je die niet over je schouders doet?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Op je rug heb je er ook geen zicht op he![]()
Beter over je schouder dragen (niet aan de straatzijde)
Dagje weg, handdoekje mee..wat drinken, go pro, camera...kan mooi in een rugtas..quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. goeie.. in je hotel laten? Je hebt toch niet alles de hele tijd nodig?
Ik bedoelde over 1 schouder doenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja een rugtas over je schouders, dat begrijp ik...vaak bij drukke plekken doe ik de rugtas op mijn borst. Maar hoe wil je anders je rugtas dragen als je die niet over je schouders doet?
Maar waarom draag je een rugtas over 1 schouder?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde over 1 schouder doen![]()
Of koop een schoudertas?
dat is een rugtasJE joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dagje weg, handdoekje mee..wat drinken, go pro, camera...kan mooi in een rugtas..
Ja ik draag hem altijd zo...(even niet letten op die op je rug, maar die op de buik)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is een rugtasJE joh.Gewoon buiktas van maken, want het gewicht is het niet.
Heel vroeger, toen ik de eerste keren naar INdonesie kwam werd me als tip gegeven: ga nooit achterin de bus zitten, want vaak slecht zicht en donker. Houd je rugzak bij je en als het kan op je buik dragen; want ze kunnen heel vakkundig met scherp mesje een vak open snijden, zeker als ze voelen dat er een tablet oid in zit.
Omdat je er geen zicht op hebt als je de rugtas op je rug draagt?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar waarom draag je een rugtas over 1 schouder?
Doen wij ook wel, maar willen niet de hele tijd achter elkaar lopen...quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een rugzak voor dragen er altijd zo stom uitzien. Zou het misschien wel doen als ik alleen was. Maar wij zijn eigenlijk altijd samen, en op de drukke plekken loop ik dan gewoon achter m'n vriend als hij de rugzak draagt.
Ik ook, wel jammer als die banden over elkaar gaan glijden en je je rugtas moet oprapen met een afgeladen backpack op je rugquote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik draag hem altijd zo...(even niet letten op die op je rug, maar die op de buik)
[ afbeelding ]
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Canggu? Schijnt een van de meest onveilige buurten van Bali te zijn; veel inbraken en berovingen op straat. De gangbare () manier waarop dat gaat op Bali is iemand in z'n bovenbeen snijden met een mes en dan beroven.
Dat is wel een goede tip trouwens. Decathlon heeft van die kleine tasjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:39 schreef Ener-G het volgende:
Het meest ideale is een daypack of schoudertasje die je gewoon in je grote backpack kwijt kan, zodat je met maar 1 rugzak over straat hoeft. Als je dat niet kan heb je teveel zooi mee
Ja dat ding is ook voor onder het t-shirt. Als we niet hoeven te verplaatsen, laten we uiteraard paspoort etc in het hotel. Maar met backpacken moet je soms ook weer ergens anders heen he.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 14:09 schreef Ener-G het volgende:
Die heuptasjes moet je wel onder je kleren dragen of crossbody op je lichaam. Alles van waarde moet je direct op je lichaam dragen, of gewoon niet meenemen en in een fatsoenlijke kluis in je hotel/hostel.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)eving-op-lombok.html
Weer een
En nog een:quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)eving-op-lombok.html
Weer een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |