Tering zeg, je kan om alles wel moeilijk gaan doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:15 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dus die mogen zich niet aangesproken voelen? Omdat ze niet achter de bar stonden? Terwijl die DJ juist zei: geen neger achter de bar?

Ja, of we maken het gewoon legaal om onderscheid op grond van huidskleur te maken. Dat is pas gemakkelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:55 schreef Antaris het volgende:
[..]
Tering zeg, je kan om alles wel moeilijk gaan doen.

Doe niet zo spastisch zeg, hij had het tegen een vriend.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, of we maken het gewoon legaal om onderscheid op grond van huidskleur te maken. Dat is pas gemakkelijk!

Verbod op geintjes, nog makkelijkerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, of we maken het gewoon legaal om onderscheid op grond van huidskleur te maken. Dat is pas gemakkelijk!

Nee, hij had het tegen een groep mensen. En daar heeft hij ook een boete voor gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Doe niet zo spastisch zeg, hij had het tegen een vriend.

Dat is wel een heel matige verdediging jaquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:51 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die zeggen: "ja maar ik heb beste vrienden die homo / neger / mongool / moslim / FOK!ker zijn..."

.
.

Jezus je mag niet eens meer racistisch zijn in dit landquote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:02 schreef Metalfreak het volgende:
Echt, wat is er met dit land gebeurd? Een grapje mag niet eens meer omdat er altijd wel iemand is die zich beledigd voelt, en dan nog, so what? Dan gaat diegene maar lekker even in een hoekje uithuilen.

Hoeft ook niet. Je kunt best geen racist zijn en nog steeds racistische dingen zeggen. Ik stem ook geen PVV, maar ik kan best wat punten uit hun verkiezings-A4 papegaaien.quote:In een reactie zegt Michael ‘abosluut geen racist of homofoob’ te zijn.
Goh, blijkt dat er zomaar consequenties aan je woorden kunnen zitten.quote:,,Op Facebook krijg ik hele tirades in mijn richting".

Wat doet dat er toe?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:05 schreef nixxx het volgende:
Was degene die aangifte gedaan heeft wel een neger trouwens?

Het lijkt me het makkelijkst als je gewoon even 200 euro naar me overmaakt, dan hebben we dat gezeik van die rechtszaak niet.quote:

doe eensquote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik stem ook geen PVV, maar ik kan best wat punten uit hun verkiezings-A4 papegaaien.

Het is toch normaal dat een aangifte gebeurt door een belanghebbende? Jij gaat toch ook geen aangifte doen als mijn portemonnee gestolen is?quote:

Waarom zou ik dat niet kunnen doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat een aangifte gebeurt door een belanghebbende? Jij gaat toch ook geen aangifte doen als mijn portemonnee gestolen is?

Nee, maar het gaat hier niet om een specifieke neger, maar over alle negers in het algemeen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Anders was hij geen slachtoffer van deze grap geweest toch?

Klopt, maar ik zou bijvoorbeeld niet voor een neger kunnen beslissen of iets (te) pijnlijk aankomt. Dat moet iedereen voor zichzelf beslissen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:16 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat hier niet om een specifieke neger, maar over alle negers in het algemeen.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-homo-s-de-tent-uitquote:Na zijn kreet: „Ik ben DJ Michael. Geen negers in de tent. Als er nog homo’s zijn, die moeten er ook uit. Voor iedereen die zich beledigd voelt, deze is voor jullie”

Door een neger?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dus omdat er geen hetero achter de bar staat , en je noemt dat, mag je maar meteen anaal genomen worden ?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |