Gewoon achter de schermen, Hans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:58 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
De Mol zit erbij? En Boskamp dan?
Emmen in de eredivisie, respect. Ziet er toch een beetje vreemd uit. Is De Graafschap qua voetbal eigenlijk een beetje vergelijkbaar met Trencin?quote:
Oh, op die manier, bedankt pik!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon achter de schermen, Hans.
Veronica is onderdeel van de SBS groepquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Mol heeft toch ook SBS6 in handen?
Ja maar daarom zal Wilfred toch ook niet exclusief een contractje hebben voor Veronica?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veronica is onderdeel van de SBS groep
Dat SBS6 volk wil gewoon al 100 jaar HvN en Shownieuws joh, die zitten niet te wachten op een talkshowtje van een of andere popi jopie presentator.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarom zal Wilfred toch ook niet exclusief een contractje hebben voor Veronica?
HEUBACHGODquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 06:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
YESSSSS IK ZEI HET TOCH!!
Genot!
Het supertalent pakt VI gewoon lekker mee. De Mbappé van de televisiewereld.
Dit heb ik nog nooit gezien, hoe bestaat het!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat we op Veronique niet meer dit soort taferelen krijgen
Serieus? Die past daar perfect bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:55 schreef JanCees het volgende:
DENNIS SCHOUTEN NIEUWE VERSLAGGEVER VERONICA INSIDE
Ik wil duiding van Em. Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedocquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:47 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Dennis, Helene en Perez naar Veronica?
bohhhhhhhhhh volgens mij zijn we bijna compleet
En de 3000ste herhaling van Harry Potter waar Gerard Joling het beeld invliegt tijdens de climax.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat SBS6 volk wil gewoon al 100 jaar HvN en Shownieuws joh, die zitten niet te wachten op een talkshowtje van een of andere popi jopie presentator.
Dit heeft al in alle kranten gestaan.quote:
Brusselmansgod.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Brusselmans en Nijhuis als gasten CONFIRMED?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |