ja hierquote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Zag hem laatst volgens mij wel voorbij komen ergens.
Hey had ik toch beetje gelijk, hebben ze je gebeld maar net op dat moment dat je niet kan opnemenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:10 schreef I. het volgende:
[..]
Moentjuh
GoedMet jou?
Ik werd gebeld door de gemeente, maar toen kon ik niet opnemen. Nu hebben ze de voicemail ingesproken en zeggen dat ik tussen 8:30 en 10:30 kan bellen.Morgen dus even niet uitslapen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey had ik toch beetje gelijk, hebben ze je gebeld maar net op dat moment dat je niet kan opnemen![]()
Vannacht opblijven dan komt het goed![]()
Met mij gaat het top
8 r'squote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aantal posts voor Grrrrrrr
Vandaag tot nu toe: 0
Deze maand tot nu toe: 0
Dit jaar tot nu toe: 0
Dus..
r teveel of te weinig?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus..
Oww misschien toch ergens een weekendje wegquote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus..
Al de hele maand niks gepost. Damn! Ik ga hem opgeven bij opsporing verzochtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:14 schreef I. het volgende:
Aantal posts voor Grrrrrrrr
Dit jaar tot nu toe: 25820
Is idd niet goed nee, goed plan. Ik doe met je mee!!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al de hele maand niks gepost. Damn! Ik ga hem opgeven bij opsporing verzocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |