Ze hebben af en toe een ongelukjequote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]begin je weer . BOLKE&BOLKE zijn er voor altijd
Dat kan ook in jou voordeel werkenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:02 schreef I. het volgende:
[..]
Niet meer, ik sta er nu alleen voor. Maar komt wel goed.
Ze hebben het eeuwige leven, dus een "ongelukje" zo nu en doen is helemaal primaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze hebben af en toe een ongelukje
Oepsquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hebben het eeuwige leven, dus een "ongelukje" zo nu en doen is helemaal prima
geweldig, Nokiaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt de nieuwe telefoon tot nu toe?
Aanrader dus. Minpunten ?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geweldig, Nokianet pas de telefoon opgeladen na een lange dag
De camera kan iets beter, maar maakt op zich best prima foto's. Verder moet je geen 40 apps tegelijk open hebben, dan begint ie wat te haperenquote:
Zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan ook in jou voordeel werken
de schermranden mogen wat kleiner en de camera focust niet altijd goed, maar verder is die top voor de prijs, android one software is lekker clean en hij is snelquote:
Dat komt goed, heb maar 7 apps gedownload waarvan er 2 nu worden verdwijderdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
De camera kan iets beter, maar maakt op zich best prima foto's. Verder moet je geen 40 apps tegelijk open hebben, dan begint ie wat te haperen
Android Onequote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de schermranden mogen wat kleiner en de camera focust niet altijd goed, maar verder is die top voor de prijs, android one software is lekker clean en hij is snel
Camera doet aan "selectief focussen"quote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de schermranden mogen wat kleiner en de camera focust niet altijd goed, maar verder is die top voor de prijs, android one software is lekker clean en hij is snel
Doe ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Camera doet aan "selectief focussen"
Af en toe mening van iemand anders vragen dan. Wel iemand die gwn eerlijk tegen je kan zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:08 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker![]()
Enige wat lastig is dat ik moet voorkomen om last van tunnelvisie te krijgen.
DSLR'squote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Camera is voor mij niet zo heel belangrijk als die maar beetje foto's kan maken. Heb een spiegelreflex, die neukt alle telefooncamera de moeder qua focus en beeldkwaliteit
Camera op je tel is dan niks jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Camera is voor mij niet zo heel belangrijk als die maar beetje foto's kan maken. Heb een spiegelreflex, die neukt alle telefooncamera de moeder qua focus en beeldkwaliteit
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Af en toe mening van iemand anders vragen dan. Wel iemand die gwn eerlijk tegen je kan zijn
murpquote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
DerRabbit, I. en Hemarookworst zijn dus van het fotograverenof mis ik iemand
Hup I.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:17 schreef I. het volgende:
[..]Idd. Ik zie dat wel met vertrouwen tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |