Net als jij vorige weekquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]Je ziet dus alleen de doelpunten en dan weet je te vertellen dat het voetbal van PSV niet goed is. Wat een slechte act dit zeg.
Misschien heel eventjes, van binnen. En dan denkt hij aan z'n bankrekening en is hij alles weer vergeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:11 schreef Heeinz het volgende:
Het valt me nog mee dat Frank niet begint te huilen bij het horen van de naam Salzburg
Haha goede! Klein detail is dat ik alleen zei dat Ajax weinig schoten en schoten op doel had. Lijkt me niet dat je daar een wedstrijd voor hoeft te kijken.quote:
Klopt. En je punt is?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax zal wel winnen ja, maar Osijek was nog minder dan een campingteam.
Dat je het wel effe moet doenquote:
Wijze woorden. Snap niet echt wat het met mijn post te maken heeft maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je best kunt verliezen van een team dat kwalitatief minder is.
Ik snap dan ook echt niet echt wat jouw post met mijn succeswens voor Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wijze woorden. Snap niet echt wat het met mijn post te maken heeft maar dat geheel terzijde.
Je post wordt nogal onderuit gehaald door je mede-supporters.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wijze woorden. Snap niet echt wat het met mijn post te maken heeft maar dat geheel terzijde.
Nou zeg. Ze voorzien mij van repliek en ik doe hetzelfde. Wat een merkwaardige conclusie toch weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je post wordt nogal onderuit gehaald door je mede-supporters.
Al met al een pijnlijke exercitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |