Jammer dat onze date niet door kan gaan, maar begrijp het wel hoor!. Hoop je snel weer te zien/spreken laat je iets van je horen?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:04 schreef snoesje45 het volgende:
Ik weet niet goed wat ik er mee moet nu, zou willen dat er een hulp dokter was die me beetje op weg kan helpen
Dat doe ik alleen hier, zij merkt er vrij weinig vanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jammer dat onze date niet door kan gaan, maar begrijp het wel hoor!. Hoop je snel weer te zien/spreken laat je iets van je horen?
Gewoon afwachten en verder niet janken, want jankende mannen zijn onaantrekkelijk.
als t doordrammen is of al lijkt..quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:12 schreef snoesje45 het volgende:
Omdat ik eerst beetje interesse in die situatie wil leggen.
Wil niet telkens zo door drammen op die dates en alleen daar over praten. Denk dat dat ook niet echt prettig is voor een vrouw
MIsschien is ze wel een fokster...quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:22 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen hier, zij merkt er vrij weinig van
Via de app meer van mij kant, in real life was het qua gesprekken meer van haar kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als t doordrammen is of al lijkt..
Is niet goed he; sowieso eenrichtingsverkeer bij jullie. Wat ik zou doen is zeggen dat t lullig is dat t niet door kan gaan vanwege XY en dat je graag van haar hoort wanneer wel. Omdat jij er wel erg zin in hebt en ook om haar te zien. En dat je je tot die tijd afzijdig houdt ( en ook doet dus. En geen blauwe-vinkjes-detective gaat uithangen ).
Bij geen reactie van haar morgenvroeg weet je gelijk dat t helemaal over is ook; ook meteen duidelijkheid.
Ajacied422 aka Masterminded aka forumbeest Stijn aka Stinho.quote:
Maar eerlijk dan zal het toch wel goed zitten. Toon interesse in de reden dat ze heeft afgezegd en morgen nieuw voorstel doen ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:26 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Via de app meer van mij kant, in real life was het qua gesprekken meer van haar kant.
haha nee dusquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar eerlijk dan zal het toch wel goed zitten. Toon interesse in de reden dat ze heeft afgezegd en morgen nieuw voorstel doen ofzo.
paging dr VEMquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:04 schreef snoesje45 het volgende:
Ik weet niet goed wat ik er mee moet nu, zou willen dat er een hulp dokter was die me beetje op weg kan helpen
Ja zij doet het niet, maar geloof dat ze het nooit doet. Dus kan ook dat ze uit principe dat niet doet?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zij zegt de date toch af nadat hij moet vragen of het nog doorgaat.
Hoezo uit principe? Dan is het toch niet gelijkwaardigquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zij doet het niet, maar geloof dat ze het nooit doet. Dus kan ook dat ze uit principe dat niet doet?
Nee maar misschien is het wel zon ouderwets meisje?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo uit principe? Dan is het toch niet gelijkwaardig
Defineer 'ouderwets'quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar misschien is het wel zon ouderwets meisje?
Dat heeft hij toch gedaan al tig keer, en dan kan zij niet of ze geeft geen reactie. Dat is toch niet echt ouderwetsquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De man moet elke keer de date voorstellen
Nou ja ze zijn toch ook op dates gegaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch gedaan al tig keer, en dan kan zij niet of ze geeft geen reactie. Dat is toch niet echt ouderwets
Klopt, alleen als dit al zo moeilijk is hoe moet het in een relatie dan zijn bijvoorbeeld. Want laten we eerlijk zijn uiteindelijk dan wil je die kant toch op.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn toch ook op dates gegaan?
Ja dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, alleen als dit al zo moeilijk is hoe moet het in een relatie dan zijn bijvoorbeeld. Want laten we eerlijk zijn uiteindelijk dan wil je die kant toch op.
Wat ‘verrassend’.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Spreek nu Tinderdate en hij verteld dat hij erg onzeker is en overweegt om een zelfvertrouwen cursus te gaan doen....
Wat een match![]()
Daten in de bioscoop...quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:02 schreef Anneloos het volgende:
Vanavond een film date met mijn date in de bios.. de afgelopen dagen erg goede gesprekken gehad over onze verwachtingen.. dit heb ik vrijwel nog nooit gehad.. iemand die dezelfde mate van interesse toont.. iemand die weet wat hij wil.. erg verfrissend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |