abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180834119
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
pi_180834159
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Niets! Ik hoop de het zijn hersentjes zo veranderd heeft dat hij zo auto rijden ineens leuk vindt!
Hehe, ik help het je hopen! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180834246
Mijn O. sliep de laatste dagen overigens voor het eerst in zijn leven zowaar overdag in z'n ledikantje! :o Ik begon er al bijna op te rekenen, maar toen ik het net weer vol goeie moed probeerde, resulteerde dat in een krijsfestijn waar volgens mij de newborn bij de buren wakker van werd. Oeps! Sorry @ beide knulletjes!

O. slaapt intussen wel, op ons bed, met zijn neus in mijn oksel gedrukt en zijn vuist om mijn tepel :') O+
pi_180834814
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:

Hoe doe jij dat met opvoeden qua talen jagar? Want jouw man is Duits en jullie wonen ook steeds in een ander land :)
Spreken je kinderen nu meerdere talen vloeiend?
pi_180835064
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:30 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Hoe doe jij dat met opvoeden qua talen jagar? Want jouw man is Duits en jullie wonen ook steeds in een ander land :)
Spreken je kinderen nu meerdere talen vloeiend?
Mijn man spreekt Duits net de kinderen, een ik Nederlands. Mijn man en ik spreken nu nog Engels armen. Voorheen woonden we in Duitsland en ging T naar een Duits kdv. Nu gaat hij straks naar een Vlaamse school. Hij spreekt Duits en Nederlands en weet het meestal ook goed uit elkaar te halen. Alleen sommige woorden kent hij maar in 1 taal... toetje bijvoorbeeld alleen in het Nederlands...
pi_180835341
Voorlezen wordt voor A eigenlijk nooit overgeslagen en doet het altijd goed.
Al ben ik in een slechte bui, voorlezen veranderd echt mijn stemming in positieve zin.
A. vind het ook altijd leuk. *O*
pi_180835519
Oh Jagar, wat schrikken met die kleine O, gelukkig gaat het goed met hem!

Je ziet haar tandjes nu als ze lacht *) Voor de rest is ze heel jengelig en ongeduldig vandaag }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180836622
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn man spreekt Duits net de kinderen, een ik Nederlands. Mijn man en ik spreken nu nog Engels armen. Voorheen woonden we in Duitsland en ging T naar een Duits kdv. Nu gaat hij straks naar een Vlaamse school. Hij spreekt Duits en Nederlands en weet het meestal ook goed uit elkaar te halen. Alleen sommige woorden kent hij maar in 1 taal... toetje bijvoorbeeld alleen in het Nederlands...
Welke taal willen jullie samen gaan spreken? Wij spreken thuis (helaas) Engels. Nu is mijn Engels beter dan het Nederlands van mijn man, maar vind het toch onhandig omdat het niet mijn moedertaal is. Daarnaast betrap ik mezelf erop dat ik ook Engels tegen R. praat :')

Nu maakt dat allemaal niet zo uit, baby is pas drie maanden :D

Oh Rena, wat een schattige foto weer O+

Hier ook een hangerige baby. De babygym was een regelrechte hit de afgelopen weken. Kon hij zich per dag wel een uur mee vermaken. Nu wil hij het liefst niet meer op zijn rug maar op ons liggen.. Met dit weer }:|
pi_180839326
Voor de verandering eens geen jippiebericht. Zojuist tot bloedens toe gebeten tijdens het voeden :X
pi_180839368
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:07 schreef rena het volgende:
Oh Jagar, wat schrikken met die kleine O, gelukkig gaat het goed met hem!

Je ziet haar tandjes nu als ze lacht *) Voor de rest is ze heel jengelig en ongeduldig vandaag }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tandjes zou ik op elk ander moment reuzeschattig hebben gevonden.. :+
Dan maar een O+ voor het pluisje haar boven oh zo knijpbare wangen! O+
  maandag 30 juli 2018 @ 19:24:33 #11
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180840047
Zonder bijlees.. hier (ook) doorkomende tandjes, pijn en geen slaap....
Protčge moi de mes désirs.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:28:42 #12
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180840110
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:46 schreef minilot het volgende:
Voor de verandering eens geen jippiebericht. Zojuist tot bloedens toe gebeten tijdens het voeden :X
:X
pi_180840287
Oei dames, dat klinkt erg onplezierig :o :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180840503
:X ik kijk niet uit naar de tandjes...
pi_180840818
Oh nee Mini :X En Duman dus ook al tandjes ellende. B heeft nog steeds een heerlijk tandenloos bekkie O+ Dacht wel iets te voelen bovenin bij z'n voortandjes, maar hij was zo happy vandaav dat ze vast nog niet op echt doorkomen staan. Sterkte dames!
pi_180840846
Oei mini, das niet leuk!

@dg, ik denk dat we overschakelen op Duits of Nederlands, maar ik vind het maar lastig. De duutser is van die mening, omdat hij denkt dat T zich buitengesloten voelt aan tafel. Ik weet dat nog niet zo zeker!
  maandag 30 juli 2018 @ 20:12:16 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180840868
Wat gaan jullie hard :o

Mini, daar zag ik dus echt zo tegenop, om te voeden met tandjes :X. Precies om die reden :X

Duman, jij ook gebeten? :o
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 30 juli 2018 @ 20:13:10 #18
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180840884
En Rena, wat een heerlijk bolle toet heeft C zeg O+
  maandag 30 juli 2018 @ 20:20:53 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180841035
Mijn moeder vindt M. één gezicht met mijn oudste dochter:

SPOILER
  maandag 30 juli 2018 @ 20:41:06 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_180841441
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:20 schreef LadyS het volgende:
Mijn moeder vindt M. één gezicht met mijn oudste dochter:

SPOILER
Ik heb trouwens nog een foto van A. op een fietsje op een meeting. I. is daar volgens mij zelfs nog een baby.. O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 30 juli 2018 @ 20:47:32 #21
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180841616
LadyS, nee, gelukkig nog niet gebeten! Maar m’n tepel wordt wel gebruikt om z’n pijn te verlichten. O+ U. heeft er heel erg last van, ik begreep net pas dat het door de tandjes komt..

Oh, je kleintjes zijn inderdaad als 2 druppels! O+
pi_180841775
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Oei mini, das niet leuk!

@dg, ik denk dat we overschakelen op Duits of Nederlands, maar ik vind het maar lastig. De duutser is van die mening, omdat hij denkt dat T zich buitengesloten voelt aan tafel. Ik weet dat nog niet zo zeker!
Nou ja, wel weer goed voor z'n Engels ;)
  maandag 30 juli 2018 @ 20:57:03 #23
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180841871
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb trouwens nog een foto van A. op een fietsje op een meeting. I. is daar volgens mij zelfs nog een baby.. O+
Oh echt? :o Wat leuk zeg.
Ze lijken nu trouwens in het niks meer op zichzelf :D Ik zal even een recente foto opzoeken

Duman, ben je nu niet elke keer bang dat die tanden er in staan straks? Het stomme is: ik heb mijn jongste dochter ruim 16 maanden gevoed en dus ook met tanden, maar ik kan me er dus niet veel van herinneren :@
pi_180842424
Rena wat een schatje O+

Oh no mini! Auw! :X

LadyS ze lijken echt op elkaar! En je telefoon _O-

Sacre allebei nog nooit? :D Ik hoop niet dat jullie t dan nog krijgen.. :P
pi_180842431

[ Bericht 92% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 30-07-2018 21:21:22 (Mezelf gequote :P) ]
  maandag 30 juli 2018 @ 21:56:57 #26
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180843024
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:57 schreef LadyS het volgende:

[..]

Duman, ben je nu niet elke keer bang dat die tanden er in staan straks? Het stomme is: ik heb mijn jongste dochter ruim 16 maanden gevoed en dus ook met tanden, maar ik kan me er dus niet veel van herinneren :@
Ja! U. is heel erg ondeugend tijdens het drinken, probeert steeds m’n aandacht te trekken. Ben nu al bang. :+
  maandag 30 juli 2018 @ 21:58:01 #27
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180843056
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:12 schreef Malteser het volgende:
Mijn altijd zo blije zenbaby was even heeeel verdrietig vannacht. Hij had al 4 dagen niet gepoept en overduidelijk buikpijn. Arm dropke. En maar kreunen en persen en overstrekken en stampen met zijn benen. Maar vanochtend was daar dan de luier-des-luiers! :s)
Ik snap er alleen niks van want het is gewoon vloeibare borstvoedingspoep. Wat maakt dan dat hij er soms zo moeilijk vanaf kan?
Baby's moeten nog leren poepen. Dat klinkt een beetje gek want ze doen het al vanaf dag 1, maar het samenspel tussen het ene aanspannen en het ander ontspannen, is iets dat ze echt nog moeten ontwikkelen. Wel sneu, dus fijn dat het gelukt is!

Sterkte met de tandjes allemaal *) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180843192
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja! U. is heel erg ondeugend tijdens het drinken, probeert steeds m’n aandacht te trekken. Ben nu al bang. :+
Hier al twee maanden twee tandjes, maar ze trekt nog steeds aandacht door aan m'n haar te trekken tijdens het drinken, of m'n neus te pakken, of d'r hand in m'n mond te proppen 😅. Bijten staat gelukkig niet op het lijstje, dus er is nog hoop voor jou & baby.
pi_180843221
Ik zit hier ook te wachten op de luier des luiers :D al sinds donderdag geen poepluier meer, dus dat wordt ook echt een goeie. Hij laat wel veel scheetjes, maar lijkt er verder geen last van te hebben.

Oei vervelend van het bijten mini! Lijkt mij echt zo naar..

Duman, sterkte met het tandjesleed
:*

Lady, ze lijken inderdaad veel op elkaar :D

J. krijgt morgen zijn eerste prikjes! Ben benieuwd hoe ie daar op gaat reageren.
pi_180843892
Mijne poept nog steeds minstens drie keer per dag. En meestal fijn buiten de luier. We doen nog maar kort wasbare luiers, maar valt me op hoeveel minder kakjepakje ik daarmee heb dan nu op reis met wegwerp..
  dinsdag 31 juli 2018 @ 00:13:33 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180845869
De mijne poept zelfs zen... gewoon 1x per dag & nooit buiten de luier.
Hij kan alleen niet drinken & poepen tegelijk :D t is het ččn of het ander.

Hij slaapt nog steeds heel goed snachts :D 12 a 13 uur achter elkaar.
En overdags 1x3 en 1x iets waar hij zin in heeft (kan 2 uur zijn, maar ook een uurtje).

Vandaag even langs mijn ouders geweest, maar ook daar slaapt hij gewoon volgens 'schema' in een campingbedje.
Incl. slapend overhengelen vanuit maxi cosi O+ de puckababy in.
Ik ga nooit meer weg zonder dat ding :7 /geen aandelen
pi_180848016
Hier wordt door R. één keer in de drie/vier dagen gepoept (flesvoeding), netjes in de luier O-)

Fijn, SC dat hij ook buiten de deur goed slaapt en ook nog eens volgens schema :D Begin september gaan we naar familie in Engeland en vind het best spannend hoe het slapen daar zal gaan :)

Mijn verlof is sinds vorige week afgelopen :o Heb nu vakantie en daarna ouderschapsverlof *O* Blij, want werken had ik nog echt niet getrokken.

Oh, ik ben trouwens naar de bekkenfysio gegaan voor oefeningen en omdat ik last had van tintelende en pijnlijke armen. Er ging een wereld aan info open. Na 16 weken in je zwangerschap is het sowieso af te raden om te sporten (dus bootcamp, hardlopen). En na je zwangerschap kan je daar het beste na zes maanden pas rustig mee beginnen. En qua zwanger worden raadden ze aan om dat echt niet binnen een jaar te doen vanwege je bekken.

Fysiek ben ik er echt slecht aan toe, ik kan liggend nog geen eens mijn been goed optillen 8)7 Dus maar aangemeld voor een klasje waarbij ik 10 weken lang word begeleid, zodat ik daarna rustig kan beginnen met hardlopen. Ben blij dat ik deze keer niet lakoniek ben geweest :)
pi_180848598
Wauw SC, dat klinkt heerlijk!

Succes met de prikjes, Aure!

Grappig hoe dat per kind verschilt trouwens, bij mijn oudste heb ik bijna nooit een vies poeppakje gehad, bij M meerdere keren per week!

Onze nachten zijn nog steeds slecht, maar ik vermoed dat er tandjes doorkomen. Zag twee wilde bultjes onderin haar mondje dus wie weet komt er binnenkort iets door!

DG, ik ben wel benieuwd naar de reden waarom je met 16 weken moet stoppen met sporten! Ik heb zelf MominBalance gedaan vanaf die periode omdat hardlopen niet meer mocht (wegens bloedverlies). Ik vond het erg fijn om door te blijven sporten en nu ook weer, om weer wat lekkerder in mijn vel te zitten. Is het slecht voor het bekken?
pi_180848919
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:58 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Baby's moeten nog leren poepen. Dat klinkt een beetje gek want ze doen het al vanaf dag 1, maar het samenspel tussen het ene aanspannen en het ander ontspannen, is iets dat ze echt nog moeten ontwikkelen. Wel sneu, dus fijn dat het gelukt is!

Sterkte met de tandjes allemaal *) .
Ah oké. Dank voor de uitleg!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:14:24 #35
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180849117
M. heeft vannacht voor het eerst op een andere kamer geslapen. Mijn oudste kinderen zijn naar hun vader, dus heb ik het campingbedje in één van hun kamers gezet.
Ik heb hem om 19.30 gisteren naar bed gebracht en hij slaapt nu nog :o. Normaal wordt hij tegenwoordig rond 07.00 wakker, dus ik heb meteen gekeken of hij nog wel ademde :@
Hij vindt het wel lekker rustig denk ik
pi_180849197
Minilot, wat goed dat O in zijn eigen ledikant heeft geslapen! Hopelijk blijft het nu weer goed gaan en komen er geen buien meer zoals gistermiddag :) en tot bloedens toe gebeten, jaiks en auw ;(

Jagar, wat gaaf dat jullie je kinderen tweetalig opvoeden, daar gaan ze later denk ik ook heel veel profijt van hebben!

Voorlezen, ik zag dat al helemaal voor me met dreumes en heb toen tijdens de zwangerschap ladingen boeken gekocht voor in haar eigen boekenkast. We hebben alleen al meer dan 100 disneyboeken :') maar madam scheurt ze nog altijd liever kapot dan dat ze voorgelezen wordt helaas. Ik heb nu al mijn hoop gevestigd op N, maar met haar 9 weken kan het ook haar nog niet echt boeien :')

Rena, die tandjes! O+

LadyS, wat lijken ze enorm op elkaar! Zo mooi en leuk om te zien, mijn meiden zijn soms ook als 2 druppels water. Zelfs de kraamzorg zei bij de geboorte van N meteen, dat is gewoon een kopietje van J!

Duman, heel veel sterkte voor en met U. Die doorkomende tandjes kunnen voor zoveel ellende zorgen ;( :*

En baby's die maar eens per zoveel dagen poepen :o die van mij gerust 4 keer op een dag }:| alleen heeft ze wel nog steeds diarree, en mosgroen. Ondertussen al meer dan 3 weken. De huisarts zegt dat het geen kwaad kan zolang ze goed groeit en niet uitdroogt, maar vooral in combinatie met het vele spugen ben ik er toch wat minder gerust op..

SacreCoeur, wat heerlijk die zenbaby van jou, geniet ervan! O+ O+

Dorothy, fijn dat je nog vakantie en ouderschapsverlof hebt! En wat vervelend dat je er lichamelijk zo slecht aan toe bent, hopelijk gaat dat klasje je goed helpen.

Aure, succes vandaag met de prikjes!

Olivia, hopelijk snel betere nachten! Bij mijn dreumes drukte mijn vrouw de tandjes soms door als ze er bijna door waren. Vond J heel fijn en daarna knapte ze vaak ook sneller op. Maar dat moet je maar het durven en willen, ik kan het zelf echt niet :{w

Ik heb de hele week uitgekeken naar vandaag, want crčche dag van dreumes en dus de enige dag dat ik alleen ben met N en wat rust kan pakken. Hele slechte en korte nachten gehad dus ik was er wel aan toe. Maar vanmorgen J uit bed gehaald voor de crčche en het arme kind gloeide van top tot teen, 38.6 graden koorts ;( dus de crčche maar afgebeld en afscheid genomen van mijn rustdag, volgende week nieuwe ronden nieuwe kansen :')

Bfd, dus even een plaatje van mijn lachebekje N:

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Schanu op 31-07-2018 09:27:35 ]
pi_180850358
Ik heb allang geen baby meer, maar ik zag net iets en ik dacht... o-m-g. Je hebt tegenwoordig rompers met de opdruk 'Nee, niks te koetsiekoetsie. Gewoon afblijven met die smerige graftakken van je'.
Worden verkocht op Facebook zag ik. Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit nooit bij mijn baby (als ik er één had) zou aantrekken? Ik vind het oprecht zielig voor een kind met zo'n romper aan...
pi_180850382
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb allang geen baby meer, maar ik zag net iets en ik dacht... o-m-g. Je hebt tegenwoordig rompers met de opdruk 'Nee, niks te koetsiekoetsie. Gewoon afblijven met die smerige graftakken van je'.
Worden verkocht op Facebook zag ik. Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit nooit bij mijn baby (als ik er één had) zou aantrekken? Ik vind het oprecht zielig voor een kind met zo'n romper aan...
Ik vind het ook nogal grof hoor.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:42:58 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_180850413
quote:
Da's ook voor het soort mensen dat ook buikbanden draagt met "AFBLIJVEN!!" er op ;)

Mnoh, Schanu! Wat een popje O+
disclaimer
pi_180850416
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 08:22 schreef OliviaIsTaken het volgende:

DG, ik ben wel benieuwd naar de reden waarom je met 16 weken moet stoppen met sporten! Ik heb zelf MominBalance gedaan vanaf die periode omdat hardlopen niet meer mocht (wegens bloedverlies). Ik vond het erg fijn om door te blijven sporten en nu ook weer, om weer wat lekkerder in mijn vel te zitten. Is het slecht voor het bekken?
Grof gezegd; je lichaam begint al direct na de bevruchting hormonen aan om o.a. je de banden van je bekkenbodem weker te maken voor de bevalling. Dus belasting op het bekken in de vorm van springen, hardlopen enz. is dan echt niet goed.

De bekkenfysio was dan ook niet te spreken over mom in balance klasjes waarbij werd hardgelopen en vrouwen direct na de bevalling werden toegelaten. Ik wist dit dus niet en was echt in shock toen ik dit hoorde...

Ik weet niet wat je nu precies doet qua sporten? Als je twijfelt wat je kan doen dan zou ik gewoon even contact opnemen met een bekkenfysio.

Vervelend Schanu dat je relaxdagje in het water is gevallen. Hopelijk is J. snel weer hersteld. Gelukkig heb je nog wel een lachebekje thuis O+
pi_180850462
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:43 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Grof gezegd; je lichaam begint al direct na de bevruchting hormonen aan om o.a. je de banden van je bekkenbodem weker te maken voor de bevalling. Dus belasting op het bekken in de vorm van springen, hardlopen enz. is dan echt niet goed.

De bekkenfysio was dan ook niet te spreken over mom in balance klasjes waarbij werd hardgelopen en vrouwen direct na de bevalling werden toegelaten. Ik wist dit dus niet en was echt in shock toen ik dit hoorde...

Ik weet niet wat je nu precies doet qua sporten? Als je twijfelt wat je kan doen dan zou ik gewoon even contact opnemen met een bekkenfysio.

Vervelend Schanu dat je relaxdagje in het water is gevallen. Hopelijk is J. snel weer hersteld. Gelukkig heb je nog wel een lachebekje thuis O+
Ah interessant. Ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat borstvoeding geven effect heeft op je gewrichten, of dat klopt weet ik niet.
Ik moet wel zeggen dat ze bij Mom in Balance er wel opletten dat je na je bevalling niet meteen gaat hardlopen, je moet dan powerwalken.
Ik ben weer aan het hardlopen (vanaf vier maanden na de bevalling denk ik) en bootcampen. Springen vermijd ik wel, ik voel zelf ook dat dat echt nog niet goed is.

Thanks voor je uitleg, ik zal eens even rondvragen in mijn omgeving hoe ik het beste kan sporten!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:03:27 #42
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180850797
quote:
Wel lekker tokkie :P
pi_180851006
Ah vervelend Schanu! Wat een mooi meisje heb je daar O+

Succes vandaag Aure!

Sorry ik heb alleen maar waterpokfoto’s deze week :')

SPOILER
pi_180851295
Wat een prachtige baby schanu!

Ahw arme M. Hij kijkt er wel nog redelijk vrolijk bij!

J. moest wel even flink huilen toen de prikjes er in gingen, maar liet zich goed troosten. Op weg naar huis viel ie in slaap dus ik ben nog naar de markt geweest om wat boodschappen te doen. En nu thuis ligt ie bij mij O+

SPOILER
pi_180852026
Fijn dat het goed ging Aure, hopelijk gaat het de rest van de dag ook zo goed!

Sterkte mini ;(

Wat sneu fleur! Maar wat is ie desondanks schattig O+

Hier sinds zaterdag elke dag een poepluier :D hiervoor eens in de vier dagen. Ik ben altijd blij met poep dus vind het niet erg.

Verder is mijn baby de laatste tijd hangerig en huileriger dan normaal, slaapt overdag en snachts ook minder goed helaas. Naast die momenten is ze verder heel vrolijk en druk bezig met haar nek recht houden en zichzelf omhoog te trekken als ze zo op m’n schoot ligt:

Hoog boven onze hoofden vastgehouden worden vindt ze ook erg leuk O+

Oh en ze stopt alles in haar mond om er vervolgens met haar tandenlozw bekkie flink op te gaan bijten, ook op mijn vingers :') wat kunnen ze hard bijten met dat tandvlees man!
pi_180852323
Schattige baby met knappe mama!

J. 'bijt' nog niet, maar is de laatste tijd wel heftig aan het duimen. Hij weigert z'n speen ook steeds vaker. Die duim zal wel een stuk lekkerder smaken :D

Oh en we hadden net poep! Maar het was niet zo superdun als normaal, meer een soort pasta, dus het bleef netjes in de luier 8-)
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:36:21 #47
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180852573
Fleur, hij is wel nog blij ondanks de pokkies :D en aure, volgens mij ligt jouw kleintje heerlijk bij te komen van zn prikjes, sneu he ;(

Hier ging de kleine grote kapitein van de week voor t eerst in t zitje van een winkelwagentje, hij was ultiem in zn nopjes _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door littledrummergirl op 02-08-2018 08:49:52 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180852824
Jouw baby wordt ook echt al groter Aure (moet ook, daar niet van) :P Mooi ventje O+ Fijn dat het goed ging met de vaccinaties!

Vita leuke foto van jullie! O+

LDG de kaptein heeft zo'n vrolijke blik altijd! O+ Prachtig jongetje!

Ik had nog wel een foto waar M. vrolijker opstaat dan op deze, maar daar kun je de pokken zo goed zien dat ik dat jullie wou besparen _O-
pi_180853595
Mooie foto’s! Het winkelwagengeluk van de kapitein O+

Fijn dat de prikken goed gingen, Aure! Ik vind dat echt ellendig altijd :{

Hier vanmorgen naar het cb geweest. Ze is nu 6,5 week en weegt 4670 en is 56 cm. 3 cm en bijna een kilo erbij dus sinds de geboorte. Ze volgt strak een p50-lijntje :) Grappig om te bedenken dat haar broer al bij z’n geboorte nog ietsje zwaarder was en 2 cm langer :+

En daarna een mooie Tiny Love mobile gescoord via marktplaats. Met afstandsbediening O+ #lazyandIknowit
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:56:48 #50
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180853907
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:37 schreef Jentin het volgende:
Mooie foto’s! Het winkelwagengeluk van de kapitein O+

Fijn dat de prikken goed gingen, Aure! Ik vind dat echt ellendig altijd :{

Hier vanmorgen naar het cb geweest. Ze is nu 6,5 week en weegt 4670 en is 56 cm. 3 cm en bijna een kilo erbij dus sinds de geboorte. Ze volgt strak een p50-lijntje :) Grappig om te bedenken dat haar broer al bij z’n geboorte nog ietsje zwaarder was en 2 cm langer :+

En daarna een mooie Tiny Love mobile gescoord via marktplaats. Met afstandsbediening O+ #lazyandIknowit
die tinyloveshizzle is geweldig :D als je poepweinig energie hebt is t zo relaxt om lekker met die afstandsbediening baby te entertainen _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')