En, wat is het verdict? Het was niet echt legendarisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
De verloren zoon staat op het startpodium, ik ben zeer benieuwd.
Rafael Reis is een vaste klant in de prologen en tijdritten van de Volta. Twee jaar geleden reed hij alles nog relatief op een hoop in een proloog van enigszins vergelijkbare afstand. Het enige verschil is dat hij het toen deed op de brandstof van W52. Dit mag geen verrassing heten.quote:
Het zegt allemaal niet zoveel in een vlakke proloog van nog geen twee kilometer op kasseien en een trambaan. Dit is gewoon twee minuten keihard stampen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En, wat is het verdict? Het was niet echt legendarisch.
Rafael Reis schroeit naar de eerste plek.
Hoe moet ik dat hebben gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat onverschillig voor je lieveling.
Zou de UCI nog een plekje hebben in hun sociaal media team?quote:
twitter:mrconde twitterde op woensdag 01-08-2018 om 22:02:36Meanwhile, on a much more serious note. The expected temperatures in Portugal this week... Forecasts predict they will break all records and surpass 50*c. Experts even say your life will be at risk staying in the sun. Clearly @VoltaPortugal can't go on if so. Riders' union..? reageer retweet
Net toen je dacht dat je geen grotere hekel aan deze lapzwans kon krijgen, stuurt 'ie er zo'n bericht uit. Valt me alleszins nog mee dat hij niet alle teams gementioned heeft. *Look at me, ik ben positief over jullie en alles en iedereen in de hoop me naar een contract te likken.*quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou de UCI nog een plekje hebben in hun sociaal media team?twitter:mrconde twitterde op woensdag 01-08-2018 om 22:02:36Meanwhile, on a much more serious note. The expected temperatures in Portugal this week... Forecasts predict they will break all records and surpass 50*c. Experts even say your life will be at risk staying in the sun. Clearly @VoltaPortugal can't go on if so. Riders' union..? reageer retweet
Maar Mathieu doet zelf helemaal niet mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De troepen van Mathieu zijn vanavond 4e geëindigd in de ploegenproloog (lachwekkend) van de Ronde van de Alsace. Amerikanen 1, Britten 2, SEG 3.
Met die temperaturen zet Koffieplanter net zijn ijsmuts af.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Nee maar met 50 graden koersen kan toch niet Johan?
oh, dan ben ik beflikkerdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Mathieu doet zelf helemaal niet mee.
Die was even een stevige envelop met geld ophalen in Chaam of all places.
Oh ja? Is dat zo?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Mathieu doet zelf helemaal niet mee.
Die was even een stevige envelop met geld ophalen in Chaam of all places.
Mathieu is een supermens, maar hij kan niet op twee locaties tegelijk zijn.quote:
quote:
twitter:CorCirCT twitterde op woensdag 01-08-2018 om 13:13:11It’s time to race again! 👊@touralsace starts tonight with a semi team time trial! ⏱ This is our squad for the next five days! 🇳🇱@Davidvanderpoel 🇨🇿@adamtoupalik 🇧🇪@TomMeeusen 🇩🇪@m_meisen 🇧🇪@GVermeersch 🇧🇪@bosmanswietse #touralsace #corendoncircus https://t.co/yKBLeVHfx1 reageer retweet
Het is weer erg gezellig in het motorhome van Stephan merk ik al.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu is een supermens, maar hij kan niet op twee locaties tegelijk zijn.
[ afbeelding ]
Hij ging vandaag met z'n pa de Alpe d'Huez opfietsenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is weer erg gezellig in het motorhome van Stephan merk ik al.
Bedankt showtimer. We hebben goede hoop dat het daar momenteel erg koud is.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij ging vandaag met z'n pa de Alpe d'Huez opfietsen
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Nee maar met 50 graden koersen kan toch niet Johan?
Ik voorspel de volgende post: "Oh god, een beetje zon in Nederland en vallen ze alweer dood neer."quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wil je oververhitte Portugeesjes dood zien neer vallen?
Zie het niet als zo'n probleem. In pak 'm beet Langkawi, California of Tour Down Under is het in de tijd van het jaar dat ze daar koersen ook ieder jaar bloedheet. Het is pas een issue als je er niet aan gewend bent, 99% van dit veld kent niet anders joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om Team Coop, die arme Noren in 50 graden haha, genot.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
50 graden is overal uitzonderlijk he, maar ik wil me verder niet als Condé gedragen dus ze zoeken het maar uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zie het niet als zo'n probleem. In pak 'm beet Langkawi, California of Tour Down Under is het in de tijd van het jaar dat ze daar koersen ook ieder jaar bloedheet. Het is pas een issue als je er niet aan gewend bent, 99% van dit veld kent niet anders joh.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:09 schreef Mani89 het volgende:
En straks zeker niet fietsen in 50 graden? Lafaards zijn het, net als in de 2de Wereldoorlog, leer mij Noren kennen. Nee verplicht ze maar om te starten, zijn we daar tenminste vanaf.
Ik laat mij deze legendarische, mythische wedstrijd niet door de neus boren. Dit is mijn hoogtepunt, mijn Tour de France. Hier doe ik het allemaal voor. Als je je helemaal vol wilt proppen met alles wat God verboden heeft, en het ook toestaat als koersleiding, moet je ook niet jammeren als er een beetje zon staat. Gewoon op dat fietsje stappen en mij een kosteloze middag bezorgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
50 graden is overal uitzonderlijk he, maar ik wil me verder niet als Condé gedragen dus ze zoeken het maar uit.
Kostelijke*quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik laat mij deze legendarische, mythische wedstrijd niet door de neus boren. Dit is mijn hoogtepunt, mijn Tour de France. Hier doe ik het allemaal voor. Als je je helemaal vol wilt proppen met alles wat God verboden heeft, en het ook toestaat als koersleiding, moet je ook niet jammeren als er een beetje zon staat. Gewoon op dat fietsje stappen en mij een kosteloze middag bezorgen.
Ik zit mobiel en had geen zin om mijn tirade na te lezen. Hoop dat je het kunt begrijpen en me kunt vergeven.quote:
Geen enkel probleem, ouwe reus.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en had geen zin om mijn tirade na te lezen. Hoop dat je het kunt begrijpen en me kunt vergeven.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:09 schreef Mani89 het volgende:
En straks zeker niet fietsen in 50 graden? Lafaards zijn het, net als in de 2de Wereldoorlog, leer mij Noren kennen. Nee verplicht ze maar om te starten, zijn we daar tenminste vanaf.
Als dat het enigste zou zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou hij zijn Corona stelen dan?
Han Lul zit nu in een hoekje te huilen.quote:Mathieu van der Poel schittert op de weg, in het veld én op de mountainbike. De Nederlander lijkt alles te kunnen. Maar de Tour de France winnen, dat ziet de 23-jarige renner zichzelf niet doen. “Dat is niet voor mij weggelegd. Ik zou er te veel voor moeten laten”, zo laat hij weten aan Omroep Brabant.
Voor de tachtigste editie van de Acht van Chaam – die uiteindelijk werd gewonnen door Tom Dumoulin – liet Van der Poel weten ooit te zullen deelnemen aan de Tour. “Maar ik denk niet om mee te doen voor winst. Het is ook geen doel. Als ik vol voor de Tour wil gaan, dan zou ik te veel dingen moeten laten vallen.”
Eerder gaf hij in een uitgebreid interview met WielerFlits aan zich in de toekomst te zullen richten op de klassiekers. “Dat heb ik liever. Als ik naar de tv kijk, dan zie ik mezelf daar graag rijden. De uitstraling van die koersen vind ik mooi”, zo liet hij destijds weten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Volta-watch: 1). voorlopig nog geen berichten over een ingekorte of geannuleerde etappe, 2). er zou een behoorlijk sterke wind staan die ideaal is voor waaiers.
16:00 hier.
Zit je er al klaar voor?quote:For their third production, Cyclingnews Films were granted access to Quick-Step Floors, a team that call themselves 'The Wolfpack', to follow riders and staff throughout the three weeks of the Tour, with interviews and behind the scenes footage as the team battled it out in the biggest and toughest sporting event on the planet.
We follow as sprint ace Fernando Gaviria makes his Tour debut with double stage wins and as veteran riders Niki Terpstra and Philippe Gilbert switch between their duties to support the team as well as hunt stages.
There's also GC hopeful Bob Jungels and his quest to break into the top 10, and, of course, French superstar Julian Alaphilippe, whose swashbuckling style and desire to animate the race proved to be one of the standout stories of this compelling Tour de France, as he secured two stage wins and the coveted polka-dot jersey as the race's best mountain climber.
RUNNING WITH WOLVES trailer - from Cyclingnews Films - is now available to watch on Vimeo. Stay tuned for the full film, which is coming soon.
Slechts 34 graden, gedoe om niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Volta-watch: 1). voorlopig nog geen berichten over een ingekorte of geannuleerde etappe, 2). er zou een behoorlijk sterke wind staan die ideaal is voor waaiers.
16:00 hier.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we nog een stream voor Denemarken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.dr.dk/tv/se/p(...)iborg-vejle-172km#!/quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we nog een stream voor Denemarken?
Als het net zo'n succes wordt als Alles voor de koers kan ik echt niet wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Zit je er al klaar voor?
https://vimeo.com/ondemand/runningwithwolves/282500937
Knappe prestatie van David.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
1- David VAN DER POEL (Corendon-Circus)
2- Matthew TEGGART (Team Wiggins)
3- Max STEDMAN (Grande-Bretagne)
4- Ide SCHELLING (SEG Racing Academy)
5- Adrià MORENO SALA (AVC Aix-en-Provence)
Wellicht net als Antonio of Juraj toch bij een mooie ploeg terechtkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Gaat David op termijn ook naar de weg?
Een Vlaams productiehuis verlangt alvast niet van een Fransman dat hij Engels moet brabbelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als het net zo'n succes wordt als Alles voor de koers kan ik echt niet wachten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schakel pas in, maar zah maar één mannetje van Sunweb?
Jouw Max zit er volgens de commentatoren bij.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schakel pas in, maar zah maar één mannetje van Sunweb?
Wel belangrijk voor Lenny.quote:
Kanter zag ik net in z’n witte trui ja. Maar meende ook de ranke figuur van Kämna gezien te hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jouw Max zit er volgens de commentatoren bij.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julius Johansen, het volgende Deense supertalent.
twitter:mrconde twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:24:18Julius Johansen is an absolute beast on a bike. The peloton should know not to give him too much of a gap. He’s one of the few guys who can finish off an attack like this - despite the hill. Let’s see. Van Aert looks good at the moment. #pndkr18 reageer retweet
Ja, Wout was toch te sterk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:36 schreef showtimer het volgende:
Leek inderdaad op een alibi excuus van Kamp
Het is z'n eerste koers na een pauze van een aantal maanden. Jouw verwachtingspatroon is gewoon ridicuul.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:36 schreef Columbiafan het volgende:
Knap! Kämna wel zeer matig, dat wordt waarschijnlijk niets meer dit seizoen.
Je zou voor minder de weg kwijtraken met zulke fans.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is z'n eerste koers na een pauze van een aantal maanden. Jouw verwachtingspatroon is gewoon ridicuul.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechts 34 graden, gedoe om niks.
twitter:helenadias_ twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:34:41Reporter da RTP informa que já se atingiram temperaturas de 47,5 graus hoje.#VoltaPortugal https://t.co/dm3AVJ2VWa reageer retweet
twitter:CajaRural_RGA twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:25:08#VoltaPortugal 🇵🇹 Malas noticias las que llegan desde carrera. @Joaquim300 Silva se ha visto obligado a abandonar como consecuencia de un golpe de calor debido a las altas temperaturas. reageer retweet
En ondertussen is er al een Duitser 100 kilometer op kop aan het boren. Die Joaquim Silva nemen we nooit meer serieus.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:helenadias_ twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:34:41Reporter da RTP informa que já se atingiram temperaturas de 47,5 graus hoje.#VoltaPortugal https://t.co/dm3AVJ2VWa reageer retweet
twitter:CajaRural_RGA twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:25:08#VoltaPortugal 🇵🇹 Malas noticias las que llegan desde carrera. @Joaquim300 Silva se ha visto obligado a abandonar como consecuencia de un golpe de calor debido a las altas temperaturas. reageer retweet
Veldrijden is een sport.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu, Wout, Hermans, David ... veldrijders op de brommer.
De Volta wacht op niemand.twitter:TTduty twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:43:05The pilot of the Heli RTP also complaining about the heat and could not take off because of the heat. #VoltaPortugal reageer retweet
twitter:mrconde twitterde op donderdag 02-08-2018 om 17:52:39When even one of the top national riders are forced to abandon due to the heat - on the first road stage - you know the temperatures are just too extreme. Over 45*c today. ‼️ NOT SAFE ‼️Does somebody have to collapse for @VoltaPortugal organizers to take this seriously? https://t.co/p3270gA0wj reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |