door de overuren in de winter op te nemen🤓 heb je een hobby ( bijbaan) nodigquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef densmee het volgende:
[..]
Als de taxmensen meelezen
Voornamelijk privé, handige auto voor boodschappen
Werkelijk:
Het is mijn nieuwe beunbus
Zolang je je naam/telefoonnummer er niet op hebt staan en de buren geen hekel hebben aan je opdrachtgever... 8)quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef densmee het volgende:
[..]
Als de taxmensen meelezen
Voornamelijk privé, handige auto voor boodschappen
Werkelijk:
Het is mijn nieuwe beunbus
Nee een week heeft meer dan 40 uurquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:51 schreef lipje het volgende:
[..]
door de overuren in de winter op te nemen🤓 heb je een hobby ( bijbaan) nodig
een dag heeft 24 uur: 8 uur voor baas 1, 8 uur voor baas 2 en 8 uur voor jezelf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 23:45 schreef densmee het volgende:
[..]
Nee een week heeft meer dan 40 uur
ik hou t toch aardig lang vol.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:02 schreef lipje het volgende:
[..]
een dag heeft 24 uur: 8 uur voor baas 1, 8 uur voor baas 2 en 8 uur voor jezelf.
Succes en we zien wel wanneer je instort.
Goedemorgen
In de zomermaanden zitten we gemiddeld op een 70 uur per weekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:02 schreef lipje het volgende:
[..]
een dag heeft 24 uur: 8 uur voor baas 1, 8 uur voor baas 2 en 8 uur voor jezelf.
Goedemorgen
Ik zit nou al 3 weken op 8 uur per dag.. kan er maar slecht aan wennen eigenlijk.. 's ochtends een uurtje later eruit is wel prettig (alleen meer file, det suks) maar dat om 5 uur thuis zijn vinnik helemaal niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe laat wil je dan thuis zijn. Om 23:00 binnen komen, brood smeren, de 3 S'en (a shave, a shit and a shampoo) en dan de mand in is ook niet iets wat je altijd wilt toch?quote:Op maandag 3 september 2018 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit nou al 3 weken op 8 uur per dag.. kan er maar slecht aan wennen eigenlijk.. 's ochtends een uurtje later eruit is wel prettig (alleen meer file, det suks) maar dat om 5 uur thuis zijn vinnik helemaal niks
oei, zit er hier iemand te stoken in een relatie?quote:Op maandag 3 september 2018 21:52 schreef derLudolf het volgende:
Of is het zo erg om met Anne onder een dak te leven?
gewoon lekker vroeg weg, uurtje rijden, 10 uurtjes lolstokken en weer een uurtje rijden.. De ochtend uurtjes zijn het makkelijkst verdiend, en om half 7 thuis vind ik een prima tijd, dan rijd je net een beetje einde spits.quote:Op maandag 3 september 2018 21:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe laat wil je dan thuis zijn. Om 23:00 binnen komen, brood smeren, de 3 S'en (a shave, a shit and a shampoo) en dan de mand in is ook niet iets wat je altijd wilt toch?
vier.. 10 + 2 heah, das 20 uur extra in de week, en dat is dan zonder eventueel Zaterdagjes van 150%. 10 - 12 urige werkdagen zijn heel normaal in de hijserij. Klant bestelt een kraan voor 8 uur per dag, dus met een mobiele zit je heel snel aan de 10, een uurtje extra rommeltijd heb je zo; effe tanken boven- en onderwagen, vetpotje bijvullen, raampies ontvetten, hijsgereedschap voor de volgende ochtend klaarzetten, papierwerk, noem maar op. En dan moet ik nog reizen van en naar de zaak, ook dát zijn werkuren.quote:Op maandag 3 september 2018 23:26 schreef Duvel het volgende:
Die twee uurtjes extra ga je wel missen ja op de lange termijn.
Keurigquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen naar presentatie nieuw truckmodel, eerste keer dat ik voor zo iets uitgenodigd ben. Vliegtuig en hotel en alles is geregeld en betaald door de fabrikant
voor mezelf...quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
KeurigVoor wie of wat ga je een artikel schrijven?
Veel plezier
Presentatie van de nieuwe Actros?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen naar presentatie nieuw truckmodel, eerste keer dat ik voor zo iets uitgenodigd ben. Vliegtuig en hotel en alles is geregeld en betaald door de fabrikant
of splinterquote:Op woensdag 5 september 2018 08:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Presentatie van de nieuwe Actros?
yup. Maar vliegtuig heeft flink vertraging. Wordt lastig om nog op tijd te komen.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Presentatie van de nieuwe Actros?
Ben wel benieuwd naar het camera systeem in plaats van spiegels, ook wat dat doet met de dode hoek. Er zou een groothoek lens in kunnen zitten maar of je dan nog genoeg op het scherm ziet?quote:Op woensdag 5 september 2018 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup. Maar vliegtuig heeft flink vertraging. Wordt lastig om nog op tijd te komen.
heb inmiddels wat foto’s op de blog. Systeem is nog niet uitontwikkeld.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het camera systeem in plaats van spiegels, ook wat dat doet met de dode hoek. Er zou een groothoek lens in kunnen zitten maar of je dan nog genoeg op het scherm ziet?
Gezien!quote:Op woensdag 5 september 2018 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb inmiddels wat foto’s op de blog.
'Nee' is maar één letter meer als 'Ja', it's easyquote:Op donderdag 6 september 2018 08:06 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh.
Het is weer zo'n week, d'r loop weer iemand met gebak het pand inElke dag al deze week
Nee, gewoon aan de quinoa-salade.. En minstens een week.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:53 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, 's avonds maar een paar aardappels minder
*zoekt een touw*quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, gewoon aan de quinoa-salade.. En minstens een week.
* zet alvast een wanted-topic backstage voor een nieuwe blauwequote:
op platenwagens is dat al een jaartje of 15 redelijk normaal idd.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:58 schreef derLudolf het volgende:
Is het redelijk standaard trouwens dat je de vrachtwagen kunt besturen vanaf een autolaadkraan? Ze waren gister voor de zaak wat rijplaten aan het leggen, toen viel me op dat de vrachtwagen reed terwijl de chauffeur nog op de kraan zat.
Laat maar. Touw knapte, waarschijnlijk teveel gebak gehad.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* zet alvast een wanted-topic backstage voor een nieuwe blauwe
Hehehequote:Op zaterdag 8 september 2018 11:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laat maar. Touw knapte, waarschijnlijk teveel gebak gehad.
Gaat dat via de chauffeurspas om, weet je dat? Of hebben die een uitzondering oid.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
op platenwagens is dat al een jaartje of 15 redelijk normaal idd.
geen idee eigenlijk, maar ik neem aan dat je tacho dan op 'werken' staat.. Het is geen rust iig.quote:Op zaterdag 8 september 2018 11:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaat dat via de chauffeurspas om, weet je dat? Of hebben die een uitzondering oid.
M'n broertje werkt tegenwoordig bij Reniwi, die mag de hele dag door rijden op een vuilniswagen.
Smoeilijk.. net een paar weken op het water gewerkt bij een niet nader te noemen bedrijf, maar in de scheepvaart is het normaal dat er tussen de middag wat 'lekkers' op tafel komt. Soms zijn dat koeken, soms een vissie, soms frituur, soms een lekker stukje vlees of de restjes van de chinees van gisteren. Zeg maar eens nee.quote:Op zaterdag 8 september 2018 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
In Vuren trakteren ze ook bijna dagelijks. Ik doe daar gewoon niet aan mee. Net als aan de patathaaldingen en zo.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Nee' is maar één letter meer als 'Ja', it's easy
Nee, voor mij is het juist moeilijker nee zeggen, omdat er altijd een gebakje bij zit, helemaal speciaal voor mij alleen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten met je lactoseintelerantie
voortaan bakkie fruit vragenquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het juist moeilijker nee zeggen, omdat er altijd een gebakje bij zit, helemaal speciaal voor mij alleen..
Ik roep altijd heel hard dat ze voor mij niks hoeven te halen, maarja.. ik heb lieve collega’squote:Op zaterdag 8 september 2018 13:59 schreef lipje het volgende:
[..]
voortaan bakkie fruit vragen![]()
* lipje houdt het op water en brood
alleen thee roep je danquote:Op zaterdag 8 september 2018 14:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik roep altijd heel hard dat ze voor mij niks hoeven te halen, maarja.. ik heb lieve collega’s.
Enigszins herkenbaar. Ben een moeilijke eterquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het juist moeilijker nee zeggen, omdat er altijd een gebakje bij zit, helemaal speciaal voor mij alleen..
Rij jij elke dag heen en weer naar Vuren vanaf waar jouw huis woont?quote:Op zaterdag 8 september 2018 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
In Vuren trakteren ze ook bijna dagelijks. Ik doe daar gewoon niet aan mee. Net als aan de patathaaldingen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |