lekkerquote:Op maandag 30 juli 2018 06:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit moment in de buurt van Sacramento
si. Maar zijn hele week werkzaamheden aan het spoor. Dus moet nu via Leiden en Schiphol.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2018 06:07 schreef I. het volgende:
Oh kut verkeerde account. Deze lag al te slapen doei.
quote:Op maandag 30 juli 2018 06:07 schreef I. het volgende:
Oh kut verkeerde account. Deze lag al te slapen doei.
Irritantquote:Op maandag 30 juli 2018 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
si. Maar zijn hele week werkzaamheden aan het spoor. Dus moet nu via Leiden en Schiphol.
3 kwartier. Dus dat wordt de auto pakken vanaf morgenquote:Op maandag 30 juli 2018 06:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IrritantBen je veel langer onderweg?
Prima hoor. Leuk weekend gehad? Nog wat spannends gedaan?quote:
Dat scheelt wel jaquote:Op maandag 30 juli 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is ook wel makkelijker nu want het is rustig vanwege vakanties.
weinig bijzonders. En u?quote:Op maandag 30 juli 2018 06:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima hoor. Leuk weekend gehad? Nog wat spannends gedaan?
Gisteren zwarte markt en terrasjes gedaan in België.quote:
lkkr lkkrquote:Op maandag 30 juli 2018 06:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gisteren zwarte markt en terrasjes gedaan in België.
Ik grijp iedere kans aanquote:Op maandag 30 juli 2018 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een reis tijger he. Koekoek
goed vooruitzichtquote:Op maandag 30 juli 2018 06:16 schreef Already_in_use het volgende:
T word weer warm vandaag. En nog paar nachtjes en dan op vakantie
Nee dit keer (gelukkig) niet. Vind VS en alleen in motels slapen niet heel geslaagd ideequote:Op maandag 30 juli 2018 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelijk heb je. Ben je alleen op reis?
quote:Op maandag 30 juli 2018 06:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dit keer (gelukkig) niet. Vind VS en alleen in motels slapen niet heel geslaagd ideeEn dat komt vast doordat ik te veel enge films over motels heb gezien
Nee. Thriller? Hoe eng is die? Waar gaat ie over?quote:Op maandag 30 juli 2018 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]snap ik wel. Ken je de film hostel?
groepje toeristen die ik handen valt van een martelaars bende.quote:Op maandag 30 juli 2018 06:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Thriller? Hoe eng is die? Waar gaat ie over?
Dit bedoel ikquote:Op maandag 30 juli 2018 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
groepje toeristen die ik handen valt van een martelaars bende.
werd een tijdje gesuggereerd dat het echt wasquote:Op maandag 30 juli 2018 06:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Zoek ik wel op als ik weer thuis ben![]()
En dit soort verhalen moeten toch ergens vandaan komen
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 juli 2018 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
werd een tijdje gesuggereerd dat het echt was
Maar neh
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2018 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat moet ik altijdquote:Op maandag 30 juli 2018 07:48 schreef Driepink het volgende:
Gewoon weer een lange broek aan naar werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |