Ik kom uit ‘95quote:Op maandag 30 juli 2018 03:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oud? Hoe "oud" ben jij dan wel? Dan kunnen we zien of we oud zijn of cultuur bevatten.
Wen daar maar aan Outpost, want dat gebeurt letterlijk elke dag tussen 03:37 en 03:40.quote:Ik haat t als Fok! vast loopt
Deze dan?quote:Op maandag 30 juli 2018 03:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Liever 1 waar hij flink aan t mopperen was maar deze is ook prima kanjer!
Het mooiste (bijna) jaar in mijn leven!quote:
Hoezo is ie naief?quote:Op maandag 30 juli 2018 03:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het mooiste (bijna) jaar in mijn leven!Ik heb er nog steeds een fles wijn van!
Maar ja wel behoorlijk naief en jong.
Ja dat weet ik inm maar dan mag ik t nog wel haten! 4 dms en 2 fok berichten verneukt.....quote:Op maandag 30 juli 2018 03:54 schreef I. het volgende:
[..]
Wen daar maar aan Outpost, want dat gebeurt letterlijk elke dag tussen 03:37 en 03:40.
quote:Op maandag 30 juli 2018 03:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee want het is geen kut avond! Ik zit gezellie ook met jou in de dm!
Je moet ook niet zoveel DM'enquote:Op maandag 30 juli 2018 04:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik inm maar dan mag ik t nog wel haten! 4 dms en 2 fok berichten verneukt.....![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2018 03:59 schreef Sked het volgende:
Aangezien de meeste mensen nogal veel moeite hebben zich naar hun leeftijd te gedragen..
Maar wanneer gedraag je je naar je leeftijd? Je gedragen zoals anderen dat van je willen is ook verkeerdquote:Op maandag 30 juli 2018 03:59 schreef Sked het volgende:
Aangezien de meeste mensen nogal veel moeite hebben zich naar hun leeftijd te gedragen..
Da's wel zonde ja.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar anders kun je toch niet lullen over dat je aan het dm'en bent.
Sked heeft gewoon een lijstje met verwachtingen per leeftijd.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar wanneer gedraag je je naar je leeftijd? Je gedragen zoals anderen dat van je willen is ook verkeerd
In mijn ogen omdat ie nu op zijn 23e nog veel te veel met de massa mee loopt, weinig idee heeft van eigen richting, maar dat is mijn idee, geen psych oid die dat vast stelt.quote:
Dus oudere mensen lopen niet/minder met de massa mee?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In mijn ogen omdat ie nu op zijn 23e nog veel te veel met de massa mee loopt, weinig idee heeft van eigen richting, maar dat is mijn idee, geen psych oid die dat vast stelt.
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sked heeft gewoon een lijstje met verwachtingen per leeftijd.
Maar ken je mensen die ook echt handelen naar hun leeftijd?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.
Natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ken je mensen die ook echt handelen naar hun leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |