quote:
Wel mooi om te zien hoe hard die beesten kunnen rennen, terwijl het van nature eigenlijk vrij kalme en rustige beesten zijn.quote:
En als je hem dan meerdere keren nodig hebt? Moet je dan per keer een nieuwe instance opnemen?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan een struct anoniem opnemen waardoor je direct zijn methoden kan aantoepen en dus eigenlijk de methoden opneemt.![]()
Die was niet van plan te stervenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:27 schreef I. het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe hard die beesten kunnen rennen, terwijl het van nature eigenlijk vrij kalme en rustige beesten zijn.
Nu een jaartsj. Daarvoor ook iets gedaan in die trand dus was een makkelijke overgang.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je aan gewichtheffen?
Hoe bedoel je meerdere keren nodig hebt?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
En als je hem dan meerdere keren nodig hebt? Moet je dan per keer een nieuwe instance opnemen?
Jupquote:Op zondag 29 juli 2018 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meerdere keren nodig hebt?
Meerdere instanties?
Dan een slice van structs alleen dat kan dan niet anoniem natuurlijk.quote:
Ik zou me er echt niet in thuisvoelen.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan een slice van structs alleen dat kan dan niet anoniem natuurlijk.
Maar dat is met inheritence ook niet. Je kan wel de holder struct met de anonieme nested struct gewoon meerdere keren aanmaken als dat meer het doel was.
450 ton tillen is beetje veelquote:
Degene die dat kan wordt gelijk winnaarquote:Op zondag 29 juli 2018 22:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ben sterk maar zoveel wobbly kilo's kan ik niet aan
Ik gebruik in Java en C++ ook nooit inheritence meer eigenlijk.quote:
Hihi.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Degene die dat kan wordt gelijk winnaar
Ja, een tijdje terugquote:Op zondag 29 juli 2018 22:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hihi.
Heb je wel eens zijn livestreams bekeken?
Ja en ben nu weer boosquote:Op zondag 29 juli 2018 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een lange dag! Ik snap wel dat je moe bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |