Mikkel zegt dat. Idem voor Viviani.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:49 schreef hhh38 het volgende:
Trentin gaat er niet voor rijden vandaag?
Komt door die vele low budget-renners van je natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar één plek gezakt in het algemeen klassement, ik ben niet ontevreden.
Dat is geen excuus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef Masterminded het volgende:
Redelijk verzaakt vanwege de dure keuzes voor Sagan/Trentin en zo.
Maar ik geef al toe dat ik verzaak. Wat ben je kritischquote:
Ik weet het wachtwoord niet meer.quote:
Er is 1 stelregel waar ik rekening mee hield: when in doubt zijn etappes in Spanje altijd steiler en zwaarder dan gedacht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:05 schreef wimderon het volgende:
1,2,6
Nóg zwaarder dan ingeschat, dus net zoveel schade als de mensen die Viviani, Trentin en co. hier zagen schitteren.
Eerlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar ik geef al toe dat ik verzaak. Wat ben je kritisch.
Ach, met Yates en D. Martin was je er ook niet gekomen. Gewoon een hele gekke uitslag.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:05 schreef wimderon het volgende:
1,2,6
Nóg zwaarder dan ingeschat, dus net zoveel schade als de mensen die Viviani, Trentin en co. hier zagen schitteren.
Nee, maar wel Kelderman, Pinot en Sjors.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ach, met Yates en D. Martin was je er ook niet gekomen. Gewoon een hele gekke uitslag.
MrCondepoweredbyMarietje was het toch?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik weet het wachtwoord niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |