Het wordt lekker voorgekauwd voor het klootjesvolkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:40 schreef Masterminded het volgende:
Waarom gaat een spelleiding in fucks naam voorbeschouwingen aan gaan prijzen? Mijn hemel zeg.
En vorig jaar klagen dat iedereen zelfde teams hadquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:40 schreef Masterminded het volgende:
Waarom gaat een spelleiding in fucks naam voorbeschouwingen aan gaan prijzen? Mijn hemel zeg.
Een stel Denen die na een fles whiskey een voorbeschouwing maken en het halve peleton tippen. Stijn haalt hier zijn inspiratie vandaan.quote:
Veel gehoord over die Feltet, denk dat die nog ver gaat komen in de toekomst, heerlijk rennertje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:33 schreef hhh38 het volgende:
https://twitter.com/Cycli(...)958863321063424?s=19
Ze tippen tegenwoordig zelf Feltet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:52 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is het ww voor de subleague?
josebeen werkt niet, wat overigens volledig los staat van het feit dat José Been niet functioneert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:52 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is het ww voor de subleague?
josebeen werkt niet, wat overigens volledig los staat van het feit dat José Been niet functioneert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Staat in de OP.Check.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 7, 10e renner en ook een grijs paard hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:29 schreef Masterminded het volgende:
De hele top 8 gekozen renners en een grijs paard. Ik vind het nu alweer een doodvermoeiende boel aan het worden.
Ja hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:45 schreef BlaZ het volgende:
Sagan en Simon Yates als zwarte paarden hier. Iemand Van Baarle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |