Dat zou ik eerst doen natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Waarom dat? Waarom zeggen jullie niet ik zou haar stuk lebberen?
dat zou ik ook doen. Daarna desnoodsquote:Op zondag 29 juli 2018 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Waarom dat? Waarom zeggen jullie niet ik zou haar stuk lebberen?
Bandenmanagement van Lewis was wel weer heel sterk vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, die moet werken voor zijn contractverlenging. Ik hou van dat soort teamtactiek, maar ga dan niet doen alsof het Hamiltons genie is.
Die onzin ook dat Ferrari hier zoveel sterker zou zijn. Ferrari heeft dit jaar ook een lange wielbasis, heeft niet genoeg vermogen om er met DRS voorbij te gaan, en Bottas maar halve tiende langzamer dan Vettel in de FP en 2 tienden sneller dan Raikkonen.
Dan wil ik best geloven dat de Mercedes lastig was en bij een droge kwalificatie op ultra's het onderspit had gedolven tov Vettel, maar op de softs in de race ging hij prima.
quote:
Prima ding.quote:
VET/BOT no further action, RIC/BOT volgens mij nog niet bekendquote:Op zondag 29 juli 2018 17:05 schreef Refragmental het volgende:
Geen investigation voor de touche met Ric?
Dat moet een Duitser zeggen jaquote:Op zondag 29 juli 2018 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei Seb dat Lewis eruit ziet als een homo met dat haar.
quote:Op zondag 29 juli 2018 17:06 schreef MAJESTICS het volgende:
Raikkonen heeft in de hoek de hele fles champagne staan atten. Is natuurlijk tijdens de race aardig uitgedroogd.
Belachelijk, dadelijk moet RIC zijn versnellingsbak wisselen door die tik omdat er iets krom is en heeft hij een gridstraf de volgende race door dit geintje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |