Vergeet niet: En geholpen doordat Bottas alles doelbewust ophieldquote:Op zondag 29 juli 2018 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom is Lewis altijd fantastisch als hij met de beste auto van kop af wint? Ik heb hem geen fouten zien maken maar hij was ook niet veel in beeld. En als met mazzel wint nadat hij wel fouten heeft gemaakt heet het ook dat fantastisch en foutloos was.
Smeer er een potje creme opquote:Op zondag 29 juli 2018 16:57 schreef potjecreme het volgende:
Mijn vagina droogt op van dat kind van Kimi. Waarom steeds in beeld.
Bottas de stofzuiger...quote:Op zondag 29 juli 2018 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vergeet niet: En geholpen doordat Bottas alles doelbewust ophield
kloptquote:Op zondag 29 juli 2018 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal wel een verplichting zijn ofso om de post race interviews uit te zenden.
Dat heb je toch een potje creme voor?quote:Op zondag 29 juli 2018 16:57 schreef potjecreme het volgende:
Mijn vagina droogt op van dat kind van Kimi. Waarom steeds in beeld.
Ik vraag me af wat je nu met deze reactie wil bereiken. Hamilton rijdt toch gewoon een puike race? Idem als Vettel, Bottas, Ricciardo of Verstappen het doen. Waarom zit die jaloezie/haat erop?quote:Op zondag 29 juli 2018 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom is Lewis altijd fantastisch als hij met de beste auto van kop af wint? Ik heb hem geen fouten zien maken maar hij was ook niet veel in beeld. En als met mazzel wint nadat hij wel fouten heeft gemaakt heet het ook dat fantastisch en foutloos was.
Jouw vriendin heeft zeker een kort pittig kapsel en een beperkt inbeeldings en denk vermogen? Alles en iedereen die iets anders is moet gay zijn?quote:Op zondag 29 juli 2018 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn vriendin vraagt zich altijd af wanneer hij een keer uit de kast gaat komen...
Zo wordt hij kampioen.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:00 schreef Marcoss het volgende:
5de podium op rij voor Kimi, 1ste met zo’n lange reeks dit seizoen.. Alleen zou een zege ook wel handig zijn
Haha inderdaad, Dit soort kapsels zijn de normaalste zaak bij kerels van afro amerikaanse komaf en bij latino's.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:00 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft zeker een kort pittig kapsel en een beperkt inbeeldings en denk vermogen? Alles en iedereen die iets anders is moet gay zijn?
Verrek!!quote:Op zondag 29 juli 2018 17:00 schreef zoem het volgende:
Die rouwbanden bij Ferrari vallen me nu pas op
quote:
Dit, alleen hier moet het weer belachelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha inderdaad, Dit soort kapsels zijn de normaalste zaak bij kerels van afro amerikaanse komaf en bij latino's.
zou onderspuitenquote:
Voor de race was er een minuut stilte, maar Ziggo vond die tijd te kostbaar om te laten zienquote:Op zondag 29 juli 2018 17:00 schreef zoem het volgende:
Die rouwbanden bij Ferrari vallen me nu pas op
Dat het daar de normaalste zaak is betekent niet dat het ineens niet belachelijk is he.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, alleen hier moet het weer belachelijk gemaakt worden.
Waarschijnlijk zei Seb dat Lewis eruit ziet als een homo met dat haar.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vettel had een even een woordje met Hamilton, als je zag hoe hij stilstond voordat ie het podium opliep.
Ja, die moet werken voor zijn contractverlenging. Ik hou van dat soort teamtactiek, maar ga dan niet doen alsof het Hamiltons genie is.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vergeet niet: En geholpen doordat Bottas alles doelbewust ophield
omdat het er belachelijk uit zietquote:Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, alleen hier moet het weer belachelijk gemaakt worden.
Whahahahaha, you couldn't be more wrongquote:Op zondag 29 juli 2018 17:00 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft zeker een kort pittig kapsel en een beperkt inbeeldings en denk vermogen? Alles en iedereen die iets anders is moet gay zijn?
Niet eens misschien.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Lewis HAM is gewoon de beste coureur aller tijden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan Senna en schumacher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |