SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 29 juli 2018 12:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het op zijn zachtst gezegd merkwaardig vindt dat peaceman nog maar net penningmeester is van Radio 49 en nu zijn familie trakteert op een vakantie naar Frankrijk?
Ik wil niks insinueren, maar ik doe het toch! Ik bedoel maar!
Is goed hoor.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Open jij even een nieuw topic livelink
Dictatormanquote:Op zondag 29 juli 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Zelfs als hij er niet is, heeft hij ons in een ijzeren wurggreep. Eng hoor.
af en toe een treinreisje met korting naar de kabouters maar dat was het danquote:Op zondag 29 juli 2018 12:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed punt![]()
just me ging nooit op vakantie.
Lekker randomquote:
Loopen... jajaquote:Op zondag 29 juli 2018 15:03 schreef Driepink het volgende:
Hij stond dus al bijna een half uur te loopen
Ja, hoezo?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Loopen... jaja
Jij bent van de ONZ toch?
Nee, laatste keer in dit topic was toen het nog in ONZ stondquote:Op zondag 29 juli 2018 15:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Omdat ik je hier nog nooit eerder gezien heb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, laatste keer in dit topic was toen het nog in ONZ stond
Ja echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook goedemorgen dan!
Ik klets best wel veel in deze slowchat, sorryquote:Op zondag 29 juli 2018 15:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik maak blijkbaar niet echt een geweldige indruk
Ik zit 99% in het dooiespeltopicquote:Op zondag 29 juli 2018 15:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik klets best wel veel in deze slowchat, sorry
Nee, geen idee hoe dat zou moeten..quote:Op zondag 29 juli 2018 15:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit 99% in het dooiespeltopic![]()
Draai jij ook wel eens trouwens?
Voorheen ging dat (bij mij iig, er waren er genoeg met betere/professionelere equipment) gewoon met Virtual DJ, wel de volledige versie maar je kon gewoon een crack downloaden toen.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe dat zou moeten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voorheen ging dat (bij mij iig, er waren er genoeg met betere/professionelere equipment) gewoon met Virtual DJ, wel de volledige versie maar je kon gewoon een crack downloaden toen.
Dan moest je inloggen op de server zeg maar en dan werd er gespeeld wat jij afspeelde.
Zelf vroeger nog wel eens een paar keer gedraaid, was wel leuk toen
Oh, vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nog maar weinig luisteraars tegenwoordig..
Ja maar dat was echt helemaal in het begin, daarna werd het een standaard kliek die luisterde, net zoals je met alle SCs hebtquote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh, vet!
Er zijn nog maar weinig luisteraars tegenwoordig..
heerlijkquote:Op zondag 29 juli 2018 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En wat voor een!![]()
We.gaan zo even wandelen en zwemmen!
Er zijn al 8 luisteraars nu. Ik zou gewoon nu - of zo snel mogelijk - beginnenquote:Op zondag 29 juli 2018 21:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
sorry was zo stil ik ga half uur later
Ik las de titel van het nummer en besloot wijselijk niet op luisteren te klikken.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht dat het klaar was, komt er nog zo'n gedrocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |