Zodat Bergkamp en Spijkerman nog lekker de controle hadden.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Hadden we bij De Graafschap ook niet vroeger , Vraag maar aan Korbach''
Dat Bergkamp het in hem zag zitten is ook veelzeggend . Of was het inderdaad omdat het zijn vriendje was ?
Die eerste helft tegen Twente in die bekerpot was toen nog best goed maar daarna viel het helemaal uiteen in de tweede helft.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met de beste basiself won hij twee keer niet in een kort tijdsbestek van de directe degradant. Au.
Die Klassiekers zijn elk jaar wel een goede graadmeter hoever het niveau is gedaaldquote:Op zondag 29 juli 2018 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel met 1-4 gewonnen in verreweg de slechte klassieker die ik ooit gezien heb
Het spel stond of viel vorig seizoen wel met de aanwezigheid van Frenkie.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die eerste helft tegen Twente in die bekerpot was toen nog best goed maar daarna viel het helemaal uiteen in de tweede helft.
Aad is alcoholist.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de wereld van Aad de Mos zou hij al sneller ontslagen zijn. Die vindt het een goed teken dat Belgische clubs snel hun trainer ontslaan. Draagt bij aan het sterk verbeterde niveau of zo.
ik had daar echt meer vertrouwen in dan deze trainer van te vorenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keizer snapte er echt helemaal niks van.
Ten Hag is echt wel een betere trainer.
Leg eens uit?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had daar echt meer vertrouwen in dan deze trainer van te voren
Aad is sowieso wel een fan van mensen vervangen als hij in een oogopslag ziet dat het niet gaat (Die Meghresvilli na 5 minuten tegen AZ, Falkenburg ? bij Sparta in de nacompetitie)quote:Op zondag 29 juli 2018 23:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de wereld van Aad de Mos zou hij al sneller ontslagen zijn. Die vindt het een goed teken dat Belgische clubs snel hun trainer ontslaan. Draagt bij aan het sterk verbeterde niveau of zo.
Een trainer die met Cambuur degradeerde en bij gare kutclubs zat vergeleken met een trainer die prima resultaten behaalde met FC Utrecht (heeft het team goed opgebouwd) en nog met Guardiola heeft kunnen samenwerken?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had daar echt meer vertrouwen in dan deze trainer van te voren
Met de Megreshvili deed hij dat meerdere keren volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2018 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aad is sowieso wel een fan van mensen vervangen als hij in een oogopslag ziet dat het niet gaat (Die Meghresvilli na 5 minuten tegen AZ, Falkenburg ? bij Sparta in de nacompetitie)
Ook van Persie gaat als het goed zijn steentje bijdragen aan het niveau in die wedstrijd . Echt voetballen verleer je niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Klassiekers zijn elk jaar wel een goede graadmeter hoever het niveau is gedaaldElk jaar denk je dat het niet slechter kan en jawel hoor.
Al verwacht ik dit jaar wel een iets stijgendere lijn met dit Ajax.
Hij ging er zelf ook snel uit daar in Griekenland.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aad is sowieso wel een fan van mensen vervangen als hij in een oogopslag ziet dat het niet gaat (Die Meghresvilli na 5 minuten tegen AZ, Falkenburg ? bij Sparta in de nacompetitie)
zelfs marcel was beter in de mediaquote:Op zondag 29 juli 2018 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trainer die met Cambuur degradeerde en bij gare kutclubs zat vergeleken met een trainer die prima resultaten behaalde met FC Utrecht (heeft het team goed opgebouwd) en nog met Guardiola heeft kunnen samenwerken?
Kan best met die idioot . Voor eeuwig teren op een succesje met Erwin Koeman en Piet den Boerquote:Op zondag 29 juli 2018 23:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met de Megreshvili deed hij dat meerdere keren volgens mij.
Ja, de media zegt echt iets over hoe goed je als trainer bent. Mijn hemel.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelfs marcel was beter in de media
deed dat toen met nouri nog best redelijk
heb deze man nog nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen
Maar in Griekenland is het heel normaal dat je je trainer al na 3 weken vervangt , dus in dat kader paste die daar wel.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging er zelf ook snel uit daar in Griekenland.
Ik heb best prima interviews met hem gelezen in de VI anders.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelfs marcel was beter in de media
deed dat toen met nouri nog best redelijk
heb deze man nog nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen
jij gaat zeggen dat het er niks mee te maken heeft?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, de media zegt echt iets over hoe goed je als trainer bent. Mijn hemel.
Ze hebben daar ook prima zwembadjes en marktjes.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar in Griekenland is het heel normaal dat je je trainer al na 3 weken vervangt , dus in dat kader paste die daar wel.
Goed vlees die hij kan ophalen bij de slager . Waarschijnlijk ook een legerbasis gezien zijn gebaren daar.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook prima zwembadjes en marktjes.
ik werd hier echt ongelukkig vanquote:Op zondag 29 juli 2018 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best prima interviews met hem gelezen in de VI anders.
Marcel Keizer was ook een grote grap in de media hoor "Als wij 1-0 voor kwamen tegen Rosenborg krijg je toch een andere wedstrijd"
Ik vind het interessanter dat hij als technisch manager een onrustige club als Utrecht heeft voorzien van een strak spelsysteem, een vaste plaats in de subtop en de transferinkomsten ieder jaar. Ieder jaar heeft hij wel moeten verkopen maar haalde er vaak prima spelers voor terug. Jongens met een krasje of een rare houding zoals Boymans, Barazite en Labyad heeft hij uitstekend laten functioneren, in toppers manifesteert hij zich uitstekend, hij haalde op het nippertje net niet een stunt tegen Zenit.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Denk je dat
[..]
jij gaat zeggen dat het er niks mee te maken heeft?
prima dat voor jou interessanter isquote:Op maandag 30 juli 2018 00:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het interessanter dat hij als technisch manager een onrustige club als Utrecht heeft voorzien van een strak spelsysteem, een vaste plaats in de subtop en de transferinkomsten ieder jaar. Ieder jaar heeft hij wel moeten verkopen maar haalde er vaak prima spelers voor terug. Jongens met een krasje of een rare houding zoals Boymans, Barazite en Labyad heeft hij uitstekend laten functioneren, in toppers manifesteert hij zich uitstekend, hij haalde op het nippertje net niet een stunt tegen Zenit.
Dus ja, dat vind ik een stuk interessanter dan hoe hij tegen Willem Vissers praat of elk ander schrijfkneusje in de Nederlandse Voetbaljournalistiek.
Naar de sportschool met #kiet moet ook wel kunnen daar.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goed vlees die hij kan ophalen bij de slager . Waarschijnlijk ook een legerbasis gezien zijn gebaren daar.
Het valt sowieso allemaal wel tegen vergeleken met Bosz, maar denk dat hij wel beter wordt als er betere resultaten zijn en hij meer gewend is aan de druk bij Ajax.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik werd hier echt ongelukkig van
bij fucking ajax tv
bij een provincie elftalquote:Op maandag 30 juli 2018 00:03 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
jE zOu HeM mAaR vOoR jE GrOeP heBbEn.
Frank de Boer mocht nog jaren blijven en die was verre van tactisch geniaal.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:03 schreef Tjacka het volgende:
bij deze club moet je als trainer tactisch geniaal zijn en goed in de media liggen
anders gaat er altijd wel een moment komen dat je geslachtofferd gaat worden
Hartstikke leuk dat jij dat vindt, maar dat verandert er niets aan dat hij een onrustige club enorm stabiel heeft gemaakt.quote:
een overwinning op sturm graz gaat hem in iedergeval een half seizoen gevenquote:Op maandag 30 juli 2018 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het valt sowieso allemaal wel tegen vergeleken met Bosz, maar denk dat hij wel beter wordt als er betere resultaten zijn en hij meer gewend is aan de druk bij Ajax.
Hopelijk vertrekt De Boer naar Basel dan.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een overwinning op sturm graz gaat hem in iedergeval een half seizoen geven
ik hoop dat hij het snel aan de praat krijgt anders zie ik frank de boer alweer snel voor de groep staan
wist goed waar de cameras stonden uiteraard (nec uit)quote:Op maandag 30 juli 2018 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer mocht nog jaren blijven en die was verre van tactisch geniaal.
staat hij ook binnen no time buitenquote:Op maandag 30 juli 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk vertrekt De Boer naar Basel dan.
Bakkie doen bij #douwevanderveenquote:Op maandag 30 juli 2018 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar de sportschool met #kiet moet ook wel kunnen daar.
Ten Hag is wel gewoon de vriend van Overmars dus als hij nu gewoon goed weet te presteren en er geen onrust is vanuit de spelersgroep komt dat wel goed. Dan kunnen Valazijn en dikke pad Verweij schrijven wat ze willen.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist goed waar de cameras stonden uiteraard (nec uit)
en was een clubicoon
zelfs danny en marco hebben het hier een tijdje vol gehouden en die kunnen er helemaal niks van
het is een stuk makkelijker om de trainer de schuld te geven met dit elftalquote:Op maandag 30 juli 2018 00:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat jij dat vindt, maar dat verandert er niets aan dat hij een onrustige club enorm stabiel heeft gemaakt.
Gelukkig was ik in zijn beginperiode al een groot voorstander.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:07 schreef Masterminded het volgende:
Ik weet nog goed dat Peter Bosz ook kapot werd geschreven door een groot deel van de fans toen hij werd aangesteld. Zijn verleden en houding richting de ref was interessanter dan zijn ideeën over voetbal. Gelukkig stonden diezelfde figuren ook vooraan toen Ajax de finale haalde van de EL. Lekker man, dat soort opportunisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |