meer dan duizend punten voorsprong op mark met veel minder postsquote:
geef je zusje liever een goede neukquote:Op zondag 29 juli 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat de rest geen neuk geeft
geen idee, ik wou er een keer voor gaan maar was minder moeilijk dan gedachtquote:Op zondag 29 juli 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat de rest geen neuk geeft
daar istie alquote:Op zondag 29 juli 2018 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geef je zusje liever een goede neuk
quote:Op zondag 29 juli 2018 01:11 schreef aloa het volgende:
[..]
geen idee, ik wou er een keer voor gaan maar was minder moeilijk dan gedacht
Dat is waarquote:Op zondag 29 juli 2018 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit spel maakt je helemaal psycho
ik zit overal vriend.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:14 schreef Driepink het volgende:
haags, jij zit anders kapot vaak in onz in tegenstelling tot klb
Ik las: in die nicht van een hemaquote:Op zondag 29 juli 2018 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit overal vriend.
Zelfs in de nicht van Hema
goed dat je 'zelfs' zegt, heeft ze iig iemand die in haar wilquote:Op zondag 29 juli 2018 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit overal vriend.
Zelfs in de nicht van Hema
quote:Op zondag 29 juli 2018 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed dat je 'zelfs' zegt, heeft ze iig iemand die in haar wil
moest lachenquote:Op zondag 29 juli 2018 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
waar mijn zak vol van is, loopt mijn worst van over
verrekte kutquote:Op zondag 29 juli 2018 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet in 't Torentje gezien, is op recessie
Wat heb jij gesnoven..quote:Op zondag 29 juli 2018 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me wel kut, je kut verrekken.![]()
goed voor je longenquote:Op zondag 29 juli 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
nouja fris.. met al het verkeer en industrie
ik snap het ook niet..quote:Op zondag 29 juli 2018 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
het is pas half twee zaterdags waarom zo vroeg uitgestorven
punten pakkenquote:Op zondag 29 juli 2018 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
het is pas half twee zaterdags waarom zo vroeg uitgestorven
als je naar mijn postgedrag kijkt, zie je dat de punten niet echt meer boeien voor mijquote:
not normalquote:Op zondag 29 juli 2018 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!
oké,maakt nie uitquote:Op zondag 29 juli 2018 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je naar mijn postgedrag kijkt, zie je dat de punten niet echt meer boeien voor mij
Wie is Dan?quote:
lang geleden voor mijquote:Op zondag 29 juli 2018 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
je ouders op vakantie brengen en dan huis op stelten zetten![]()
Naar het vliegveld mang, dat zegt ie tochquote:
kap eens joh. Bijdehandquote:Op zondag 29 juli 2018 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naar het vliegveld mang, dat zegt ie toch
Kappuuuuuuhquote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandagochtend met winkelwagentjes je statiegeld weer inleveren bij de super
Liever 50 euro dan helemaal opnieuw doenquote:Op zondag 29 juli 2018 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel stom, je kan met verlopen rijbewijs zo naar de balie en je krijgt een nieuwe (gelukkig), maar je kan wel weer 50 euro aftikken, laaienlichters.
Ja zo gaat dat hequote:Op zondag 29 juli 2018 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel stom, je kan met verlopen rijbewijs zo naar de balie en je krijgt een nieuwe (gelukkig), maar je kan wel weer 50 euro aftikken, laaienlichters.
anders ik welquote:Op zondag 29 juli 2018 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik nu examen zou moeten doen (als in nú, zonder enige voorbereiding) zou ik faliekant zakken
Dat wel, maar het slaat nergens op. Dat je op ID/paspoort af en toe moet vernieuwen ivm foto, oke, maar rijbewijs is sowieso geen geldig ID bewijs (officieel). Laat dat ding gewoon tot je 65e geldig zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Liever 50 euro dan helemaal opnieuw doen
Niet? Wel toch?quote:Op zondag 29 juli 2018 01:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat wel, maar het slaat nergens op. Dat je op ID/paspoort af en toe moet vernieuwen ivm foto, oke, maar rijbewijs is sowieso geen geldig ID bewijs (officieel). Laat dat ding gewoon tot je 65e geldig zijn.
Officieel niet, wordt vaak wel geaccepteerd, maar das wat anders.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet? Wel toch?
Als ik mn ID moet laten zien laat ik altijd mn rijbewijs zien
Mja maar BSN op rijbewijs en ID/Paspoort komen overeen en die ben je ook verplicht mee te nemen en dan BSN check, klaar.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:42 schreef Driepink het volgende:
En moet verlengd worden omdat er een foto op staat he.
iemand van 65 ziet er anders uit dan toen ie 18 was
Nog los van het feit dat ik teveel gezopen heb op dit moment dan hè.quote:
rijbewijs is gewoon geldig legitimatiebewijs hoor...quote:Op zondag 29 juli 2018 01:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Officieel niet, wordt vaak wel geaccepteerd, maar das wat anders.
True.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja maar BSN op rijbewijs en ID/Paspoort komen overeen en die ben je ook verplicht mee te nemen en dan BSN check, klaar.
alweer?quote:Op zondag 29 juli 2018 01:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat ik teveel gezopen heb op dit moment dan hè.
Tis zaterdag toch.quote:
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificerenquote:Op zondag 29 juli 2018 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rijbewijs is gewoon geldig legitimatiebewijs hoor...
het is zaterdagnacht en jij maakt je hier druk omquote:Op zondag 29 juli 2018 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificeren
Gelukkig doe ik dit dagelijksquote:Bij de volgende organisatie of in de volgende situaties kunt u uw rijbewijs niet als identiteitsbewijs gebruiken:
de Belastingdienst (tenzij de Belastingdienst anders aangeeft);
een uitkeringsaanvraag;
indiensttreding bij een nieuwe werkgever;
binnenlands vreemdelingentoezicht;
inschrijving voor een opleiding bij een onderwijsinstelling.
quote:Op zondag 29 juli 2018 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
zuipen mag wat mij betreft op elk tijdstip, behalve als je werkzaamheden hebt waar je niet kan veroorloven om bezopen te zijn
quote:Op zondag 29 juli 2018 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
zuipen mag wat mij betreft op elk tijdstip, behalve als je werkzaamheden hebt waar je niet kan veroorloven om bezopen te zijn
jij dat zijn maar een paar uitzonderingen, maar voor alledaagse identificatie is rijbwijs gewoon voldoende, als je staande wordt gehouden en dat soort zakenquote:Op zondag 29 juli 2018 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificeren
Maak me niet druk hoorquote:Op zondag 29 juli 2018 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is zaterdagnacht en jij maakt je hier druk om
rustigquote:Op zondag 29 juli 2018 01:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK WEL JA, HEB JE ER PROBLEMEN MEE OFZO?!![]()
![]()
![]()
WIL JE TWEEPINK WORDEN!!!quote:Op zondag 29 juli 2018 01:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK WEL JA, HEB JE ER PROBLEMEN MEE OFZO?!![]()
![]()
![]()
Gewoon betalen haags!quote:
Mooi zo, dan beur je ook genoegquote:
Eens kiek'n of ik ergens een bijltje kan regelenquote:
Daarom, gouden leef tochquote:
Wat is dit?!?!?!quote:
Kom nachtmodden dan, nachtmod!quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb te veel gedronken om nog normaal te modden
Ze hebben toch nooit gezegd dat je per se nuchter moet modden?quote:Op zondag 29 juli 2018 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb te veel gedronken om nog normaal te modden
Gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ze hebben toch nooit gezegd dat je per se nuchter moet modden?
Dan is er toch geen probleem ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2018 02:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem ?
CrewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha, je bent een 'h' vergeten. H. H.quote:
Je was te snel, correctie is al doorgevoerdquote:Op zondag 29 juli 2018 02:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
haha, je bent een 'h' vergeten. H. H.
Ninja edits are not allowed herequote:Op zondag 29 juli 2018 02:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je was te snel, correctie is al doorgevoerd
Dat klopt.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij wel tegen een stootje
VBL en TDF (morgen laatste etappe RIP)quote:Op zondag 29 juli 2018 02:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van welk subforum ben jij mod dan eigenlijk?
Sportfanaatje dus.quote:
Beetje maar.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sportfanaatje dus.
en gelukkig is die tour weer voorbij..
Ik hoop dat Thomas valt, dan wint Dumoulin
Jezus man. Houd je niet van jezelf?quote:
Moeten wel de Nederlanders aanmoedigen hequote:Op zondag 29 juli 2018 02:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje maar.
In TDF zou ik wel je post wel verwijderen als je hoopt dat Thomas valt. Sfeerverziekend.
Ik vermaak me er kostelijk.quote:
Positieve aanmoedigingen mogen natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moeten wel de Nederlanders aanmoedigen he
Dumoulin moet winnen, beste NL wielrenner (M) sinds lange tijdquote:Op zondag 29 juli 2018 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermaak me er kostelijk.
[..]
Positieve aanmoedigingen mogen natuurlijk.
Echt?!?! Het is één van de grootste verzamelingen mongolen op fok!, en dat wil wat zeggen.quote:
Het moet je enigszins liggen denk ikquote:Op zondag 29 juli 2018 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt?!?! Het is één van de grootste verzamelingen mongolen op fok!, en dat wil wat zeggen.![]()
Ondanks dat ik zelf erg voetbalminded ben kom ik er nog maar zelden
Sowieso modschap. Ik heb diverse keren op het punt gestaan om te solliciteren, altijd bedacht.quote:
Wat een serieus bericht zo vroeg op de dagquote:Op zondag 29 juli 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso modschap. Ik heb diverse keren op het punt gestaan om te solliciteren, altijd bedacht.![]()
Ik bedoel, je kunt het nóóit goed doen en krijgt altijd bakken met gezeik over je heen over zaken waar jij ook niks aan kan doen.
Het is een beetje het equivalent van teamleider op de werkvloer zijn, je hebt nergens invloed op qua beleid maar je krijgt wel al het gezeik naar je kop geslingerd van je ondergeschikten over alles wat mis gaat en als de boel uit de hand loopt krijg je van bovenaf commentaar wat je in hemelsnaam aan het doen bent dat je de boel zo uit de hand laat lopen.
valt tegenquote:Op zondag 29 juli 2018 02:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een serieus bericht zo vroeg op de dag
Neeeee! Bel maar op dat het een uurtje later wordt!quote:Op zondag 29 juli 2018 02:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Over half uurtje bij mn ouders wezen, dus over 20 mins weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zondag 29 juli 2018 02:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neeeee! Bel maar op dat het een uurtje later wordt!
Als dat eens kon hè!quote:
Daar maak ik me eerlijk gezegd niet zo druk om.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso modschap. Ik heb diverse keren op het punt gestaan om te solliciteren, altijd bedacht.![]()
Ik bedoel, je kunt het nóóit goed doen en krijgt altijd bakken met gezeik over je heen over zaken waar jij ook niks aan kan doen.
Het is een beetje het equivalent van teamleider op de werkvloer zijn, je hebt nergens invloed op qua beleid maar je krijgt wel al het gezeik naar je kop geslingerd van je ondergeschikten over alles wat mis gaat en als de boel uit de hand loopt krijg je van bovenaf commentaar wat je in hemelsnaam aan het doen bent dat je de boel zo uit de hand laat lopen.
Jij komt toch alleen snachts onlinequote:Op zondag 29 juli 2018 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar maak ik me eerlijk gezegd niet zo druk om.
Dat zal wel niet nee, anders was je geen modquote:Op zondag 29 juli 2018 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar maak ik me eerlijk gezegd niet zo druk om.
Dat is op VBL soms wel heel handig, of iig vroeger. Geen idee hoe actief het nu nog is eigenlijk.quote:
Ik hoorde dat het hele forum een beetje aan het uitsterven is.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is op VBL soms wel heel handig, of iig vroeger. Geen idee hoe actief het nu nog is eigenlijk.
vanaf nu wel want je boy is aanwezigquote:Op zondag 29 juli 2018 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Echt, wat is dit?!?! Het is zaterdagnacht en dit topic doet geen 10 posts per minuut zoals het hoort
gewoon een dik Fok! reclamebord langs de A2 zetten en het komt goedquote:Op zondag 29 juli 2018 02:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het hele forum een beetje aan het uitsterven is.
Weinig nieuwe leden enzo
Da's heul nie waar.quote:
Vier maandjes nu. #n00bquote:Op zondag 29 juli 2018 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal wel niet nee, anders was je geen modof iig niet lang. Hoe lang doe je het al als ik vragen mag?
De meeste fora wel geloof ik. Ik ging laatst op Tweakers kijken in mijn favo subforum daar. Dat was gewoon zielig om te zien. Dat hele subforum, en heel veel andere moeten gewoon gesloten en gemerged worden eigenlijk om het levensvatbaar te houden. Niet dat dat any time soon gaat gebeuren....quote:Op zondag 29 juli 2018 02:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het hele forum een beetje aan het uitsterven is.
Weinig nieuwe leden enzo
Mensen durven gewoon geen contact meer te zoeken met vreemden.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste fora wel geloof ik. Ik ging laatst op Tweakers kijken in mijn favo subforum daar. Dat was gewoon zielig om te zien. Dat hele subforum, en heel veel andere moeten gewoon gesloten en gemerged worden eigenlijk om het levensvatbaar te houden. Niet dat dat any time soon gaat gebeuren....
Fora is eigenlijk ook niet meer van deze tijd, als je ziet dat het populairste eigenlijk de SC's zijn, beetje met mensen ouwehoeren enzoquote:Op zondag 29 juli 2018 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste fora wel geloof ik. Ik ging laatst op Tweakers kijken in mijn favo subforum daar. Dat was gewoon zielig om te zien. Dat hele subforum, en heel veel andere moeten gewoon gesloten en gemerged worden eigenlijk om het levensvatbaar te houden. Niet dat dat any time soon gaat gebeuren....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De SC's zijn eigenlijk ontstaan omdat mensen in de 'inhoudelijke' topics teveel gingen ouwehoeren. Nu zijn ze wat fok nog enigszins actief houdt. Oh de ironiequote:Op zondag 29 juli 2018 02:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Fora is eigenlijk ook niet meer van deze tijd, als je ziet dat het populairste eigenlijk de SC's zijn, beetje met mensen ouwehoeren enzo
FOK is wel een grote stap natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2018 02:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen durven gewoon geen contact meer te zoeken met vreemden.
quote:Op zondag 29 juli 2018 02:40 schreef Driepink het volgende:
Nou ik ga ff een plons water in mn gezicht gooien enzo.
Mensen, de groeten, ik spreek jullie over een paar uur weer wanneer ik terug kom.
Wel terugkomen DP!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
vanaf telefoon naar forum ff denkenquote:Op zondag 29 juli 2018 02:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta bovenop een berg maar weet niet waar ik foto kan uploaden
Onder mijn balustrade, daar ligt pas een berg.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta bovenop een berg maar weet niet waar ik foto kan uploaden
Shit dan heb ik geen excuus meer om te rusten.quote:Op zondag 29 juli 2018 02:57 schreef Sked het volgende:
[..]
laten we het niet moeilijker maken dan het is
je laat de foto's wel zien als je terug bent
Als je wil heb je altijd een excuusquote:Op zondag 29 juli 2018 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit dan heb ik geen excuus meer om te rusten.
quote:Op zondag 29 juli 2018 03:00 schreef Sked het volgende:
Het is zaterdagavond, alle reden om het rustig aan te doen
Moet nog veel kouder om hier binnen af te koelen graag.quote:
Ah, da's volgens mij niet verkeerd.quote:Op zondag 29 juli 2018 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daar vloog ik op. Zit nu stuk naar het noordenin de Sierra Nevada
Een van de? Er zijn meer?quote:Op zondag 29 juli 2018 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, national parks zijn prachtig. Een van de goede dingen aan de VS
De XXXXXXXXXXL menu's bij de fastfoodketens natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2018 03:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wou niet te negatief klinken maar ik zou niet weten wat ik nog meer leuk vind
Gratis refillsquote:Op zondag 29 juli 2018 03:26 schreef Sked het volgende:
[..]
De XXXXXXXXXXL menu's bij de fastfoodketens natuurlijk
Moet straks maar iedere dag naar de gym om dat te compenseren. Maar goed dat ik nu een berg heb opgewandeld. Goed begin dit datquote:Op zondag 29 juli 2018 03:26 schreef Sked het volgende:
[..]
De XXXXXXXXXXL menu's bij de fastfoodketens natuurlijk
quote:
Niet toegestaanquote:Op zondag 29 juli 2018 03:27 schreef I. het volgende:
Ik kom jullie nog even lastig vallen deze nacht.
Het vervelende is dat je tegen echt vreten gewoon niet op kan bewegen. Als je 6000 kcal per dag naar binnen werkt ga je dat niet redden met een wandeling van een paar uur. Dan zou je letterlijk 10 uur een berg op moeten lopen om dat te verbrandenquote:Op zondag 29 juli 2018 03:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet straks maar iedere dag naar de gym om dat te compenseren. Maar goed dat ik nu een berg heb opgewandeld. Goed begin dit dat
Nou ja, starbucks is sowieso voor mensen die geen koffie lusten.quote:Op zondag 29 juli 2018 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]En overal suiker toevoegen.
Gisteren naar starbucks geweesten daar had een jongen al zoete bende besteld en voegde nog 3 suiker toe
Oke oke oke je hebt gelijkquote:Op zondag 29 juli 2018 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je tegen echt vreten gewoon niet op kan bewegen. Als je 6000 kcal per dag naar binnen werkt ga je dat niet redden met een wandeling van een paar uur. Dan zou je letterlijk 10 uur een berg op moeten lopen om dat te verbranden
Tregte klagt. Ben nu al 3x in VS geweest en heb nog maar 1 fatsoenlijke koffieketen kunnen vinden. Kan ook mijn onvermogen zijnquote:Op zondag 29 juli 2018 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, starbucks is sowieso voor mensen die geen koffie lusten.
Amerikanen weten niet heel veel van koffie.quote:Op zondag 29 juli 2018 03:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tregte klagt. Ben nu al 3x in VS geweest en heb nog maar 1 fatsoenlijke koffieketen kunnen vinden. Kan ook mijn onvermogen zijn
Gewoon naar die gym als je terug bentquote:
Je hoeft ook niet heel veel van koffie te weten. Gewoon koffie zetten. Fancy beans en al die shit zijn echt niet nodigquote:Op zondag 29 juli 2018 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Amerikanen weten niet heel veel van koffie.
Niet goed voor je.quote:Op zondag 29 juli 2018 03:59 schreef Driepink het volgende:
Net weg van Schiphol, ff peukie bij de pomp
Wel lekker.quote:
Serieus een ernstige verslaving helaas.quote:
Zonde.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus een ernstige verslaving helaas.
Jup. Ik ben wel voor driekwart overgestapt op vapen. Dat scheeltquote:
Da's al beter idd.. Nicotine is gewoon pure troep.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup. Ik ben wel voor driekwart overgestapt op vapen. Dat scheeltQua financiën en je krijgt ook veel minder troep binnen.
Maar ik verbaas me echt over de kracht van de de verslaving. Ik mag ook graag nogal wat drinken, maar dat kan ik zonder problemen 2 weken laten staan als de situatie daar naar is (geen feestjes etc) met de koelkast en de voorraadkast hier thuis vol allerlei lekkere bieren. Met nicotine, euh, een halve dag?
Da's zeker waar. Maar er bestaat ook een leven zonder überhaupt een verslaving.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter verslaafd aan nicotine dan aan crack ofzo.
Ach ja, uiteindelijk doe ik het nog steeds zelf en ben ik zelf de enige die ik er de schuld van kan geven. Als ik écht, écht, éééécht zou willen kon ik er wel van af blijven hoor. Ik zie mezelf niet als 'slachtoffer van de tabaksindustrie'. Al houden die bedrijven er natuurlijk wel een dubieuze moraal op na, maar goed, noem mij een grote industrietak die dat niet doet (srsly, noem er éénquote:Op zondag 29 juli 2018 04:31 schreef I. het volgende:
't is niet voor niets dat ze die tabaksbedrijven willen aanklagen. Ze houden de consument bewust verslaafd.
Niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:39 schreef I. het volgende:
[..]
Da's zeker waar. Maar er bestaat ook een leven zonder überhaupt een verslaving.
Ik zou niet weten waarom je niet zou willen. Maar ik ben dan ook niet verslaafd.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk doe ik het nog steeds zelf en ben ik zelf de enige die ik er de schuld van kan geven. Als ik écht, écht, éééécht zou willen kon ik er wel van af blijven hoor. Ik zie mezelf niet als 'slachtoffer van de tabaksindustrie'. Al houden die bedrijven er natuurlijk wel een dubieuze moraal op na, maar goed, noem mij een grote industrietak die dat niet doet (srsly, noem er één)
quote:Op zondag 29 juli 2018 04:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga Danny aanklagen voor al die verloren uren.
Druk aan het berghobbelen volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:56 schreef Driepink het volgende:
Oo dat is niet zo boeiend![]()
Waar is flip heen, die was net nog online
Ik ken de exacte definitie van verslaafd zijn niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 05:01 schreef I. het volgende:
[..]
Aan basisbehoeften kun je niet verslaafd zijn.
Probeer eens voor langere tijd te stoppen danquote:Op zondag 29 juli 2018 05:01 schreef I. het volgende:
[..]
Aan basisbehoeften kun je niet verslaafd zijn.
Wil je mij dood hebben ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2018 05:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Probeer eens voor langere tijd te stoppen dan
Exactly.quote:Op zondag 29 juli 2018 05:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Liever niet, anders geen keiharde trio met aiu he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |